יום ראשון, 18 ביוני 2017

להיות השינוי - שוחחתי עם רקפת



דומה כי לא בכדי קראתי לבלוג שלי בחירות נכונות. אם לדייק אני מאמינה בחשיבה שהשם בוחר בנו ולא ההפך.מאז שבחירות נכונות הפך לשמו הרשמי של הבלוג, מהווה הכתיבה בבלוג מראה לבחירות שלי בחיים. 

שנים רבות אני "מטפלת בעצמי". חיה ומתנהלת מתוך מודעות רבה וגבוהה לאני העצמי, לסובב אותי ולסך החלקים שמרכיבים אותי פיזית, נפשית וריגשית. אין לי דרך אחת. רפואה משלימה, אימון אישי, תהליך של חיפוש היעוד של עצמי, טיפולי רפואה משלימה, מסעות אל הנפש פנימה לאורך תקופות ממושכות, נומרולוגיה, כתיבה אינטואיטיבית ואחרת והיום גם חוויתי את הבחירה הנכונה בשיחה עם רקפת.






כבר עשיתי בחירות מאתגרות בחיי שנשאו פרי או לחילופין היו כואבות. הכל אפשרי. אבל כיום ארגז הכלים שלי רחב יותר ואני יודעת לעשות שימוש במרבית מרכיביו.

כאמור, השבוע שוחחתי עם רקפת לא לפני שהלכתי ללמוד קצת על מהות התקשור
רקפת בקה מוזס היא מתקשרת, סופרת ומפתחת חשיבת " להיות השינוי- Be the change"
בהיותה בת 7 נפטר קרוב משפחה שלה והתחיל להגיע אליה ולתת לה מסרים. עם השנים עלתה איכות התקשור עד לרמה של מלאכים ויישויות אור עימם היא מתקשרת כיום.

לא הכנתי את עצמי למפגש, לא ניסחתי שאלות אל תוך רשימת חידות שהחיים שלי אמורים להפגיש אותי. בדיעבד שמחתי על כך מאוד. השיחה עם רקפת נעה בספונטיות וברוגע ויכולתי לחוש את התהליך המשותף שיצרנו לאורך השעה המשמעותית הזו. מה שהתחיל בהווה שלי תוך התבוננות קצרה פנימה השתלב בהדרגה באנשים הכי קרובים לי בחיים. לעיתים קרה לי שהסקרנות והפחדים (אלו שיושבים עמוק בבטן ולפעמים גם אין להם שם) עלו בצורת שאלות לא ברורות שאני עצמי להתקשתי לנסח. כאן נחלצה רקפת לעזרתי והובילה אותי כך שאנסח את השאלות בצורה שהמלאכים יעניקו דרכה עבורי את המענה היותר מדוייק למה שרציתי להבין אודותיו.

אפשר להגדיר תקשור בתור דרך להיות בקשר עם ממדים נסתרים. מתקשר הוא אדם שיש ביכולתו לדבר עם נשמות, ישויות ו/או מלאכים שאינם מתקיימים בממד הפיזי אלא בממדים אנרגטיים.
בתקשור דרך מדיטציה המתקשר נכנס למדיטציה, יוצר קשר עם מי שהוא מתקשר, ומעביר את המסרים והאנרגיה

למי שמכיר את התקשור ולמי שטרם חווה וחבל- קבלו בזה הרגע המלצה חמה וצרו עימה קשר 
רקפת מאמינה "שכל אחד יכול לעשות שינוי כי הבחירה בחיים היא שלנו וכאשר כל אחד מאיתנו ירגיש טוב יותר העולם כולו יהיה טוב יותר.  כפי שאמר מהטמה גנדי " עליך להיות  השינוי שאתה רוצה לראות בעולם"








תהליך התקשור תקרן אותי מאז ומעולם. כשאנו אומרים שיש  לנו אינטואיציה אנו בעצם בסוג של תקשור. רציתי להבין מה עובד על המתקשר בתהליך הספציפי ואיך הוא משמש "צינור" המעביר את התשובות. חווית ההתנסות שקבלתי בשיחה עם רקפת אפשרה לי לקבל תשובות (גם אם אינן מוחלטות כמובן) ובמקביל לחוות אישה חמה, סובלנית, רגועה ומשתתפת עד ריגוש. לא הרגשתי ולו לרגע אחד לקוחה או פציינטית או מקבלת שרות. לאורך כל השיחה הינו צוות-צמד של שתיים שפוסעות בסוג של נתיב שהתשובות והתובנות לאורכו מרגשות את שתינו
תודה רקפת שנתת בידי כלים נוספים בבחירות הנכונות שלי



אם גם אתם רוצים להתייעץ מה מתאים לכם - תקשור לעומת טיפול אנרגטי, איזה סוג טיפול.
הרצאה או סדנא. צלצלו אל רקפת050-8508303  
או הכנסו לכאן






ריקי ברוך











אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה