יום רביעי, 7 ביוני 2017

"נתת קבלת"-חנות חדשה לרכישה מקוונת באתר



למעלה משנתיים חלפו מאז נחשפתי לראשונה לפיתוחי "נתת קבלת", ואני מלווה אותם ושמחה בכל צעד נוסף שעושה החברה החשובה הזו למען הטמעת הערכיות וההדדיות בדור הצעיר והקהילה בה אנו מגדלים את ילדינו.
כבר מרגע לידתם מושפעים ילדינו מהתוכן אליו הם נחשפים. טלוויזיה, ספר, משחק קופסא או רחוב, מוסיקה, סרט או משחק מחשב. בדור המסכים גדל התוכן החיצוני שלא בשליטתנו עד יכולת ההשפעה השלילית.








חברת "נתת קבלת!" הוקמה בשנת 2011, על ידי מיכל לאופר-רם. בחברה מפתחים ויוצרים משחקי קופסא וסדנאות בנושאי ערכים, חשיבה חיובית, כלים לביטוי רגשות, כישורים חברתיים ועוד וכל אלו מתוך השאיפהה הבלתי מתפשרת להפוך את עולם התוכן אליו נחשפים הילדים, לתוכן חיובי, מצמיח ומעצים. 

מאחרי פיתוח המשחקים טמונה אותה תשוקה פנימית לאפשר לילדים ולהורים כלים ראויים של תקשורת מקרבת, רגישה, מכילה ואוהבת. משחקי "נתת קבלת!"  הם קלפים לתקשורת במשפחה, בבית הספר, בגן ולמסגרת טיפולית.

גם אם אנו לא תמיד מודעים לכך, אנו מהווים דוגמה ומושא לחיקוי של ילדינו. ככל שנהיה שותפים לחשיפה הערכית של ילדינו ונתנהל בהתאם כך יאמצו אותה גם ילדינו וכולנו נצא נשכרים. 


"כשאנחנו נותנים אנחנו מקבלים בחזרה", זו תפיסת העולם שמלווה אותנו האנשים ב"נתת-קבלת!".

בימים אלו נפתחה באתר החברה חנות חדשה לרכישה מקוונת.  כנסו לאתר לבד או עם ילדיכם, בחרו מתוך היצע המשחקים בתחומים השונים: רגשי, טיפולי, תקשורתי או אחר והזמינו את המשחק שילווה אתכם ואת ילדיכם, בבית, בטיסות, בחופשות, בין חברים, בהכנה לפעילות חינוכית של בעלי מקצוע, למפגשים ערכיים ובלמידה עצמית.









כמי שמתרגלת יוגה ומכירה את התרומה הממשית של האימון לגוף ולנפש בחרתי לרכוש באתר ולהתנסות במשחק: יוגי - משחק יוגה לילדים.

יוגה לילדים היא עולם קסום, בריא לגוף לנפש ולנשמה. היוגה מאפשרת תנועה, שקט ופיתוח קצב פנימי רגוע, ומומלצת לשיפור המיקוד והקשב. (מי כמוני יודעת) בקופסת המשחק  קסומה תמצאו מגוון משחקי תנועה המבוססים על ערכים ומאפשרים למידה בתחומים רבים.
יוגי הינו משחק קלפים מופלא, המלמד תנוחות יוגה,  נולד מתוך חלום ליצור משחק תנועה ערכי, מעשיר ואומנותי, שיתאים לילדים ולכל המשפחה.
תוך שימוש ב40 קלפים. לכל תנוחת יוגה יש קלף איור וקלף העמקה הכולל את שם התנוחה בעברית, ערבית ואנגלית. ביוגי 7 הפעלות  המתאימות למשחק ביחיד או בקבוצה, בבית, בנסיעה ובפיקניק ומתאים לרמות קושי שונות.




יוגי מתאים לילדים מגיל 3 ולכל המשפחה, ובנוסף לגננות ומורים, למורים ליוגה ולתנועה לילדים.
ניתן לשחק במרחב סגור או בחצר, בישיבה או בתנועה.
כל הפרטים בעלון המצורף בתוך האריזה. 






המלצה נוספת שאביא כאן היא למשחק אם אז-רביעיות לפיתוח החשיבה



מטרתו של משחק הרביעיות אם אז...  פיתוח חשיבה לוגית, הבנת קשרי סיבה ותוצאה (אם... אז...), עידוד חשיבה יצירתית וגמישות מחשבתית: שיח על מגוון פתרונות.

כל רביעייה מציגה שלושה פתרונות שונים לבעיה יומיומית
איך אפשר להתקלח בלי שהסבון יצרוב בעיניים? 
איך להגיש סלט שכולם יאהבו? 
איך לארח חבר בלי לחלוק צעצוע אהוב? 


ואביא גם דוגמא - מה ניתן לעשות עד שהמרק החם יתקרר?
אם רוני ינופף במניפה אז...המרק יתקרר. 
אם רוני יעיין בספר אז...בינתיים המרק יתקרר. 
אם רוני יניח קוביות קרח מסביב לצלחת אז...המרק יתקרר. 
ובכל רביעייה הקלף הרביעי הוא בועת מחשבה ריקה, קלף שמזמין את הילדים להמציא פתרון אותנטי ויצירתי! 

המשחק מסתיים עם השלמת 10 רביעיות והמשתתף שהרכיב הכי הרבה רביעיות הוא הזוכה - ייתכן מצב של תיקו. המשחק מתאים לילדים בני 4 ומעלה. 









ממליצה לכם לבקר באתר להכיר את משחקים, לבחור, לרכוש ולהתנסות. 
אין לי ספק שאחרי הרכישה הראשונה עוד תשובו לבקר באתר או בדף הפייסבוק 









ריקי ברוך








אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה