יום ראשון, 11 ביוני 2017

למה לא נתנו לי גיפט כארד כזה כשהייתי מורה?




זה נכון שחלפו כבר כמה שנים מאז שפרשתי מהוראה אבל את תקופת סוף השנה והציפייה הדרוכה לסיים את כל המטלות על הדרך הטובה ביותר, אני לא שוכחת גם אחרי שחלף לו הזמן.







הם עושים זאת באהבה. מקבלים את פני ילדינו בכל בקר, מלמדים, מחנכים, מתמודדים עם חבלי הגדילה וההתבגרות שלהם, מנחילים בהם ערכים ושפע של ידע כללי ומקצועי.

הם נמצאים בשליחות מתמדת ולפעמים כמעט כמו במשטרה - מגוייסים למשימה 24/7 גם מחוץ לכתלי המוסד החינוכי. הייתי שם הייתי בשני הצדדים . כהורה של ילדים במערכת החינוך שכבר בגרו לעצמאות וכמורה לאורך 25 שנות הוראה וחינוך.

בסוף השנה זה הזמן המושלם לומר להם תודה.
לתת להם את התשורה הקטנה שתביע את הערכה הגדולה לה הם ראויים.







בימים אלו יצאו בשופרסל עם חידוש גאוני שגורם לי לשאול את השאלה המתבקשת
למה לא נתנו לי גיפט כארד כזה כשהייתי מורה?  




הכרטיס החגיגי מאפשר למורים ולגננות לבחור מתוך 90 בתי עסק את המתנה הנחוצה
כך יחסכו מכם ומהם תלאות ההחלפה לטובת מזכרת אמיתית מבחירה.




אם גם לכם חשוב להודות מורים ולגננות של ילדיכם בחרו עבורם את הגיפט בסכום המתאים והעניקו להם את השי ברגע הפרידה. 






ריקי ברוך






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה