יום ראשון, 24 בפברואר 2019

"חופשה בחיתולים" - יומן חופשת לידה מאת מלכה בונקר









עד שאת לא ממש שם! את לא שם ואינך יודעת מה טומן בחובו המונח הטעון "חופשת לידה" - פיזית ורגשית. כל אם ש"היתה שם" יודעת לספר על ה"חופשה שלה". 



הספר-יומן "חופשה בחיתולים", מלווה את היולדת לאורך החופשה במהלך 105 ימים-15 שבועות. היומן מציע לאם לרשום חוויותיה לבד ועם רך הנולד לאורך ימים אלו. לתעד תובנות, צעדים ראשונים בהתפתחות התינוק. משימות לביצוע ומחשבות עם עצמה מה שיהפוך עם השנים לזיכרון מתוק  לשניהם.

ביומן מופיע לוח תכנון חופשת הלידה, הדרכות ועצות לפי ימים, מקומות לרשום תובנות חדשות, הסברים על הנקה, הכנה לברית, טיפים פרקטיים בסטיילינג לאחר לידה, תזונה נכונה וטיפול בתינוק. לספר מוצמדים מגנטים ממותגים וקופון הנחה לסדנת עיסוי תינוקות וראשית הורות.






מלכה בונקר מלווה ומדריכה משפחות לאחר לידה, היא מוסמכת על ידי "המרכז הישראלי לחינוך ולידה" רפלקסולוגית, מדריכת הורים בעיסוי תינוקות מוסמכת מכללות "אדר" ו"מירב".יומן חופשת לידה "חופשה בחיתולים" נכתב מתוך ניסיונה האישי בליווי והדרכת משפחות אחרי לידה במשך עשור שנים ויותר. כל יולדת תוכל למצוא ביומן עצות טובות וטיפים ראויים לטיפול בתינוק, ובעצמה בחופשת הלידה.
קני אותו לעצמך או לכל יולדת שאת אוהבת. מתנה קטנה עם מסר של אהבה. 














חופשה בחיתולים - יומן חופשת לידה    
הוצאת מדיה 10 



























ריקי ברוך












אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה