יום רביעי, 6 בפברואר 2019

"להצליח בגדול בעסק קטן" - מדריך מעשי מצויין לבניית עסק משגשג







ניסתם פעם לענות על השאלה מהי טקטיקת המכירה הטובה ביותר?
קחו לעצמכם דקה או שתיים ונסו להשיב.
דומה כי כל תשובה יכולה להיות נכונה, ועדיין טקטיקת מכירה "טובה יותר" יכולה להיות רק אחת.
אם תשאלו את עומרי כהן, מי שכתב את הספר "להצליח בגדול בעסק קטן", התשובה הבלעדית לשאלה היא שטקטיקת המכירה הטובה ביותר היא ההתלהבות. התלהבות כנה שלא ניתן לזייף בשפת הגוף וגם לא בקצב וטון הדיבור.
כשאתה מתלהב, הלקוח הפוטנציאלי מתלהב, וכשהוא מגיע לסף התלהבות מסוים הוא כבר אינו יכל לעמוד בפניו והוא הופך להיות מי שדוחף את העסקה לסגירה. 









יזמים מצליחים זקוקים לשילוב מיטבי של מאפיינים בהם תשוקה, למידה, אופטימיות, שליטה, מיקוד, מוסר עבודה גבוה, קור רוח וביטחון עצמי. זיהית את חלקם או את כולם באישיותך? עומרי כהן יעניק לך את הכלים שיאפשרו לך לאמץ את המאפיינים האלו ולהפוך ליזם מצליח!  

בפרק המביא את שבע הפעולות הקטנות שיוציאו אותך גדול, הבנתי איזו לקוחה אני רוצה להיות. כהן מדגיש בפרק את כוחו של שרות לקוחות טוב-מהיר גמיש וידידותי. אל תעשה עניין גדול מכסף קטן מוסיף כהן, הכר את הלקוחות שלך, הפתע אותם לטובה! עשה מה שנכון לעומת מה שמקובל בענף שלך! תמכור ללקוחות שלך באמת רק את מה שהם צריכים כי לקוח יקנה שוב את המוצר הספציפי, השאלה היא האם הוא יקנה אותו שוב ממך.






אז מי אתה עומרי כהן?





הספר "להצליח בגדול בעסק קטן" יסייע לכם לאמץ מאפיינים של יזמים מצליחים, להשיג יותר לקוחות ולהפוך לקוחות מרוצים למעריצים, להיות בוסים של הכסף שלכם, למכור הרבה יותר, ליצור צוות מנצח, להתמקד במה שחשוב, ולהפוך את העסק שלכם לאימפריה. הספר מעניק שפע ידע ותרגול ליישום מיידי.






"להצליח בגדול בעסק קטן"
כתב עומרי כהן
הוצאת מדיה 10






















ריקי ברוך










אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה