יום שלישי, 12 בפברואר 2019

סלט תרד חמוציות ושקדים ברוטב בלסמי-פרג









אני ממתינה לאביב יותר מאשר למשקעים של החורף. אוהבת את הפריחה וההתחדשות בחוץ וגם בצלחת. סלטים טובים מרעננים את הארוחה בעיקר בימים שמזג האוויר קר פחות והצבעוניות מעוררת תאבון ושמחה בכל ארוחה.

את סלט עלי התרד הזה בחרתי להכין לארוחת הצהריים לצד פירה וקציצות חמות שיצאו היישר מהתנור. קצת טחינה טובה והארוחה מוגשת בשלל צבעים ובחשיבה של בריאות ושובע.








סלט תרד חמוציות ושקדים ברוטב בלסמי-פרג

300 גרם עלי בייבי תרד
כוס חמוציות מיובשות 250 מ"ל
100 גרם פרוסות שקדים קלויים או טבעיים
4 גבעולי בצל ירוק, חתוך לטבעות
חופן גבינת פטה מפוררת

הרוטב
2/3 כוס שמן זרעי פרג בכבישה קרה
2 כפות חומץ בלסמי
1 כף זרעני פרג
2 כפית סוכר
1/2 כפית מלח
1/4 כפית פלפל גרוס

ההכנה
להכניס לקערת גדולה את עלי התרד, חמוציות, שקדים, בצל ירוק וגבינת פטה.
בצנצנת או כלי עמוק מערבבים שמן פרג, חומץ בלסמי, זרעי פרג, סוכר, מלח ופלפל. יוצקים על גבי הסלט ומגישים.











השבוע הגיע להתנסות מוצר חדש נוסף מבית גריני. שמן זרעי פרג המיוצר מזרעי פרג איכותיים אשר נאספו ונבחרו בקפידה מהטבע ולא מהונדסים גנטית, השמן מיוצר על ידי לחיצה קרה בטכנולוגיה חדישה ומיוחדת בעלת מתכון עתיק אשר שומר על כול המרכיבים התזונתיים והטעם הייחודי. השמן מיוצר מ- % 100 חומרים טבעיים ללא חומרים משמרים, ללא צבעי מאכל וללא חומרי טעם וריח, כך שנוצר שמן אורגני איכותי אשר שומר על הערכים התזונתיים.
שמן זרעי פרג מכיל זרחן וסידן, הם שני החומרים חשובים שמסייעים לגוף לשמור על עצמות ושיניים חזקות.
כמו כן מכיל שמנים נדיפים חיוניים שעשירים בחומצה לינואלית וסיבים תזונתיים אשר מסייעים בהורדת כולסטרול הרע (LDL) ומעלה את הכולסטרול הטוב.
חשוב לא פחות שמן הפרג מעניק לגוף נחושת ואבץ, המסייעים לגוף לייצר תאים חדשים ומעודדים התפתחות נוירולוגית. מכיל סיבים אשר מחזקים את שרירי הלב ומפחיתים את הסיכוי ללקות במחלות לב.








מותג מזון הבריאות האורגני GREENY השיק שמן פרג בכבישה קרה, בעל טעם עדין. השמן, מתוצרת חברת "אלפא ג'י אייץ'" האוסטרית, מופק מזרעי פרג מובחרים בתהליך של כבישה קרה, השומרת על ערכיו הבריאותיים של השמן. 
שמן פרג בכבישה קרה נמצא בשימוש קולינרי ובריאותי כבר אלפי שנים. הוא עשיר בערכים תזונתיים ובהם יוד, אומגה 6 ו-9, ויטמין E ועוד.
לשמן טעם עדין וארומה מעודנת, והוא מתאים לתיבול ולהוספה לסלטים וירקות טריים, על מאפים ותבשילים מוכנים ועוד. אינו מתאים לטיגון.
כשר למהדרין בהשגחת בד"צ בית יוסף.

מחיר: 89.90 ש"ח לבקבוק של 250 מ"ל. השמן מוצע במבצע 1+1 עד סוף חודש מרץ.
להשיג ברשתות הטבע ומזון: שקדיה, נקודת טבע, שוק העיר, יוחננוף ובחנויות טבע מובחרות.

לפרטים נוספים הכנסו לאתר greeny





























ריקי ברוך













אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה