יום שני, 4 בפברואר 2019

רוצו לראות את "שגעון המוסיקה" בקאמרי!








אמש כשהמסך עלה והם "נשפכו" אל הבמה כמו גל המתנפץ אל החוף, תרתי משמע, שכן גל פופולר הוא זה המככב במחזמר הסוחף, חזרתי באחת להיות אותה צעירה בת 18, מאוהבת, חולמת ומפנטזת כמו בימים שהסרט "שגעון המוסיקה" הושק לאקרנים לפני למעלה מארבעים שנה והפך להיות סוג של "סרט פולחן" גם אם לא הוגדר בפועל ככזה.  






שגעון המוסיקה, המחזמר כמו גם הסרט עליו הוא מתבסס, מביא את סיפורו של טוני מנרו ( ג'ון טרבולטה) בן למשפחת מהגרים קשיי יום צעיר המבלה את סופי השבוע במועדון הריקודים של ברוקלין, וקורותיו עם חבריו ועם בנות זוגו לריקוד, סטפני מנגנו ואנט. מנרו, רקדן מחונן כמו גם גל פופולר, הופך להיות מלך רחבת הריקודים. סופי השבוע במועדון מאפשרים לו את הבריחה משגרת חייו האפורה, מעניקים לו מעמד וממלאים אותו בשמחה.  











ישבתי באולם מהופנטת מגודל החוויה. מצטרפת לשירי להקת הבי ג'יז, ומתאפקת שלא לקום מהכיסא ו"לרקוד את עצמי לדעת". על הבמה רקדו ושרו זמרים-רקדנים-שחקנים צעירים, תוססים ומוכשרים. הפליא בקסמו ובכישוריו גל פופולר השולט באופן מובהק בכל תנועת ריקוד והליכה מדודה שהוא עושה, ובו זמנית שר, משחק וכובש את לב היושבים באולם שוב ושוב.  לצידו בחן ובמקצועיות רקדה דנה פרידר נהדרת ומקסימה כמו תמידאהבתי כל דקה. יופי של מחזמר. רוצו לראות וליהנות. 






גל פופולר-רקדן ושחקן מוכשר (צילום כפיר בולוטין) 















שיגעון המוזיקה
המחזמר בשילוב שירי להקת הבי ג'יז, מבוסס על הסרט של פרמאונט/ RSO והסיפור של ניק כהן
עיבוד לבמה: רוברט סטיגווד, בסיוע ביל אוקס
עריכה: בריאן מקברייד
בימוי: גלעד קמחי
נוסח עברי: אלי ביז'אווי
כוראוגרפיה: עוז מורג
ניהול מוזיקלי: אמיר לקנר
תפאורה: ערן עצמון
תלבושות: אולה שבצוב
תאורה: אבי יונה בואנו(במבי)
מעצב סאונד: ניראל שרון
הדרכה קולית: דוקי עצמון
מפיק בפועל: חיים סלע
בהשתתפות 40 שחקנים, רקדנים ונגנים: גל פופולר, דנה פרידר, קרולינה/מיי פינגולד, אלי דנקר, אסף הרץ, שני שאולי, אלה רוזנצוויג, נוי הלפרין, גילן שחף, אלון סנדלר, ערן מור, עמית רייס, דויד בילנקה, טל וייס, סנדרה שונוולד, , הראל ליסמן, יפעת כהן, יעל דובר, סהר שוורצברג, הגר אנגל, יובל קלו, רוני עובדיה, דניאל סטפן, נעה דגן, אדיר בובליל, ערן לחמן, מתן בן שימול, גל טופולנסקי, רותם יהודה, לירון כהן.








לרכישת כרטיסים למופעים הבאים הכנסו לכאן.






















ריקי ברוך











2 תגובות: