יום שני, 11 בפברואר 2019

Head & Shoulders משיק סדרת טיפוח חדשה בשם SUPREME לנשים





מי אמר שהד אנד שולדרס מיועד רק לגברים? לא עוד חברים שלי! לראשונה מזה שנים בחר המותג בפרזנטורית הדוגמנית שיר אלמליח, להשיק את הסדרה החדשה המותאמת במיוחד לטיפוח השיער של נשים.
גם אם חשבתן לרגע אחרת נשים לא מתפשרות-יש מי שחולק עלי? 

הד אנד שולדרס, מותג השמפו המוביל בעולם, חלוץ בפיתוח פתרונות לקרקפת בריאה משיק נוסחה חדשה בה משולבים ידע ומרכיבים חדשים המספקים לנשים שיער יפה ומועשר בלחות.















                                                                                                                                       
Head & Shoulder Suprême 
היא סדרת הפרימיום הראשונה של המותג, והיא כוללת שמפו ומרכך שנועדו במיוחד לצורכיהן של נשים. הנוסחה החדשה,  המראה החדש, ושגרת הטיפוח החדשה מכילים טכנולוגיה הפועלת מהקרקפת עד לקצוות כדי שנשים ייהנו מכל העולמות שיער מוזן ויפהפה וגם הגנה ללא מתחרים, מפני קשקשים.










חדש! נוסחה ושגרת טיפוח לשיער יפה ורווי לחות ולקרקפת בריאה
   שמפו Head & Shoulders   Suprême מכיל לראשונה את המרכיב פירוקטון אולאמין עבור הקרקפת: זהו חומר פעיל נגד קשקשים, המספק יתרונות גדולים יותר מבחינת מראה השיער והענקת לחות ובה בעת מטפל בקרקפת. שמן ארגן, אשר נשים רבות מכירות בזכות הלחות וההזנה שהוא מעניק לשיער, נכלל אף הוא בתמהיל המרכיבים של נוסחת  Head & Shoulders Suprême.


מרכך Head & Shoulders Suprême  תוכנן להשלים ולשפר את השמפו והוא מכיל חומר פעיל חדש המספק את רמת הריכוך הגבוהה ביותר של הד אנד שולדרס. מעצמת הזנה זאת מחקה את מבנה השיער הטבעי כדי להעניק תחושה והגנה טובות יותר תוך התמקדות באזורים פגומים בסיב השערה. המרכך מסייע בשיקום שכבת הקרנית  של השיער בכדי להעניק לו ברק ורכות המאפשרת סירוק קל, תוך שמירה על רמת הלחות למשך עד 24 שעות. המרכך מכיל גם 0.5% ZPT פעיל, המעניק לקרקפת יתרונות נוספים. בשימוש משולב יחד עם שמפו Head & Shoulders Suprême, יתרונות מניעת הקשקשים מתחזקים.



מעיין גלילימנהלת קטגוריית השיער בפרוקטר אנד גמבל בישראל אמרה היום: "סדרת supreme 
היא סדרת הפרימיום הראשונה שאנו משיקים לנשיםהסדרה כוללת מגוון של שמפו ומרככים והיא כוללת רכיבים חדשים, שהותאמו לרצונותיהן של הצרכניות. שיר אלמליח נבחרה לפרזנטורית הד אנד שולדרס בשל היותה אישה בעלת ביטחון עצמיחזקה וערכיתהמהווה השראה לנשים. אלו הערכים שאנחנו רוצים לקדם עם מותג Head & Shoulders ועל כן שיתוף הפעולה איתה הוא נכון ומדויק".



















קולקצייתHead & Shoulders Suprême  החדשה נותנת מענה לכל סוגי השיער:
שמפו ומרכך Suprême Moisture מותיר את השיער רך למגע ורווי. מעניק לשיער לחות אינטנסיבית מהשורשים עד לקצוות. 
שמפו ומרכך Suprême Damage נאבק בסימני הנזק הראשונים, מתקן את השיער ופועל מתוך הקרקפת למניעת סימני הנזק הניכרים לעין.
שמפו ומרכך Suprême Smooth מותיר את השיער בתחושה רכה להפליא וגולש היישר מהקרקפת, למראה שיער מטופח ללא דופי במשך כל היום. 


מחיר מומלץ לצרכן של Head & Shoulders
 prême שמפו 400 מל: 26.90, מרכך 275 מל: 18.90
להשיג ברשת סופר פארם.
























ריקי ברוך



















אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה