יום ראשון, 24 בפברואר 2019

"פורשת כנפיים" הרומן שתקראו בנשימה אחת.









"תפרשי כנפיים רחב ותגשימי את החלומות שלך" כתבה לי טל לביא בהקדשה לספר הנפלא "פורשת כנפיים" שרואה אור בימים אלו . ואני שכבר פרשתי כנפיים ועפתי מתוך מסגרת כובלת, שוחקת, מתישה ובלתי מתגמלת אל החופש הגדול שלי, הבנתי היטב את כוחה של הברכה. שנים שאני משכימה בכל בקר של הבחירה שלי ושואלת - מהו החלום הבא שאני מבקשת להגשים?








"לאורך כל הערב, עומר לא הסיר ממני את ידיו. הוא חיבק אותי מעל לשולחן, ומתחת לשולחן, דאג לחכך את רגלו ברגלי מבעד לשמלה. מפעם לפעם שלח גם יד מתחת לשולחן, כאילו בדרך אגב, מנסה להעביר מגע חטוף במעלה הירך שלי. המתח המיני בינינו הוא משהו שלא ניתן להתכחש לו, וגם לא ניתן להתעלם ממנו-באחד הרגעים קלטתי את המבט בעיניה של רונית שאמר: "יאללה, תשיגו לעצמכם חדר"!... עמ' 67 


היא גרושה תל אביבית בראשית שנות הארבעים לחייה, כמו רבות שכמותה בעיר ובסטטוס מגלה אביטל את אותם סודות כמוסים הטמונים בתוכה מבלי שהייתה מודעת להם עד לרגע שעומר נכנס לחייה. ביחד ממנפים השנים את הפנטזיות תוך שהם נסחפים במערבולת של תשוקה רוויית אתגרים, ויוצאים יחד למסע חושני חוצה גבולות שבו הם משילים את המסכות - ומגלים זה את זו ואת עצמם. וכדי למנוע  את הספויילר לא ארמוז לכם כיצד זה מסתיים...


"...זהו, הפנטזיה יצאה לאוויר העולם. אני קוראת אותה עכשיו כשהיא מונחת בין דפי המחברת ויודעת שחלק מתהליך ההתחזקות שלי יהיה הכתיבה הזו. ועם התחושה הזו, מרגישה את העייפות שנופלת עליי והולכת לישון רגועה, בניגוד גמור ליום הסוער שעבר עליי." עמ' 14










בואו לצלול לתוך ספר הביכורים וחלומה של הסופרת טל לביא, ילידת 1971, נשואה ואם לשלושה, עורכת דין ויזמת הייטק, שימשה מנהלת בכירה בחברה עסקית מהמובילות במשק. עוסקת גם בייעוץ סטיילינג וכתבת אופנה. 


כתבה טל לביא
הוצאת ספרי ניב.























ריקי ברוך














אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה