יום רביעי, 13 בפברואר 2019

מיניליין משיקה את הטכנולוגיה המשלבת אדים (SteamBake) בתנורי האפייה של AEG






זה היה בוקר טעים וחגיגי במיוחד כשהגענו למתחם קופיולה בתל אביב. מיניליין משיקה את הטכנולוגיה החדשה המשלבת אדים (SteamBake) בסדרת תנורי בישול ואפייה של  AEG
החידוש הטכנולוגי משלב אפיה ובישול בתוספת אדים וחיישן טמפרטורה אשר מנטר את הטמפרטורה בתוך המזון לשליטה מלאה וקבלת תוצאות מושלמות.









כל מי שמבשלת ובעיקר זו שאופה יודעת מהי חשיבותו של ציוד אפיה מתקדם, לא כל שכן ליתרונו היחסי של תנור אפיה בטכנולוגיה נכונה שתשדרג את המאפים לתוצרים בנראות ובטעם של עוד. הבוקר עשינו זאת בסדנה טעימה בכיכובה של ג'קי אזולאי המוכשרת וזכינו לחוות ולטעום את התוצרים.

קבוצת מיניליין היבואנית הרשמית של מוצריAEG  בישראל, המותג הבולט בתחום מכונות הכביסה, המייבשים, התנורים ,הכיריים והמדיחים, מכניסה לנו למטבח את פונקציותSteamBake  להוספת אדים בצורה מדויקת בזמן אפיה ובישול.








איך זה קורה בטח שאלתם?
חיישן טמפרטורה מנטר את טמפרטורת המזון ובאמצעותו נקבעת מידת העשייה הנדרשת. לתנור מגוון תוכניות בישול ואפיה, טווח טמפרטורה רחב עד 300 מעלות.
מגוון פונקציות תכנות: חיווי צליל, קביעת זמן הבישול עתידית, קביעת שעת סיום הבישול, טיימר, שעון.
מערכת חימום טורבו אקטיבי הכוללת מאוורר גדול במיוחד.
דלת קרה עם 3 או 4 שכבות זכוכית בהתאם לדגם –המתפרקות לניקול קל.
נירוסטה עם ציפוי דוחה טביעת אצבע.

ומהו יתרונו היחסי של התנור החדש? 
בישול באדים מעניק למאכלים טעם ומרקם משובח תוך שמירה על הלחות והעסיסיות של המזון, שמירה על הערכים התזונתיים והוויטמינים שבמנה. 
שימוש באדים מבטיח שהמנות יתבשלו באופן אחיד ומעביר את החום למנה באופן האפקטיבי ביותר בהשוואה לאוויר חם רגיל.
בזכות האדים המנות יוצאות עסיסיות יותר, הלחמים פריכים יותר העוגות נימוחות ובעיקר עוגת הגבינה אוורירית ועשויה היטב ללא צורך להכניס לתנור מגש עם נוזלים למטרת אפקט אדים שאפיית עוגות הגבינה זקוקה לו. 
שמירה על הערכים התזונתיים הוויטמינים והמינרלים בכל מנה.

















פרטים נוספים באתר AEG
טווח מחירים של תנורי הבישול  בשילוב אדים של AEG:
מחיר מומלץ 2990 ₪ - 9990 ₪
























ריקי ברוך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה