יום שני, 27 בינואר 2020

תכירו את מוצרי ים המלח - סדרת ANTI-AGING GOLD היוקרתית מבית Care & Beauty Line








בשנים האחרונות הבנתי שמוטב שאקדיש יתר תשומת לב לטיפוח הפנים שכן חציתי את גיל 60 והיות שאני מתנגדת לטיפולים רדיקליים שעלולים לעוות או אפילו לשנות את חזות פני מתמקדת הבחירה שלי במוצרי איכות המיועדים לעור הפנים בטיפול יום יומי, לצד ביקור אצל קוסמטיקאית מקצועית.

אני מכירה את מוצרי ים המלח לאורך שנים ולכן גם בוטחת במרכיבים הטבעיים של הקרמים  בהם אני משתמשת.
מוצרי Line Beauty & Care מכילים 21 מינרליים טבעיים מים המלח והם מועשרים בוויטמינים. ויתרה מכך, כל המוצרים עוברים בקרה קפדנית במהלך תהליך היצור, ואישור של משרד הבריאות ותו האיכות של מוצרי ים המלח.










C&B – Care & Beauty Line – מוצרי קוסמטיקה עשירים במינרלים מים המלח
מוצרי טיפוח פנים על בסיס חומרים טבעיים המכילים בוץ ומינרלים טבעיים ייחודיים המיוצרים בטכנולוגיה החדשנית ביותר. מוצרי C&B – Care & Beauty Line פותחו במעבדות Mon Platin על בסיס הבוץ והמינרלים הייחודיים של ים המלח בשילוב מרכיבים טבעיים לשמירת עור הפנים, צמצום הופעת קמטים, מיצוק והזנה של העור ועוד..

מוצרי טיפוח פנים המכילים מינרלים של ים המלח מוכרים בכל העולם כחומרים לטיפול וטיפוח של עור הפנים. במשך שנים חקרו לעומק את הרכיבים הטבעיים והמינרלים מים המלח וכך הבינו את יעילותם בשמירת העור, איזון לחות והזנת העור.


בסדרת היוקרה - gold בה אני מתנסה לאחרונה, שלושה מוצרי איכות שהשימוש בהם ניכר על פני לאחר שבוע בלבד. העור רווי ותחושת היובש של החורף נעלמה לחלוטין. 

כל מוצרי הסדרה מיוצרים בטכנולוגיית הספיגה הדו שלבית MP269 לטיפוח והגנה על עור הפנים. טכנולוגית ה MP269 המהווה פריצת דרך עולמית של מעבדות מון פלטין יוצרת תהליך של הספגת המרכיבים החיוניים בעור באופן דו שלבי ומאפשרת שימוש במרכיבים פעילים בריכוז גבוהה ביותר תוך שמירה על התחושה הקלילה על העור. שילוב מרהיב של טכנולוגיה ויוקרה.



סדרת הגולד משלבת כאמור טכנולוגיה יוקרתית וזהב טהור- 24 קראט המורכב מחלקיקים מנצנצים הנספגים אל תוך העור ומסייעים להבהרת העור ושיפור המראה. הזהב ידוע כמסיר רעלים עוצמתי, משקם נזקי חימצון ומצוין להסרת מזהמים מהעור.  היתרון המרכזי של טיפול הפנים המכיל זהב הוא תכונות האנטי-אייג'ינג שלו ועצירת הזדקנות העור.

עובדה נוספת התורמת ליתרון של טיפול הפנים המכיל זהב מסייע בהתפתחות תאים חדשים ומיצוק העור ועל ידי כך גורם לעור להראות צעיר למשך תקופה ארוכה יותר.
יתרון חשוב נוסף הוא שיקום נזקי השמש – לטיפול פנים המכיל זהב יש יכולת לשקם נזקי שמש לעור, שיקום תאי עור פגועים ומסייע בטיפול בכתמים שחורים ופיגמנטציה.
מוצרי הסדרה מכילים:
חומצה היאלורונית המאיטה את תהליך הזדקנות העור
שמן זרעי רימונים שהינו מרכיב אנטי אייגי'נג חיוני וייחודי
אבקת פנינים עשירה בסידן אבץ ומגנזיום
תמציות קוויאר שחור לשיקום מבנה העור ועצירת תהליך ההזדקנות
חלבון קינואה המסייע בשמירה על לחות העור, מיצוק העור ותיקון פגמים


סרום נגד קמטים GOLD EDITION PREMIUM
סרום נגד קמטים חדשני לשיפור מראה העור המסייע במניעת קמטים חדשים ומרכך קמטים קיימים.
הסרום מכיל תמציות קוויאר שחור עשירות בשומנים וחלבונים וריכוז גבוה של חומצות אמיניות ומועשר בויטמינים A+E וכמו כן "קומפלקס הזהב" המורכב מחומצה הלורונית, אבקת פנינים, קולואיד הזהב, חלבון קינואה ורימונים.







תערובת המרכיבים הפעילים מסייעת במניעת קמטים ומעניקה לחות השומרת על עור גמיש אלסטי וחיוני.
מכיל ריכוז גבוהה של מינרלים מים המלח ושמן אובליפיחה המסיעים להתמודדות עם פגעי הזמן והסביבה ולחידוש פעילות התאים בעור. 30 מ"ל.




קרם נגד קמטים לשימוש ביום GOLD EDITION PREMIUM
קרם נגד קמטים לשימוש ביום המורכב מפורמולה ייחודית המכילה כמוסות חדשניות הנמסות בזמן המריחה ומשחררות ויטמינים A+ E בשילוב קפסולות מוזהבות המרכזות סביבן את "קומפלקס הזהב" המורכב מחומצה הלורונית, אבקת פנינים, קולואיד הזהב, חלבון קינואה ורימונים.
תערובת מרכיבים פעילה מסייעת במניעת קמטים מעניקה לחות ושומרת על עור גמיש אלסטי וחיוני.




הקרם עשיר בתמציות קוויאר שחור, אובליפיחה, שמנים וחלבונים בריכוז גבוהה ומכיל ויטמין B5 ומינרלים מים המלח החיוניים להתחדשות העור. 50 מ"ל

קרם לחות לשימוש בלילה GOLD EDITION PREMIUM
קרם לחות והזנה המומלץ לשימוש בשעות הערב המאוחרות והלילה ומבוסס על תמציות צמחים, ויטמין C, חומצות אמיניות ומינרלים ממעמקי ים המלח. הקרם עשיר בתמציות קוויאר שחור לאיזון חלבונים בריכוז גבוהה. מרענן ומעשיר את עור הפנים ומשיב לו את הלחות האופטימלית ומראה רענן.
מכיל כמוסות חדשניות הנמסות בזמן המריחה ומשחררות ויטמינים A+E וקפסולות מוזהבות המרכזות סביבן את "קומפלקס הזהב" המורכב מחומצה הלורונית, אבקת פנינים, זהב קולואידאלי, חלבון קינואה ורימונים.



תערובת המרכיבים הפעילים מסייעת במניעת קמטים, מעניק לחות ושומר על עור גמיש אלסטי וחיוני.
ניתן גם להשתמש ביום לעור יבש במיוחד. 50 מ"ל. 

בשימוש יום יומי בסדרה היוקרתית השגתי תוצאות משביעות רצון תוך זמן קצר. ואתם תוכלו לבחור באתר החברה לא רק מוצרי לטיפוח הפנים אלא גם מוצרים לגוף, לשיער, להגנה בפני השמש וגם לגבר. 


















ריקי ברוך











אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה