יום רביעי, 8 בינואר 2020

חממו את הלב והנשמה עם שניצל מיני דקיק של "עוף טוב" ולא רק בגלל הגשם...







השבוע החלטתי שסערת הגשמים הזו היא סיבה מספקת ונימוק מתקבל להגיש מנה "לא חוקית" לצד מרק מהביל שמחמם לנו את הלב. את השניצלים - מיני דקיקים של "עוף טוב" שהגיעו להתנסות טיגנתי הפעם בשמן ( לעומת אפייה בתנור! ) והגשתי לצד לחמניות קטנות שקניתי בדרך. סתם ללא סיבה או בעצם בזכות הקור והגשם הפכה ארוחת הצהריים לחגיגית טעמים שהזכירו לכולם כאן את הילדות. 


וכל זאת למה? 









שני מוצרים חדשים מושקים בימים אלו בסדרת "ילדודס" וגם אם קהל היעד שלהם הוא ילדים, אין מניעה שכולנו נהנה מהדקיקים האלו  ונחזור לימי הילדות כמו פעם. המוצרים החדשים כמו הקודמים להם בסדרה בעלי טעם מעולה, עשויים מעוף שגדל ללא אנטיביוטיקה ואין להם את הסימן האדום המזהיר מפני-לא בריא! 







שניצל מיני דקיק מצופה ושניצל מיני דקיק בציפוי צ'יפס התמודדו על הראשוניות בצלחת שלנו, אבל האמת היא ששניהם זכו למחמאות באותה המידה.





כולנו אוהבים שניצלים. אפשר לאכול אותם אפויים, מטוגנים בתוספות שונות של פירה, אורז, פתיתים, ירקות מבושלים, מקרוני, צ'יפס, סלטים טריים וכמובן מרק חם של חורף שימלא את הגוף והנשמה באהבה.
האיכות המוכרת של סדרת "ילדודס" מבית "עוף טוב" והפיקוח המוקפד על כל שלב בתהליך ההכנה, מוודאים כי נקבל לצלחת שניצל איכותי שעומד בסטנדרטים של השניצל שנכין לבד בבית. 






שניצל מיני דקיק מוצע במחיר של 26.90 ש"ח לאריזה של 500 גרם
 להשיג ברשתות השיווק וחנויות המזון המובילות. 
כשרות אוירבך מהדרין. 

























ריקי ברוך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה