יום ראשון, 12 בינואר 2020

תומס מצמיח שיניים ונרגע עם מחזיק המפתחות של nuby









כבר חודשים מספר ש
תומס שלנו, (בן 10 חודשים) כדי האהוב מצמיח שיניים. קרוב לוודאי שאיש מאיתנו הבוגרים אינו זוכר את תקופת הינקות ובטח שלו את לילות הכאב לפני צמיחת כל שן.
מה שאנו כן יודעים לומר בברור הוא שהתינוק המצמיח סובל מחניכיים כואבות מרייר ודרושה לא כל העת תחושת קור עם הרצון עז לנשוך שוב ושוב כדי להקל על הכאב עם נשכן  ה-IcyBite מבית nuby קל לתומס שלנו הרבה יותר. 









בימים אלו מציג מותג התינוקות האמריקאי NUBY הקיים במעל ל- 150 מדינות בעולם, חידוש נוסף המיועד לעזור ולהקל בתהליך הטבעי של צמיחת השיניים והכאב הנלווה לו, בצורת נשכני קור בעלי שטח פנים כפול המאוגדים בצורת מחזיק מפתחות צבעוני ונוח לאחיזה.

מהרגע הראשון שעמד על דעתו מחזיקי המפתחות שלנו משכו את תשומת לבו ותומס נהג למשוך אותם מידינו ולהכניס לפה. אלא שמחזיק מפתחות אינו הפריט הכי נקי בלשון המעטה ולכן הענקנו לו את הפתרון הכפול בדמות ה-IcyBite.

נשכן המפתחות IcyBite משלב מספר אלמנטים פרקטיים, מועילים ומהנים עבור התינוק במוצר מדליק וצבעוני אחד. הצעצוע משלב תרגול ואימון לידיים קטנות וגירוי חזותי, ובה בעת מרגיע ומקל על החניכיים והשיניים בזמן בקיעתן. הנשכנים מעוצבים בחכמה ובעלי שטח פנים כפול למיקסום יעילותם. החלק העליון של "המפתחות" בנוי מחומר בעל מרקם רך עם בליטות מחוספסות המסייעות לבקיעת השיניים מתוך החניכיים העדינות. החלק התחתון והקריר ממריץ ומרגיע באופן בטוח את המקום הכאוב. הצורות הצבעוניות מעוצבות כך שיהיו קלות לאחיזת התינוק ומותאמות בגודלן להענקת יעילות מקסימלית של הנשכנים. ניתן לשמור במקרר עד השימוש. 
המחיר: 39.90 שקלים. 



תומס ואמא








NUBY- להשיג ברשתות השיווק המובחרות. לפרטים נוספים באתר.

































ריקי ברוך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה