יום שלישי, 14 בינואר 2020

קסם של מוסקט-בית קפה באווירה משפחתית, עכשיו במשכנו החדש ברמת אביב.








כשהגשם הפסיק סוף סוף והשמש הייתה קצת פחות שקרנית, אספתי את נכדי והבת ויצאנו לרמת אביב, לצהרים משפחתי בבית הקפה "מוסקט" מיקומו החדש של מוסקט שהכרנו לאורך שנים במושב אודים.
אני מאוד אוהבת את רמת אביב הישנה. כשהתגוררתי בה בתקופת הלימודים נקשרתי למקום וכל פנינה ישנה כחדשה, מהווה עבורי הזדמנות לשוב ולהתענג כמו גם להתגעגע לימים שלא ישובו...

"מוסקט קסם של מקום" הוא בית קפה באווירה משפחתית הממוקם ברחוב ברודצקי המיתולוגי ברמת אביב. המקום מציע אתנחתא ותפריט חלבי מגוון הכולל דגים ומשלב מבחר מנות וקינוחים טבעוניים. בנוסף לישיבה בבית הקפה קיימת מעדניה קטנה המוכרת קישים ולזניות הנאפים במקום, פסטות טריות ומבחר קינוחים.






הגענו בשעת הצהריים אחרי שנסגרה האופציה לארוחת הבקר. אם תשאלו אותי, אני יכולה לאכול מתוך מבחר ארוחות הבוקר המוצע כאן בכל שעה ביום. (ארוחות הבוקר מוגשות עד 11:58 חצות היום). תוכלו לבחור בין ארוחת בוקר בקיבוץ, בוקר במושב, בעיר, טבעוני, בריאות, צרפתי, מתקתק או מלוח וכמובן "בוקר של חגית". חגית המקסימה היא בעלת המקום שממלצרת ומנהלת בו זמנית ותמיד בחיוך שלא נגמר. 
עוד בתפריט השלם, מבחר מנות פתיחה, סלטים, קדרות חמות, כריכים, לזניות, גבינות עזים, דגים, שקשוקה מהבילה, קישים, מנות ילדים, קינוחים, משקאות קלים, חמים, סחוטים טרי וכמובן תפריט יינות ובירה. 





קדמה את פנינו חגית בעלת המקום, אישה קטנה-גדולה הלובשת חיוך תמידי המקרין את "עוצמת הפשטות" שהיא רוחשת לקהל הסועדים. בחרנו להתרשם ממנות הפתיחה והסלטים. פתחנו במיץ סלק-תפוח סחוט טרי, כוס של פצצת בריאות. אני אוהבת את הסלק הטרי והשילוב עם התפוח הירוק הפכו את המשקה ל"חד פעמי" במראה, בטעם וברעננות.



 


מנת הפולנטה והפטריות בעיטור פרמזן הייתה משובחת בכל קנה מידה ובהשוואה למנות מקבילות של פולנטה שטעמתי בעבר. פירה התירס היה טרי, במרקם חלק אחיד, עד שהנכד הקטן שלי סרב להמתין בין ביס  לביס וביטא בדרכו שלו את התרשמותנו שלנו מהמנה.  

כדורי הריזוטו היו פיקנטיים. האורז נמס לנו בפה. מעטה פירורי הלחם העניק את הקרנציות המתבקשת והבליט את הניגודיות המתבקשת לפריכות הפנימית.  

הפוקצ'ה היתה חמה, רכה ונימוחה בזכות עצמה והשתלבה מצויין ברוטב הבלסמי-שמן זית. 
 




למנות העיקריות בחרנו שני סלטים שהם מנה משביעה וטעימה מאד. האחד היה סלט הביישני. ואני שכחתי לשאול למה הוא ביישן כל כך, שהרי הוא פשוט נפלא ונהדר. רוטב הבלסמי המצומצם בשילוב הירקות הטריים "הולידו" טעם אחר שלא טעמתי מזמן. רעננות הירקות בחיתוכים לא שיגרתיים, תוספת הקרוטונים עם גבינת הכבשים, הותירו בי טעם של עוד.
הסלט הנוסף היה סלט שילגיה על בסיס חסה וירקות, גבינת פטה וגרעיני חמנייה אותם אני כל כך אוהבת. גם בסלט שלגיה השתלב הרוטב הבלסמי מצוין. 





לקינוח לצד הקפה המדויק, בכוס השקופה, בחרנו עוגת גבינה גבוהה ללא סוכר כי פשוט לא יכולנו לעמוד בפניה!







בואו לחמם את הבטן והלב במוסקט-קסם של מקום. תוכלו לפגוש את בעלי המקום-אנשים לבביים, שמחים ונחמדים. תהינו ממנות משובחות ותוכלו גם לקחת הביתה. 

ואם אתם מספיק עסוקים ומתקשים להגיע וחפצה נפשכם במנה חמה ומנחמת, אתם מוזמנים לצלצל ולבוא לקחת הביתה מתוך מבחר קישים אישיים ומשפחתיים, פסטות, קדרות חמות וכמובן קינוחים.
Take Away > 03-748-5027








 
 







ברודצקי 15 רמת אביב טלפון: 053-9372409 
טלפון: 03-7485027
לא כשר ויש גם מועדון חברים 


















ריקי ברוך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה