יום חמישי, 9 בינואר 2020

רשת 'המשביר לצרכן' משיקה קולקציה חדשה של מותג הילדים האקולוגי: OKAIDI







בתחילת השנה הפכתי לראשונה לסבתא וכל מה שקשור לתינוקות קיבל מאז משמעות ורגישות יתר. את בגדיו החדשים של תומס אני קונה בהתאם לבחירות של בתי, ומעצם היותה מעצבת בזכות עצמה זו אינה משימה פשוטה כלל ועיקר. "תומס לובש רק Style!" היא שבה ואומרת. ולכן מבחינתי אין פשרות על טיב, איכות, נראות והדפסים. 

בימים אלו ממש משיקה רשת 'המשביר לצרכן' את הקולקציה החדשה של מותג הילדים האקולוגי okaidi ואני הוזמנתי לראות ולהתרשם מפריטי המותג. okaidi מציע מגוון ייחודי של פריטים אפנתיים וייחודיים המיוצרים מחומרי גלם ממוחזרים ומתכלים. 






מתוך התבוננות בפריטים המוצגים במקום (והרצון לקנות את כולם! ) למדתי ש okaidi מציע פריטי לבוש  במנעד הצרכים של הילד. פריטי בייסיק איכותיים, פריטים חגיגיים ופריטים המשלבים אביזרי אופנה והלבשה תחתונה. קולקציות הביגוד, הנעלה ואקססוריז מיועדת לתינוקות וילדים החל מ-nb ועד גיל 14 בטווחי המידות של 2-14. כשיצאתי מסניף "המשביר לצרכן" בדיזינגוף סנטר, כבר הייתה בידי שקית שהכילה פריטים שרכשתי לתומס מתוך קולקציית החורף 2020. את קולקציית האביב והקיץ תוכלו לראות על המדפים לקראת סוף פברואר 2020.  










 

   

הקולקציה החדשה של okaidi מתמקדת בפרטי קז'ואל וספורט אלגנט לילדים ומציעה פריטים אפנתיים וטרנדיים העשויים מבדים רכים ונוחים המאפיינים את החורף כמו קטיפה, זמש וקורדרוי.
בין פריטי הקולקציה ניתן למצוא פריטי בייסיק בעיצוב פשוט, פריטים עם גרפיקה בולטת ו"פיסים" מיוחדים בגוונים חורפיים כמו כחול, תכלת וחרדל.
המותג משווק בלעדית ברשת "המשביר לצרכן". טווח המחירים נע בין 24.90-399.90 ש"ח וקיים בתשעה עשר סניפים בלבד: גרנד קניון חיפה, קריון, ככר ציון, מלחה, אשקלון, פתח תקוה, ב"ש הנגב, קניון הזהב, רחובות, חדרה, רננים, אילת, חוצות כרמיאל, אשדוד סטאר, אשדוד סימול, עטרות, נצרת, עיר ימים ודיזינגוף סנטר.







נקודה חשובה לציון, כחלק מהאג'נדה האקולוגית של המותג, מיוצרות הקולקציות מחומרי גלם ממוחזרים ומתכלים בהם פוליאסטר ממוחזר ב-100%
.
המותג OKAIDI שייך לקבוצות IDKIDS GROUP- חברה צרפתית, אשר דוגלת בסביבה איכותית לילדים ונותנת להם פתרונות ושירותים תומכים, חברתיים, סביבתיים ואופנתיים. חזון המותג הוא להפוך את העולם למקום טוב יותר עבור ילדים.


לפרטים נוספים היכנסו לדף הפייסבוק



























ריקי ברוך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה