יום רביעי, 8 בינואר 2020

רומן אירוטי, מדריך לניהול מערכות יחסים ואחרון בטרילוגיית מתח - ספרים חדשים לקריאה מתחת לפוך




 
גם אני הייתי אחת ממיליוני האנשים ברחבי העולם שרכשו וקראו את רב המכר "גברים ממאדים ונשים מנגה". חלפו מאז 25 שנההספר שתורגם ל-50 שפות הופץ ביותר מ-150 מדינות, שינה באופן דרמטי את חשיבתנו על אהבה ושותפות וסייע בשפר מערכות היחסים רבות. "מעבר למאדים ולנגה"-הוא המדריך המלא למיומנויות לניהול מערכות יחסים בעולם המודרני הוא ספר חדש מאת ד"ר ג'ון גריי, מחבר רב-המכר "גברים ממאדים ונשים מנגה".





חלפו כאמור שנים רבות מאז, העולם נשתנה באופן דרמטי והביא להשלכות משמעותיות על מערכות היחסים שלנו. קצב החיים, העבודה, והלחץ שבעקבותיהם הניע יותר נשים לפתח קריירה וגברים קבלו יותר אחריות במשפחה ובבית. 
וכמו החברה, גם מערכות היחסים התקדמו ונשתנו. אנחנו הגברים והנשים מגיבים לתמורות שחלו בחלוקת התפקידים שבינינו בדרכים שונות, שלעתים קרובות אינן מתקבלות בהבנה ולכן זוכות לפירוש לא נכון של בני או בנות הזוג שלנו . ב"מעבר למאדים ולנגה" נבחנים הצורך שלנו בתמיכה רגשית וכן את האתגרים החדשים המתעוררים בעקבות כך במערכות היחסים המודרניות.

מערכות היחסים היום מאופיינות פעמים רבות בניסיונות לקיים אותן באופן מוצלח, תוך שימוש במיומנויות ותובנות שהתפתחו במשך אלפי שנים של מערכות יחסים מסורתיות, אולם כלים אלה כבר אינם תמיד מספיקים על מנת להצליח. המודלים לחיקוי כיום מאומצים מתכניות טלוויזיה ומסרטים המספקים בידור, אך אינם מתמקדים בדרך הקשה והמייסרת של יצירת מערכות יחסים מספקות ומאושרות.

"מעבר למאדים ולנגה" מזמין את הקורא למסע אל תובנות חדשות שחשובות לא רק למערכות היחסים האינטימיות שלנו, אלא גם לאושר שלנו ושל ילדינו. תובנות אלה המתוארות ומוסברות באריכות בספר עשויות לתרום רבות להיותנו בני זוג טובים יותר. אם אתם יחידניים ואינכם מחפשים שותף לחיים , הספר יעזור לכם להבין את הצרכים הרגשיים שלכם כדי שתוכלו להפחית את הלחץ ולחוות אושר אמיתי ומתמשך.
"מעבר למאדים ולנגה" מאת ד"ר ג'ון גריי, תרגום מאנגלית: מרים שפס, עריכה: תלמה פרויד
כריכה רכה, 328 עמודים, הוצאת אור-עם, 98 שקל, להשיג ברשתות הספרים הנבחרות ובאתר
***

"חשיפה מלאה" - רומן אירוטי חדש 

"דניאל לאנג הניחה את מרפקיה על שולחן בית הקפה החזיקה את מצחה בתוך כפות ידיה. "איך הצלחתי להכניס את עצמי לכזו תסבוכת?"
"את זקוקה לכסף," אמרה חברתה הטובה ויולט, בעודה לוגמת את המוקה לאטה שלה וסוקרת בעיניה את החתיך שהתקדם לעבר הבריסטה. " יש דרכים גרועות יותר לשלם את החשבונות, את יודעת ואם את שואלת אותי, הג'וב הזה דיי מתוק."(עמו' 7 בספר)




כשדניאל לאנג החתיכה בטירוף הופיעה פתאום וביקשה ממני ללמד אותה על מין, הייתי בטוח שאני הוזה. מהר מאוד התברר שהפסיכולוגית היפה הייתה צריכה ללמוד הכול על מין , כדי שתוכל להעביר את המידע לתלמידיה. 
אני תמיד מוכן להתייצב לעזרת חבר. או חברה. כאילו זה המעט שאני יכול לעשות. אך הדבר האחרון שציפיתי זה שהיוצרות יתהפכו והיא זו שתלמד אותי כמה דברים. שבועיים בלבד, זה היה ההסכם
בינינו. והתכוונתי ליהנות מכל שנייה סקסית שתהיה לי איתה.
זה לא שדמיינתי שנישאר יחד לנצח או משהו כזה...
"חשיפה מלאה" - רומן ארוטי חדש מבית "ספר לכל" כתבה: קתרין פוקס
כריכה רכה, 98 שקל, 224 עמודים, ניתן להשיג ברשתות הספרים ובחנויות הספרים הנבחרות ובאתר.
***




"חומר אפל": אבולוציה - הוא שלישי ו
אחרון בטרילוגית הפנטזיה עוצרת הנשימה "חומר אפל" של הסופרת עטורת הפרסים טרי טרי יוצא לאור בישראל בימים אלה .




"המטוס מטלטל שוב, ואני אוחזת חזק במשענת הזרוע של הכסא שלי, אלנה אחוזת חרדה בשורה לפני. ביאטריס לצידה. לא מוטרדת כלל. אולי כשאת בת 8, כמו ביאטריס, את לא פוחדת, לא יכולה להיות. אבל ההסבר הרגיל המתלווה לאמירה כזאת  הוא שאינך יכולה לפחד כי אינך מבינה שאת יכולה להיפצע באמת, או אפילו מה משמעותו של המוות. זה לא יכל לחול עליה, נכון? ביאטריס ראתה את כל משפחתה -ועוד רבים אחרים-ניגפים במגפה. גם ניצולים כמונות מתו סביבה בשריפות שהבעירו אנשי חבורת השיטור האזרחי..." (עמוד 8 בספר)

מגפה מטילת אימים סחפה את הארץ, מותירה בעקבותיה מספר קטן של ניצולים בעלי כוחות מסתוריים.
הם יכולים לתקשר ביניהם, לרפא - אפילו להרוג - הכול באמצעות כוח התודעה.
שאי עוקבת אחרי קסנדר שהצטרף לכת המדעית המסתורית שלו במתחם הסקוטי המרוחק שלהם.
היא מחפשת נואשות אחר קאלי, שנעלמה לפני תחילת המגפה.

האם שאי יכולה לגלות את האמת על מקורה של המגיפה, למצוא את קאלי ואולי אפילו להצית מחדש את מערכת היחסים שלה עם קאי?
"חומר אפל": אבולוציה ספר שלישי בטרילוגיה  
כריכה רכה, 98 שקל, 448 עמודים, הוצאת ספר לכל, להשיג בחנויות הספרים הנבחרות ובאתר




















ריקי ברוך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה