יום שני, 27 בינואר 2020

ספרים חדשים העוסקים במשאלת לב כמוסה, הג'נטלמן וריפוי עצמי, רואים אור בימים אלו





אם יתאפשר לכם להגשים משאלת לב אחת כמוסה - מה היא תהיה?

בקצה העולם, לפני יותר ממאה שנה, גילה אדם מסוים את האולימפוס, אבן חן המסוגלת להגשים משאלת לב אחת בלבד. האגדות מספרות כי בקשתו מאבן החן הייתה חיי נצח, שבהם השתמש לימים כדי להכתיר את עצמו למושל העולם - אדם אשר מסוגל להכפיף את כלל העולם ואנשיו תחת רצונו. מאה שנים חלפו מאז אותו אדם מצא את האולימפוס, מאה שנים מלאות סבל, מלחמות וניסיונות מרד ומהפכה כושלים נגדו. העולם נחצה לארבעה חלקים שונים, שביניהם חוצצים גבולות אימתניים ובלתי ניתנים למעבר, ועל כל אזרח פשוט נחקקו חוקים ואיסורים שחקק המושל. אדם העובר על החוקים ייענש בהתאם: לכידה, חיי עבדות או הוצאה פומבית להורג.




מאז אותו יום גורלי לפני כמאה שנה, שבו המושל הגיע לקצה העולם, אף אדם מעולם לא הצליח להשלים את המסע אל עיר הזהב האגדית מבלי לאבד את חייו.
לוק רייבן, תושב האי הקטן ביותר בים המזרחי אשר ניחן ביכולת ייחודית וזוכה לביקורים חוזרים ונשנים ממלאך המוות שאורב לו ומחכה למותו, נדר את נדרו והבטיח כי יבצע את הבלתי אפשרי. הוא מקבל על עצמו את המשימה הגורלית והקשה מכולן - להגיע עד עיר הזהב האגדית, עד קצה העולם.
בעזרתם של אסיר הנידון להוצאה להורג בעוון פשעים שלא ביצע, עובדת מטבח צעירה ושקטה בעלת מוח חריף וחכם וגבירת אחוזה אשר אהוב ליבה נלקח הרחק ממנה, ונגזר עליה להתחתן בניגוד לרצונה עם אדם אחר, לוק מתכוון לצאת למסע רווי הסכנה וכאמור - לבצע את הבלתי אפשרי.
האם לוק וחברי צוותו ישלימו את משימתם ויצליחו להגיע עד עיר הזהב ועד האולימפוס? או שמא יימחצו תחת כוחו הבלתי מעורער של מושל העולם, אשר מקושר לחייו של לוק בדרך אפלה ומתעתעת?

"עד קצה העולם-הים המזרחי" מאת שי בן אור, הוצאת "ספרי ניב", 451 עמודים. מחיר לצרכן 88 ש"ח, להשיג בחנויות הספרים הדיגיטליים ברשת.
 ***






"זה ג'נטלמן"! חשבתי בלבי כשפתח לי אז את הדלת, וידעתי בדיוק למה אני מתכוונת. אלא שג'נטלמן, הגבר שכל אישה הייתה רוצה שיהיה שכזה בסביבתה, עדיין אינו מושא שגברים רבים מודעים באמת לתרומתו למערכות היחסים שבחייהם.

בימים אלו רואה אור הספר שובו של הג'נטלמן מאת ד"ר דיין היר יצירת קשרים מעשירים על ידי אימוץ אתה האמיתי.  
היחסים בין גברים לנשים נמצאים כיום בפרשת דרכים. בעוד מסע התפתחותן של הנשים מקבל תמיכה חברתית נרחבת, התרבות שלנו עומדת גם בפני משבר גבריות, שכן אנו מגדירים מחדש השקפות הנוגעות לגבריות ולמשמעות של "להיות ג'נטלמן". האם גבר יכול להיות מכבד, טוב לב, אכפתי ועם זאת חזק?






מעל עשר שנים מתמודד ד"ר דיין היר עם סוגיות אלה. ספר ייחודי זה, "שובו של הג'נטלמן – יצירת קשרים מעשירים על ידי אימוץ אתה האמיתי" שיצא לאור בעברית בהוצאת הספרים "איפאבליש", הוא גם דיאלוג אינטראקטיבי, שבו ד"ר היר מעודד גברים (ונשים שמעוניינות להבין עם מה הגברים שבחייהן מתמודדים), לענות על השאלות שעומדות בבסיס האתגר של "להיות ג'נטלמן".


"בראש וראשונה", אומר ד"ר היר, "להיות ג׳נטלמן אמיתי פירושו להיות האדם הכי גדול שאתה יכול להיות - לא משנה מה המשמעות של זה בשבילך". בספר ימצא הקורא כלים רבים ואסטרטגיות שיסייעו לו להגיע להיות בגדולתו. בסקרנותו השובבה, הכנות וההומור המוכרים שלו, מציע ד"ר היר תובנות מרתקות ושאלות עוצמתיות וטרנספורמטיביות שיסייעו לקורא להיפתח לאפשרויות חדשות.

"באמצעות הקריאה בספר תחקור כיצד אולי חתכת חלקים מעצמך כדי להתאים לציפיות של אחרים ותקבל כלי יעיל שיאפשר לך להרפות מאמונות מרעילות ולפנות את הדרך לחוויות חדשות ואמיתיות. לאחר מכן תגלה אילו מיתוסים ותבניות שטבועות בך עלולים להרוס את סיכויך ליהנות ממערכות יחסים מספקות, ואיך לבנות קשרים מטפחים עם הגבר שתראה במראה ועם זולתך - גברים ונשים. לבסוף, תלמד כיצד לכבד אחרים בלי לאבד את עצמך, תקבל שלוש מתנות שג׳נטלמן יכול לתת לילדים שבחייו, ותבין כיצד להיות השראה לדור הבא".

ד"ר דיין היר הוא סופר בעל שם בינלאומי, מרצה ומנחה לשינוי ותודעה מעל 17 שנה. דיין הוא היוצר השותף של אקסס קונשסנס, והוא מזמין אנשים מכל תרבות, מדינה, גיל ומעמד חברתי לאמץ את הגדולה האמיתית שלהם. הכשרתו המקצועית המקורית היא כירופרקטיקה, והוא אימץ גישה שונה לחלוטין לשינוי ולריפוי אנרגטיים, על ידי הנחיית אנשים להתחבר ולהכיר ביכולות, בעוצמה ובידיעה שלהם.

ד"ר היר מספר: "ספר זה אומנם נקרא 'שובו של הג׳נטלמן', ואני אומנם כותב אותו כשבראשי גברים ש'מחפשים', אבל אני באמת לא רוצה להדיר ממנו נשים. הדרה יוצרת הפרדה, וזה הפוך מהמסר של הספר. כשהתחלתי לדבר על נושא הג׳נטלמניּות בסדרה של סרטוני יוטיוב, הייתי המום ונרגש; קיבלתי פידבקים לא רק מגברים שצפו בסדרה, אלא גם מצופות - נשים. התברר שהן הרוויחו הרבה מהצפייה בסרטונים ומההאזנה לדיונים שניהלנו שם. אפילו שמעתי מנשים שלא צפו בסרטונים, אבל בני הזוג שלהן כן צפו, ששינויים גדולים וחיוביים התרחשו במערכות היחסים שלהן בעקבותיהם".


"שובו של הג'נטלמן – יצירת קשרים מעשירים על ידי אימוץ אתה האמיתי" מאת ד"ר דיין היר.  
מאנגלית: גילי תל-אורן. הוצאת הספרים "איפאבליש", 138 עמודים. מחיר לצרכן 88 ש"ח. 
להשיג בחנויות הספרים ברחבי הארץ וכן בחנויות הספרים המקוונות.
***


עוד רואים אור בימים אלו סדרת ספרי הריפוי "ברא-בראש-בראשית" מאת שירלי מנוחין אלמוג. שני ספרים בסדרה: 'בראשית': מדריך ליצירת מציאות בשיטת H.T.T
'בראשית': מדריך להתפתחות רוחנית בשיטת H.T.T

סדרת ספרי "בראשית"- מדריך בשיטת H.T.T " שכתבה שירלי מנוחין אלמוג שיצאה לאור בהוצאת איפאבליש היא סדרת ספרי הדרכה מפורטת לריפוי עצמי, העצמה וצמיחה רוחנית שנשענת על סודות מהתורה. הספרים מציגים את טכניקת הריפוי H.T.T לריפוי חיי האדם ויצירת שגשוג ורווחה, שפותחה על ידי שירלי. עד כה ראו אור שני ספרים בסדרה שמפרטים את הטכניקה ובקרוב יתפרסם הספר השלישי "בראשית- מחומש הבריאות מדריך לריפוי עצמי בשיטת H.T.T".









"בראשית, מדריך ליצירת מציאות בשיטת H.T.T -Hologram Therapy Theory  "  חלק א בסדרה הוא מדריך מעשי מפורט ליצירת מציאות אובייקטיבית באמצעות כלים, טכניקות ועקרונות המותווים  בפרשת בראשית. הספר עוסק בהקניית העקרונות לעיצוב המציאות האישית, טכניקות פעולה, התחברות לכוחות הבריאה הקוסמיים ולכוחות שנמצאים בכל אחד מאיתנו. מדריך זה מלמד את הקוראים כיצד להתייחס למציאות האובייקטיבית בחייהם, כיצד לשנות את נקודת המבט וכיצד ליצור ולזמן אירועים לחייהם. המיקוד של ספר זה הוא ביצירת מציאות אובייקטיבית, תוך רכישת היכולת הפנימית לחוות "חיבור" מתמשך וחזק למקורות הכוח הפנימיים ולכוחות היצירה .

"בראשית, מדריך להתפתחות רוחנית בשיטת H.T.T -Hologram Therapy Theory  "  הספר השני בסדרה עוסק בעיצוב המרחב הפנימי: איתור ותיקון פגמים באישיות ועיצוב מחדש, קבלת אחריות אישית על החיים ועל ההחלטות שלנו. ספר זה מציע לקרוא את סיפורי הבריאה והיצירה מתוך פרשנות מהפכנית, שמאפשרת לקוראים לשנות את תפישת המציאות שלהם ולתפוס את החיים כמציאות פלסטית, שנובעת מהמחשבות ומהאמונות שלנו ומשקפת אותן. מציאות שניתנת לשינוי על ידי שינוי מערכת המחשבות והאמונות שלנו. במדריך תלמדו כיצד נוצרה התפיסה הסובייקטיבית ותרכשו עקרונות לשינוי ועיצוב מחדש של המרחב הפנימי שלכם בתהליך שמניע האצה והעלאת התדרים האישיים. כאן תלמדו על סוד יצירת הממד הגשמי כהיבט מקומי מאוד בתוך יקום אנרגטי אינסופי, ממד שנוצר כדי שנתנסה בו בהגשמות של אנרגיה בגופים מוצקים וברצף של זמן-מרחב וחומר.

טכניקת H.T.T, שפותחה על ידי שירלי מנוחין אלמוג מתוך ספר בראשית המקראי, היא ייחודית ובלעדית ומלמדת שהאדם, הבורא והבריאה הם אחד וכי אתה הוא הבוחן-הנבחן והמבחן בעת ובעונה אחת - הכול הולוגרמה גדולה: השיטה מציגה מפת דרכים להתפתחות רוחנית מסודרת ושיטתית שתכליתה להוביל  את האדם לשגשוג שמחה וריפוי והיא מיועדת לכל אדם באשר הוא.

שירלי מנוחין אלמוג, בת 45 נשואה ואם לארבעה. עו"ד בעלת תואר ראשון ושני במשפטים, יועצת זוגית ומגשרת, מרצה ומנחת קבוצות בשיטת H.T.T שפיתחה. "בראשית, מדריך ליצירת מציאות בשיטת H.T.T" ו-"בראשית, מדריך להתפתחות רוחנית בשיטת H.T.T" הם ספריה השלישי והרביעי. ספריה הקודמים: "תורת האימהות" בהוצאת אסטרולוג ו-"קוהלת בראי הימים" בהוצאת איפבליש.




טכניקת  H.T.T היא שיטה שכמוסה בתורה, מפת דרכים שלמה לריפוי האדם וליצירת בריאות ורווחה בחייו באבחנה בין "ריפוי" שהוא תהליך חובה לכל אדם ואינו נגזרת של טיפול במחלה לבין יצירת חיים "בריאים" שמשקפים התפתחות וצמיחה ואינם קשורים להיעדר מחלה. 
H.T.T   קובעת ש"בריאות" מורכבת מ"מחומש הבריאות": פיזי, מנטאלי, רגשי, רוחני ואירועי המציאות. פאות המחומש מקיימות ביניהן סינרגיה מסונכרנת: כאשר אחת מהן "חולה" היא מקרינה מחלה לארבע הפאות האחרות במחומש ולהיפך: אם אותה פאה תחלים היא תקרין החלמה ליתר הפאות.

בטכניקת H.T.T  הריפוי אינו תלוי מחלה פיזית, אלא תהליך של יצירת זרימה נכונה בתוך "מחומש הבריאות", כבסיס ל"בריאות" שהיא צמיחה והתרחבות החיים שהיא תכלית המסע שלנו על פני האדמה, ולכן יצירת "בריאות" בחיינו מחייבת למידה רוחנית, צמיחת האישיות והתרחבות הנשמה.

שיטת H.T.T  מבחינה בין "אדם" לבין "גוף האדם": ה"אדם" הוא נשמה השוכנת בתוך גוף, נוסעת בזמן ובמרחב ומתנסה ברגשות ואירועים במטרה לחוות ריפוי וצמיחה כשכל אלמנט בחיים הוא צלע במחומש הריפוי. הריפוי הוא לאדם, הבריאות היא לחיי האדם. גם כאשר אדם חולה במחלה סופנית, ניתן וצריך ביתר שאת לסייע לו בתהליך ריפוי מואץ כדי שיוכל לסיים את חייו בחוויית ריפוי הוליסטית.

טכניקת H.T.T קובעת שמחלות וצרות אינן משהו ש"קורה" לנו ואין אנו קורבנות של החיים, של הנסיבות ושל האירועים. אלה הם אירועים מעצימים שאנו זימנו לעצמנו ויש להם תכלית משמעותית בחיינו. הבנת המשמעות האישית של מסע חייך, של תכלית קיומך, של ייעודך וראיה הוליסטית של קיומך - הן ליבת המסע ושורש חיי בריאות.

מה הערך הייחודי של השיטה: זהו תהליך ריפוי אוניברסלי מהתורה שמטפל במכלול חיי אדם  בהיבטים רוחניים ומעשיים כאחד. תהליך זה מוצג כריפוי עצמי, כריפוי פרטי וגם כריפוי קבוצתי. הוא אפקטיבי לחיים ולנוטים למות כאחד היות שהמוות, לפי טכניקה זאת, הוא חשוב לחיים והוא שלב נוסף שיש להתכונן אליו ולקדמו בברכה.
כיצד מתבצע תהליך הריפוי: אבחון, איתור וטיפול בכל אחת מפאות המחומש, על ידי המטופל לבד או על קבלת עזרה מתומך ריפוי. הטיפול כולל עבודת אנרגיה-הילינג, עבודה בתדרים וצלילים, שיחות ולמידה של טכניקות מגוונות שמפעילות את כוחות הריפוי של האדם.

שירלי מנוחין אלמוג: "רובנו מחפשים להיאחז במקור כוח בעתות מצוקה: אנו נזכרים להתפלל ולבקש עזרה כשאנו פוחדים או במצוקה, אז נוצר חיבור למקור כוח בלתי מוגבל ואנו מוצאים מזור ועזרה. בעתות רווחה כולנו שוכחים את העוצמה שבחיבור הזה, בפנייה הזאת לעזרה ואת העזרה שקיבלנו כשביקשנו. העבודה שעלייך להשקיע כדי להתפתח וליצור לעצמך את המציאות היא ממשית. לא די בקריאת המדריכים. עליכם לקרוא, להפנים ולהטמיע: מדובר ברעיונות חדשים, בזווית הסתכלות אחרת שעלולה לעורר מעט התנגדות פנימית, בהתאם למערכת האמונות שאתם אוחזים בהם, ואז, לרצות ולהתחייב למסע להתפתחות אישית כלפי עצמכם".

שירלי מתכוונת לפתוח מכללה בשנה הבאה 2021 שתלמד בלימודים רב שנתיים את שיטת H.T.T שפיתחה. בשלב הראשון לימודי ריפוי עצמי ובשלב מתקדם יותר "הכשרת תומכי ריפוי" למטפלים בשיטה ייחודית ובלעדית זאת.


"בראשית, מדריך ליצירת מציאות בשיטת H.T.T -Hologram Therapy Theory  ": הוצאת הספרים "איפאבליש", 219 עמודים. מחיר לצרכן 89 ש"ח.
"בראשית, מדריך להתפתחות רוחנית בשיטת H.T.T -Hologram Therapy Theory  ":
הוצאת הספרים "איפאבליש", 243 עמודים. מחיר לצרכן 89 ש"ח.
את הספרים הדיגיטליים ניתן להשיג בחנויות הספרים המקוונות. עותקים מודפסים אצל המחברת ישירות במייל: shirleyalmoglaw1@gmail.com
















ריקי ברוך

2 תגובות:

  1. עבור "עד קצה העולם" - מוזמנים לבקר באתר שלי לעוד פרטים והזמנה נוחה:
    https://orna9bo.wixsite.com/to-the-edge-of-world

    שי

    השבמחק