יום שלישי, 26 במאי 2020

זה הזמן לנסות את קרם פילינג לילה וקרם לחות פפטיד של חברת הקוסמטיקה והטיפוח ADN







כשחציתי את גיל 50  וזה היה לפני למעלה מעשור, הפסקתי ל"השוויץ" שאני משתמשת רק בקרמים הבסיסיים ביותר שמציעים מדפי הפארמים השונים. הפנים שלי בקשו "קצת יותר" ואני התחלתי להבין חשיבותם של קרם עיניים, קרם יום ולילה ויותר מכל את יתרונו היחסי של הפילינג בו התאהבתי ברגע שנוכחתי שלתכשירים איכותיים יש תוצאות מיטביות. כך קרה לי גם הפעם. 

.
מתוך הניסיון שצברתי במרוצת השנים אני יודעת לומר על קרם הפנים שאני מנסה, שכבר במריחה הראשונה ברור לי אם זה כן או לא מתאים לי. המרקם, הניחוח, תחושת העור אחרי כמה דקות, מידת הברק או השמנוניות שעל פני, תחושת הידיים אחרי הנחת הקרם וכמובן האם העור רווה או זקוק למנה נוספת הם האומדן להתאמה. 
השבוע התחלתי להתנסות בשניים ממוצרי חברת הקוסמטיקה והטיפוח ADN ומהר מאד ידעתי שגם אשמח להציע ולהכיר לכל אחת מחברותי ואחיותי (אנחנו 4 אחיות!) כך שתוכלנה להתנסות ולהתאהב.


חברת מוצרי הטיפוח והקוסמטיקה ADN בבעלותה ובניהולה של פני בן עמי בעלת ניסיון של למעלה מ 40 שנה בתחום, משיקה בימים אלו שני מוצרי טיפוח חדשניים: קרם פילינג לילה וקרם לחות פפטיד.
החברה עוסקת בייצור ופיתוח תכשירים מקצועיים לתחום הקוסמטיקה הרפואית. מוצרי החברה מסמלים את הדרך החדשה במלחמה היום יומית בהזדקנות העור. הידע והחומרים המשולבים בסדרות המוצרים, הם פורצי דרך בשיקום העור ומיועדים לטיפול בבעיות אקנה מורכבות, טיפולי מזותרפיה ואנטי-אייג’ינג וטיפול במגוון רחב של בעיות עור המאפיינות את כף הרגל.



פפטיד הוא שרשרת קצרה של חומצות אמינו המהוות את אבני הבניין של חלבונים. תכשירים קוסמטיים לעור מזדקן מכילים פפטידים המגבירים ייצור קולגן ואלסטין ומעוררים מרכיבים נוספים לקבלת תוצאה הומוגנית בשיקום העור. הפפטידים בעלי פרופיל בטיחות גבוה, אינם מגרים את העור וידידותיים יותר מהחומצות המוכרות לנו.






new way night peeting cream



זהו פילינג לילה, המתאים לכל סוגי העור. הפילינג עדין ומכיל חומצות הידרוקסיות שממיסות את השכבה הקרנית בעור. הוא מחליק ומטשטש פגמים ללא קילוף, מזרז התחדשות תאים, יעיל לטיפול ושיקום מרקם העור. מבהיר את השכבה הקרנית ומעניק ברק ורעננות לעור.  יתרה מכך הוא משמש כחומר הולכה לכל קרם וסרום הנמרח מעליו מה שמאפשר חדירה טובה יותר. התוצאה: עור יפה המתחדש בקביעות, ללא תופעות לוואי. 
הקרם מתאים לכל סוגי העור ולמגוון גילאים.

הוראות שימוש: מידי ערב למרוח מעט (כמות של כחצי גרגר אפונה קפואה) מהתכשיר על פנים נקיות . למרות היותו מאוד שומני, הקרם חודר במהירות לעור. אינו משאיר תחושת שמנוניות ואינו סותם את הנקבוביות.

מחיר: 176 ₪ ל – 50 גרם
לרכישה ישירה באתר או אצל קוסמטיקאיות מורשות.




 
new way anti aiging peptid + moisturizing

זהו קרם לחות פפטידקרם יום ולילה עדין וקל המתאים לכל סוגי העור. הוא עשיר בחומצה היאלורונית, ויטמינים, פפטידים, חומצות אמינו ומרכיבי לחות החודרים לעור, מעשירים אותו בלחות, עוזרים בבניה מחודשת של סיבי הקולגן והאלסטין, מעניקים לו תחושת מיום, רעננות, גמישות וחלקות. 
התוצאה: עור חלק בעל נפח וטקסטורה אחידה.

הוראות שימוש: למרוח את הקרם מידי בוקר וערב מעל סרום חומצה האלרונית ובבוקר להקפיד על מריחת מקדם הגנה. הקרם אינו שומני חודר במהירות לעור ואינו משאיר תחושת יובש . 

מחיר: 270₪ ל 50 גרם
את המוצר ניתן לרכוש באתר החברה ואצל קוסמטיקאיות מורשות.


שני התכשירים קרם פילינג לילה וקרם לחות פפטיד המשווקים בימים אלו מתאימים לשימוש יום יומי. 
אחרי שלושה ימים רצופים של שימוש בהתאם להוראות, כבר הרגשתי בטוחה גם להמליץ לאחרות. מידי ערב הקפדתי על כמות קטנה של פילינג ועליה הנחתי את קרם הלילה. בבקר אחרי שהפנים ותוצאות פילינג הערב עוד ניכרו על פני הנקיות, הנחתי סרום ומעליו קרם פפטיד ויצאתי לאימון הבוקר. במבחן הפרטי שלי אני בודקת האם העור זקוק לשכבת קרם נוספת אחרי האימון. במידה שכן סימן שהקרם הותיר תחושת יובש. אלא שבקרם היום של ADN העור הרגיש לי מצויין והלחות הייתה במידה. 


פני בן עמי החלה את דרכה לפני כ 40 שנה כקוסמטיקאית וניהלה מספר מכוני קוסמטיקה רפואית מתקדמים אשר שילבו בין רופאי עור, מנתחים פלסטיים וטיפולים קוסמטיים מתקדמים. הניסיון הרב שצברה, הביא את פני בן עמי לחקור את הפוטנציאל הקיים בחומרים פעילים ובשילובם בטיפולי המכון. בדרך זו הפכה בן עמי לאשה הראשונה בישראל שבבעלותה חברה לייצור ושיווק תכשירי קוסמטיקה מקצועיים . המוצרים בתחום טיפולי עור הפנים והפדיקור הפכו למותג בארץ והעולם. פני אף מעבירה הרצאות, סדנאות והדרכות לקוסמטיקאיות בארץ ובחו"ל.
















ריקי ברוך

2 תגובות: