יום רביעי, 27 במאי 2020

חוזרים לשגרה באהבה גדולה עם מוצרי "אהבה קטנה"







דומה כי החזרה לשגרה אינה קלה לנו כלל ועיקר. אנו המבוגרים מנסים להשתלב שוב במסגרת העבודה שלבשה פנים חדשות, מנסים להשתלב בחיי הקהילה, הסביבה, התרבות והפנאי וילדינו חווים את הכל יחד במסגרות החינוכיות. 
המון סוגיות ודילמות מלוות את החשש של כולנו - האם הקטנטנים יזכרו לחטא את הידיים? האם מספיק לשלוח להם את הכריך והפרי בשקית, כמו קודם? ומה לגבינו, ההורים? 








אז מסתבר שיש גם פתרונות ראויים שיקלו עלינו בחזרה לשגרה וישמחו אותנו גדולים כקטנים.
סטודיו "אהבה קטנה", המתמחה בעיצוב וייצור מתנות עם אמירה אישית, מציע לנו ילדים ומבוגרים, להצטייד בפריטים אישיים, מעוצבים ואיכותיים, לאכילה ושתייה בטוחים: קופסת אוכל, בקבוק נירוסטה ומדבקות שם, שיעזרו לחזור לשגרה באופן היגייני ונוח. לכל אחד מהפריטים מגוון דגמים ועיצובים. 





מדבקות שם צבעוניות: גיליון מדבקות שם מעוצבות, עמידות במים ובטוחות לשימוש במדיח הכלים או במיקרוגל – לסימון ברור מה של מי... בכל גיליון גדלים וצורות שונים, המתאימים להדבקה על כל חפץ חלק וקשיח. מחיר: 19 ש"ח (48 מדבקות) ; 38 ש"ח (138 מדבקות). ** מדבקות שקופות: מיועדות להדבקה על המדבקות הצבעוניות, למתן הגנה על הצבע והכיתוב לאורך זמן. מחיר: 23 ש"ח (48 מדבקות צבעוניות ומדבקות שקופות) ; 42 ש"ח (138 מדבקות צבעוניות ומדבקות שקופות).









קופסת אוכל:
מודולרית ורב פעמית של sistema. שקופה, עם סגר צבעוני, מחולקת ל-5 תאים ב-2 קומות וכוללת גם קופסה נוספת עם מכסה. עשויה מפלסטיק ידידותי לסביבה ללא BPA, המתאים להקפאה, למיקרוגל ולשטיפה (במדף העליון) במדיח. לכל קופסה איור מקסים ואמירה אישית לבחירה, כמו למשל: שיהיה לך יום נפלא; made with love ; מי אוהב אותך יותר ממני? ועוד - בהדפסה איכותית ועמידה בשטיפות יום יומיות. נפח: 1.25 ליטר, גודל: 16.5*16.5 ס"מ. מחיר: 69 ש"ח.






בקבוק נירוסטה אישי: בקבוק רב פעמי הכולל קשית מובנית לשתייה נוחה. הבקבוק שומר זמן רב על איכות נוזל השתייה והטמפרטורה שלו, כמו גם על איכות הסביבה. מכיל 600 מ"ל. גודל: 24*7 ס"מ (כולל הפקק). מידות ההדפסה: 10*10 ס"מ. רקע לבן. מחיר: 39 ש"ח.


ותזכרו-שכל מה שנשאר זה לבחור את הדגם והשם...
את הפריטים אפשר להזמין בקלות באתר הסטודיו ולקבל במשלוח ישיר לבית.







































ריקי ברוך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה