יום שני, 18 במאי 2020

תכירו את תפריט המשלוחים של "קפה יפו" - זה הזמן להזמין





גם אם לא שואלים אותי אני עדיין חושבת שהגיע הזמן לפתוח את כל המסעדות בארץ. העצמאיים ובעלי המסעדות סובלים חרפת סגירה והגבלה המתמשכת אינה עולה בקנה אחד עם העובדה שהרחוב הומה אדם שחזרו לשגרה מוגבלת ורבים כבר מתגעגעים לשבת על ארוחה טובה וליהנות ממנות איכותיות באווירה נעימה. זמן רב חלף לצערי מאז ישבנו בקפה יפו וברור לי שברגע שיתאפשר נזמין מקום ונגיע בשמחה, אבל עד אז אנחנו נהנים מתפריט המשלוחים המושלם ומרגישים כמעט כמו יושבים שם.
השבוע ערכתי שולחן (בבית) והזמנתי את בעלי לארוחה זוגית ממש כמו שהיו מגישים לנו בקפה יפו, שהרי  דקות קודם לכן, היא הגיעה חמה, עם ניחוחות נהדרים ועוררה בנו את התיאבון.



שניצל פרגית - יצירת מופת

למי שלא בקר עדיין במקום, קפה יפו היא מסעדה משפחתית שנולדה מתוך אהבה גדולה לעיר בה ניגודים וקצוות מתקיימים בהרמוניה מופלאה: הישן עם החדש, היהודי עם הנוצרי ועם המוסלמי, הרוכל עם האמן, הארכיטקטורה עם הרחוב. ההרמוניה המיוחדת הזאת היא שהביאה את אורנה וניר רוני וטל להקים את קפה יפו: מסעדה בלב שוק הפשפשים.
בימים כתיקונם מתמחה קפה יפו בקבוצות ואירועים פרטיים ועד 120 איש באופציות תפריטים מגוונת.



סלט ירוק

שניצל פרגית

כרובית אפויה
סלט קולסלאו

מג'דרה אסלית עם בצל מטוגן - מושלמות!!
שניצל עוף 


גם אתם יכולים ליהנות מתפריט המשלוחים של קפה יפו ולהזמין מתוך המבחר: בשרים, שניצלים, מנות איטלקיות,  תוספות, המבורגרים, סלטים, שתיה קרה , יין, מנות פיקנטיות מיוחדות וקינוחים שיגיעו אליכם עד פתח הבית. אנו בחרנו קומבינציית שניצל מתובל עם שתי תוספות כרובית ומג'דרה, שניצל עוף שהיה פריך ונימוח. שניצל הפרגית רך ובטעם מדוייק ונמס בפה בכל ביס. הכרובית טרייה כמו נקטפה היישר אל התנור, אני מאד אוהבת כרובית בתנור. הסלטים היו טעימים, מתובלים נהדר והשלימו תחושה של רעננות וטריות. 
בעלי ואני נהנינו מארוחה זוגית נפלאה, חמה וטעימה מחומרי גלל איכותיים. 


פצפוצי אורז שוקולד בלגי, טחינה שומשום




כשהבטן הייתה שבעה ומדושנת החלטנו להמתין מעט והכנו קפה עם בראוניס הורס של קפה יפו ופצפוצי אורז שוקולד בלגי, טחינה שומשום שהגיעו במשלוח, והתמזגנו מול המסך מרוצים. 💕




קפה יפו רחוב עולי ציון 11תל אביב
קבלי הוראות הגעה טל ‏03-518-1988‏

לתפריט משלוחים - היכנסו מכאן תמצאו בו גוון מנות בשריות, המבורגרים, תוספות, קומבינציות, פסטות, פיצות, תוספות, סלטים וקינוחים הכל מגיע אליכם עד הבית, חם, פריך ובניחוח מעורר תיאבון. 
*** המשלוחים לאזור תל אביב, יפו, בת ים, חולון, אזור.
ממש בקרוב ניפגש כבר במקום בתפריט מושלםעולי ציון 11תל אביב - אני מבטיחה!


























ריקי ברוך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה