יום שני, 11 במאי 2020

בג'ונסונס בייבי כבר יודעים שיש משחקים בכל הגדלים ולכל הגילאים





תומס שלנו עדיין פעוט בן שנה ושלושה חודשים אבל כבר מגיל שנה הוא מסתקרן בעיקר במשחקים וחפצים של גדולים. פותח מגרות, מרוקן תיקים, מסדר את כל הנעלים בבית, מחזיק סמרטוט ומנקה כמו אמא בכל מקום אפשרי. מסתבר שג'ונסונס בייבי יודעים שלפעמים ילדים רוצים להשתתף במשחקים של מבוגרים, אך מסיבות רבות הם פשוט לא מסוגלים לעשות זאת. לפעמים זה נובע מסיבות של גודל, כמו למשל בפארק שעשועים בהם יש מגבלת גובה לחלק מהמתקנים. סיטואציות כאלו יכולות להיות מאכזבות עבור ילדים ומבוגרים כאחד. לשם כך, "ג'ונסונס בייבי" מציעים 2 רעיונות של משחקים הנחשבים למהנים ביותר בכל הזמנים, שעודכנו לגודל שבו הקטנים יוכלו ליהנות.. משחקים בכל הגדלים ולכל הגילאים! "כי אפשר למצוא רגעים גדולים בדברים הקטנים ביותר.." לרעיונות נוספים לבילוי יצירתי עם הילדים לחצו כאן



לא תמיד צריך לצאת מהבית או לתכנן תוכניות מיוחדות כדי להעסיק את הילדים. לכן, בג'ונסונס® חולקים אתכם מספר משחקים לילדים שיאפשרו לכם לבלות ביחד זמן איכות, משחקים ופעילויות שניתן לעשות בימים אלה בבית!



כדורגל שולחן: המשחק האהוב בכל הזמנים!

קחו בחשבון שתוכלו להתאים את גודל העיצוב בהתאם לגיל או לגובה של ילדכם. מה תצטרכו: קופסת נעליים, מקלות אכילה סיניים, אטבים, מספריים, דבק, כדורי פינג-פונג וטושים או כל צבע לצביעה. תחילה, סמנו את מיקומם של מקלות האכילה על הקופסה, חתכו חורים למקלות ולשערים. הניחו את מקלות האכילה דרך החורים והצמידו את אטבי הכביסה למקום הרצוי. סמנו היכן נמצאים אטבי הכביסה. עכשיו זה הזמן לקשט! צבעו את הקופסה ואת האטבים כרצונכם. בשלב האחרון, הרכיבו את הכל יחד- הניחו את מקלות האכילה דרך החורים והדביקו את האטבים. תנו לדבק להתייבש ואתם מוכנים לשחק! 




שולחן ביליארד: 
מה תצטרכו: קופסה מלבנית קטנה, 11 גולות, דבק חם, צבע, מקלות אכילה סיניים וגלילי נייר טואלט. תחילה, קחו את מכסה הקופסה וחתכו בו שישה חורים, וודא שהם גדולים מספיק כדי שגולות יוכלו ליפול דרכם. מלאו את הקופסה בגלילי נייר טואלט, הניחו את מכסה הקופסה מעל הגלילים והדביקו את הצדדים לקופסה )כחצי ס"מ מתחת לשוליים(. עכשיו אפשר לצבוע את שולחן הביליארד איך שתרצו! 





#נשאריםבביתנשאריםבחיים
משחקים בכל הגדלים ולכל הגילאים! "כי אפשר למצוא רגעים גדולים בדברים הקטנים ביותר"





















ריקי ברוך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה