יום שני, 17 באוגוסט 2020

שמרו על היגיינה מחוץ לבית באמצעות מגבוני סנו 70% אלכוהול





האמת היא שהיגיינה אישית, שמירה על ניקיון ורחיצת ידיים היו כאן מאז ומתמיד, אלא שבגלל ולא בזכות הקורונה קיבל הנושא זרקור נוסף ועלה לראש סדר היום של כולנו, וטוב שכך. כולנו משתמשים בסבון ונוטלים ידיים פעמים רבות ביום אלאט שכאשר אין לנו גישה ישירה לברז ומים זורמים עומדים לרשותנו תחליפים ראויים שיעניקו לנו את האופציה המיטבית לשמירה על היגיינה ובריאות.





היגיינה היא האמצעי הראשון בחשיבותו למניעת הדבקה והעברת מחלות. הורים צריכים להקפיד ולחנך את ילדיהם לשגרה 
יומיומית של רחיצת ידיים במים וסבון מפני שזו הדרך הנכונה למניעת העברה של מחלות. מרגע שהילד מפתח מודעות, כדאי להפוך את ההיגיינה להרגל, בדיוק כמו צחצוח שיניים.
בימים אלו מציעה חברת סנו מגבונים היגייניים לניקוי הידיים עם 70% אלכוהול במארז מגבונים היגייניים ובו 20 אריזות אישיות לנשיאה קלה ולשימוש בזמינות גבוהה. כל אחד יכל לשאת בתיק, ברכב, בכיס מספר מגבונים ולהשתמש בהם לעת הצורך.

 המגבונים אותם משיקה סנו מדיק משיקה הם אישיים,  ארוזים באריזות אישיות קומפקטיות, מאפשרים נשיאה קלה ונוחה לשימוש זמין בכל מקום ובכל מצב. המגבונים היגייניים הם ללא פרבנים ומועשרים בלחות, פרו ויטמין B5  ואלוורה, ומבושמים בניחוח עדין.



בחיי היומיום אנו מוקפים בחיידקים רבים ולכן שטיפת הידיים חשובה והכרחית בבית, בעבודה וברחוב. במיוחד לפני אכילה, לאחר מגע עם בעלי חיים, ביקור בשירותים ובמקומות נוספים (סופרמרקט, גן השעשועים, קופת החולים ועוד). מניעה של העברת מחלות ושגשוגם של מיליוני חיידקים באוויר ובידיים מתאפשרת על ידי שמירה מירבית של היגיינה וחיטוי חוזר של הידיים.

מוצרי סנו מדיק מעניקים את הפתרון המושלם לצורך בחיטוי ללא שטיפה ושמירה על היגיינה גם כאשר אין בנמצא מים וסבון. שימוש קבוע במוצרי סנו מדיק מעניק פתרון יעיל וקל לשמירה על היגיינה יומיומית.
מגבוני האלכוהול האישיים מצטרפים למוצרי הג'ל אלכוהולי של סנו מדיק:
ג'ל בתוספת אלוורה בניחוח ליים (300 מ"ל).
ג'ל בתוספת אלוורה בניחוח ליים (100 מ"ל).
ג'ל בתוספת ויטמין E ו- C בניחוח פרחוני עדין (100 מ"ל) .
ג'ל בתוספת ויטמין A ו- E בניחוח בריזה מרענן (100 מ"ל).
ג'ל אלוורה (29 מ"ל) בשילוב מתלה סיליקון נוח במגוון עיצובים עליזים: זברה, כדורסל, קטנוע, קואלה וגלידה.
כאמור יש כיום בשוק תכשירים המסייעים לשמירה נכונה יותר על היגיינה, ללא צורך במים וסבון. בהם הג’ל והמגבונים המיועדים לניקוי ידיים ללא מים, שנמצא יעיל ביותר מאחר שהוא קוטל 99.99 אחוזים מהחיידקים.
השניים מעולים לטיולים, פיקניקים, שירותים ציבוריים ומקומות נוספים בהם אין ברגע נתון מים וסבון.
מחיר לאריזה ובה 20 יחידות מגבונים באריזה אישית: 9-12.90 שקלים*
להשיג ברשתות השיווק והפארם

שימו לב: ניתן למצוא טיפים ומידע על מוצרי החברה: שימוש נכון ויעיל והדרכה בעולמות התוכן באתר חברת סנו ובדף הפייסבוק 

















ריקי ברוך






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה