יום שלישי, 4 באוגוסט 2020

נסי את סדרת Clear & Sooth מבית ניוטרוג'ינה עם רכיב הכורכום ללחות והרגעה ממצבי לחץ ומתח









טיפול יום יומי בעור הפנים כבר מזמן אינו מסתכם במריחת קרם לשם השגת לחות למשך היום. הפנים שלנו אמורות לקבל את הטוב והמתאים להן ביותר בהתאם לסוג העור, הגיל, העונה ומצב הרוח הכללי. ידוע וברור כי גם למצב הנפשי יש השפעה על עור הפנים שלנו. בימים של מתח וחוסר ידיעה כמו בימים אלו ימי הקורונה, משיק מותג הטיפוח 
הבינלאומי ניוטרוגי'נהסדרת מוצרים לניקוי והרגעת עור הפנים עם מרכיב הכורכום הייחודי המעניק לחות ומרגיע עור המושפע ממצבי לחץ ומתח. 

  








סדרת Clear & Sooth, מביאה חדשנות אולטימטיבית בזכות הקסם הצהוב הוא שורש הכורכום, הידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות להרגעת העור. הסדרה החדשה מתאימה לבעלי עור יבש עד מעורב ולעור הסובל מפצעונים וראשים שחורים, מעניקה לחות, מנקה ומרגיעה עור המושפע ממצבי לחץ ומתח.
הכורכום נודע בתכונותיו האנטי דלקתיות וידוע כמרגיע עור אשר מושפע ממצבי לחץ ומתח ומעניק מראה עור חלק, זוהר ורענן.

ארבעה מוצרי טיפוח המנקים בעדינות את עור הפנים, מרגיעים ומעניקים לו לחות מיידית מרכיבים את הסדרה החדשה: 




ג'ל מיסלרי לניקוי והסרת איפור
ג'ל מיסלרי המכיל כורכום מסיר ומנקה ביעילות שאריות איפור, כולל איפור עמיד במים. נשטף בקלות. מעניק מראה עור בריא ומאוזן.  מחיר מומלץ לצרכן: 39.90 שקלים ל 200 מ"ל.
*הסירי את האיפור עם מסיר איפור עמיד במים ומרגיע עור המושפע ממצבי לחץ ומתח ובעל נטייה לפצעונים וראשים שחורים. הג'ל העדין מכיל כורכום מסיר ומנקה מיידית שאריות איפור. כולל איפור עמיד במים מבלי לפגוע בעור הפנים. מוצר זה בעל נוסחה נטולת שומן, כך שעורך לא ירגיש שמנוני אלא חלק ורגוע.
חשוב להניח על צמר גפן ולעסות בעדינות את הפנים, בזמן שהעיניים סגורות. ניתן לשטוף במידת הצורך או להסיר באמצעות צמר גפן/ טישו.







קרם לחות לעור הפנים
קרם לחות המכיל כורכום במרקם קליל. מעניק לחות מיידית ומרגיע את העור. נטול שומן, מתאים במיוחד לעור עדין הנוטה לפצעונים ונקודות שחורות. יש להשתמש על עור פנים נקי. יש להניח מהקרם על קצה האצבע ולעסות על כל אזור הפנים, תוך הימנעות מאזור העיניים.
מחיר מומלץ לצרכן: 66 שקלים ל 50 מ"ל. ניתן למצוא אותו במחיר השקה מיוחד של 59.90 ₪ בלעדי ברשת סופר פארם בין התאריכים 30.7.2020-12.8.2020





מוס לניקוי הפנים
מוס ניקוי המכיל כורכום, מנקה בעדינות את עור הפנים ומרגיע את העור. מסיר באפקטיביות לכלוך, שומן ואיפור שהצטברו בנקודות השחורות. למראה בריא נעים ורך. מתאים במיוחד לעור 
עדין הנוטה לפצעונים ונקודות שחורות.
*יש להרטיב את עור הפנים. יש ללחוץ על המשאבה להוצאת כמות רצויה אל תוך הידיים ולעסות את הפנים בעדינות. לשטוף ביסודיות. מומלץ לשימוש עד פעמיים ביום.
מחיר מומלץ לצרכן:59.90 שקלים ל 150 מ"
ל.




ספריי עדין לריענון וריכוך העור
ספריי המכיל כורכום, מרענן ומרגיע את העור. מצוין לשימוש בבוקר או לריענון מהיר של הפנים במהלך היום. אינו דביק. *יש לסגור את העיניים והפה ולרסס את עור הפנים. מומלץ לרסס לפני או אחרי השימוש בקרם לחות או לריענון הפנים במהלך כל היום.
מחיר מומלץ לצרכן: 39.90 שקלים ל 125 מ"ל.


ניתן להשיג בסניפי סופר פארם.


























ריקי ברוך



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה