יום רביעי, 12 באוגוסט 2020

כרטיס הכניסה שלי לקיץ אסטטי מותנה בצפורניים מטופחות.





יש לי אישו עם ציפרניים. משהו שם תמיד לא מספק אותי ואני מחפשת להטיב את המראה שלהן בכל דרך אפשרית. את צפרני הרגליים אני מקפידה לטפח בפדיקור וצבע דומיננטי של לק כל 3-4 שבועות כך שישמור על ראה אסטטי. בימי הקיץ והיובש אין ברירה אלא לשמור על לחות העור באופן אינטנסיבי ולמנוע קילופים מיותרים.
יש לי חברות שנוהגות לוותר על  סנדלים למרות החום הגדול וכל זאת בגלל  שהן מרגישות שהציפורניים אינן אסטטיות למראה. אני כמובן לא מסכימה עם הבחירה וממש לא מרימה ידיים. קיץ זה סנדלים!










חברת "טבע ירוק", המתמחה בייצור ושיווק מוצרים טבעיים, מציעה "שמן לציפורניים" – המכיל 16 תמציות שמן טבעיות ושמנים אתריים של צמחי מרפא שעפ"י דרכי הריפוי הטבעיות והמסורתיות, עשויים לסייע בטיפוח ובשיקום ציפורניים. אני משתמשת בו בידים וברגליים!!! 






השמן טבעי לחלוטין, ללא חומרים משמרים או מלאכותיים, והוא אינו מצריך חבישה של הציפורן או האצבע לאחר מריחתו. בשמן שילוב ייחודי של: שמן עץ התה, שמן שקדים מתוקים, ויטמין E, שמן קינמון, שמן מנוקה, שמן לימון, שמן עשב לימון (למון גראס), שמן פטצ'ולי, תמצית פלפל חריף, שמן קורנית (טימין), שמן לבנדר, שמן ציפורן, חומצה קפרילית, שמן ברגמוט, שמן אקליפטוס ושמן אורן.


החלום שלי...


מומלץ להקפיד על ניגוב יסודי של כפות הרגליים לאחר המקלחת ועל הליכה עם כפכפים בחדר האמבט - ובמיוחד במקלחות משותפות או ציבוריות, הימנעות מהחלפת נעליים עם חבר או חברה וכמובן, הקפדה על ניקיון נעליים ואיוורורן ועל איוורור כפות הרגליים.

מחיר: 60 ש"ח לבקבוקון של 10 מ"ל, 180 ש"ח לבקבוקון של 50 לרכישה ישירה מכאן 

































ריקי ברוך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה