יום שני, 24 באוגוסט 2020

תכירו את Dyson CorraleTM מחליק השיער היחיד עם טכנולוגיית הפלטות הגמישות








טכנולוגיית טיפוח השיער שלנו יוצאת לדרך בימים אלו ומקבלת מיימד חדש. תוכלו להשתמש בו בבית על הדרך ואפילו בזמן טיסה (יש לו מצב טיסה) - מחליק השיער של דייסון קורל עכשיו באתר במחיר השקה.







בימים אלו משיקה דייסון את Dyson CorraleTM - מחליק השיער היחיד עם טכנולוגיית הפלטות הגמישות
אחרי פריצות דרך טכנולוגית בתחום ייבוש ועיצוב השיער עם מייבש השיער -SupersonicTM , ומעצב yson
CorraleTM שעתיד לשנות את חוויית המשתמשים. ה- Dyson CorraleTM בעל פטנט ייחודי של פלטות ומבטיח איסוף טוב יותר של השיער בזמן פעולת ההחלקה. לעיצוב מתקדם במחצית מהנזק לשיער. Dyson CorraleTM הוא מחליק אלחוטי המציע נוחות שימוש בכל מקום ובכל זמן.












יתרונן של הפלטות המתכווננות הוא יכולתן להפעיל חום ומתח אחידים לכל אורך השיער. בכל משיכה של המחליק מתבצעת פעולת החלקה מהירה ומדויקת יותר תוך הפחתת ההסתמכות על חום.
מחליק ייחודי זה, המתאים לכל סוגי השיער, כולל גם את טכנולוגיית בקרת החום החכמה והמוערכת של דייסון, השומרת על טמפרטורות מדויקות. ה- Dyson Corrale™ מציג גם את טכנולוגיית סוללות ליתיום-יון ארבעה תאים, המספקת ביצועים מצטיינים למכשירים אלחוטיים.








פלטות גמישות
 מדע העיצוב דייסון חוקרת את נושא החלקת השיער קרוב לעשור. ומה עומד מאחורי המחקר ואיך זה עובד:
כדי ליישר שיער, נדרש שילוב של חום, מתח ובקרה. חום, לשבירת קשרי המימן בשיער, מתח ודחיסה לעיצוב מחדש של קשרים אלו ובקרה בכדי ליישם חום ומתח באופן שווה.  
הבדיקות המקדימות של דייסון הבליטו את העובדה שמחליקים עם פלטה שטוחה יכולים להפעיל חום ומתח רק על החלק העבה ביותר של השיער. המשמעות היא שלכיוון קצה השיער, יש קצוות רופפים שאינם מטופלים או נמתחים ולכן קופצים החוצה ונאספים בחזרה רק באמצעות משיכות חוזרות ונשנות של המחליק. משיכות אלו גורמות להפעלת חום קיצוני על השיער, ולהפחתה בחוזק, בברק ובצבע .


סוללת ליתיום



בשונה ממחליקים מסורתיים, הפלטות הגמישות הייחודיות של מחליקDyson CorraleTM תוכננו לקבץ ולאסוף את השיער טוב יותר, ולכן מאפשרות למשתמשים שליטה רבה על תוצאות העיצוב. ככל שהפלטות מותאמות לשיער, הן מפעילות מתח בצורה אחידה יותר ומפסיקות את תופעת הקצוות הקופצים. שליטה זו מאפשרת הסתמכות מופחתת על חום (בקרת חום חכמה) במחצית מהנזק הנגרם ע"י שימוש במחליקים רגילים.





• המחליק היחיד עם פלטות גמישות המעצבות ואוספות את השיער
• מתוכנן כדי לספק את אותו סגנון עיצוב עם פחות הסתמכות על חום, וכתוצאה מכך במחצית הנזק לשיער¹
• נוחות אלחוטית שנולדה מההשקעה והמומחיות החלוצית של דייסון בהשקעה של מיליארד פאונד בטכנולוגיית סוללות
• הפלטות הגמישות של דייסון: פלטות מתכוננות מוגנות פטנט, מיוצרות מסגסוגת מנגן ונחושת עם 15 צירים זעירים גמישים המתאימים לשיער, ומפחיתים את אפקט ה"פריז" והשערות הקופצות4
• מערכת חימום: מערכת חימום דינמית פורצת דרך המשולבת בפלטות ומספקת שלוש דרגות חום מדויקות - °C 165, °C185 ו- °C210.
• בקרת חום חכמה: טכנולוגיה משולבת לוויסות טמפרטורת הפלטות 100 פעמים בשנייה, המבטיחה דרגת חום מדויקת ואמינה
• טכנולוגיית סוללות: סוללות ליתיום-יון ארבעה תאים, עד 30 דקות של עיצוב אלחוטי 2 עם עוצמת חום של מחליק עם כבל. טעינה מלאה תוך 70 דקות בלבד
• לשימוש חוטי או אלחוטי: ניתן להשתמש במחליק  Dyson CorraleTM באופן אלחוטי או בחיבור כבל חשמל תוך שימוש בכבל הטעינה 360º או מיקום המכשיר בעמדת הטענה המעוצבת בצורה ארגונומית בפרקי זמן קבועים תוך כדי עבודת הסטיילינג
• הושק במרץ 2020, נחשף על ידי ג'יימס דייסון בשדרה החמישית, ניו יורק
• לקבלת מידע נוסף, בקרו באתר.



מדריך העיצוב שלך





מחיר השקה מיוחד: 2,290 שקלים. עד סוף ספטמבר.
ניתן להשיג אצל היבואן הרשמי ב.נ.ז.כ סחר יבוא והפצה בע"מ, לרכישה באתר, ברשת אפריל, א.ל.מ , סופר פארם ובדיוטי פרי טאצ' איט. שנתיים אחריות ושירות VIP בבית הלקוח.

















ריקי ברוך 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה