יום שני, 31 באוגוסט 2020

הבשורה - אפשר להתמודד עם תחלואי המסיכה באמצעות סבון בר פסואיזי






"תראי מה עושה לי המסכה"! התלוננה בכורתי השבוע באוזני.

הרמתי מבט והבנתי מיד על מה היא מדברת. אדמומית ופצעונים שלא היו שם בעבר ניכרו על פניה וידעתי שהחום, הזיעה והלחות בנוסף למסיכה הם שמעודדים את התוצאה המאכזבת.


דומה כי היא נמצאת כאן כדי להישאר לפחות בתקופה הקרובה. מגיפת הקורונה והמסיכה שאנו נאלצים לחבוש לא מותירים לנו את הברירה לבחור. יש פנים שנותרות למרות הכל כמות שהן ויש מי שסובלים מפצעונים, אדמומיות, פריחה, גרד ואף התפרצות של בעיות עור כאקנה, פסוריאזיס וסבוריאה.


חבישת המסכה בימי הקיץ החמים, יוצרת חיכוך מתמשך על העור העדין, מעודדת הזעה, אוטמת את פנינו וצוברת חום, לחות ומזהמים המחוללים כולם יחד תחושת חסר נוחות קשה, גרד, פצעונים, יובש, אודם ועד התפרצות בעיות עור שחשבנו שנפטרנו מהן. גם עור הגוף החשוף לשמש, לחום וההזעה ועד עקיצות מזיקים, מצוי בתנאי "סטרס" בימים אילה ונדרש לטיפול עדין ותומך. 

סבון בר (מוצק) טבעי של פסואיזי המופק בתהליך הכנה מסורתי, ממש כפי שעשו זאת לפני מאות שנים, מציע טיפוח וטיפול עדין בזכות רכיביו האנטי בקטריאליים, המשפרים את מרקם העור ומקנים לו מראה אחיד ובריא.


שלב בתהליך יצירת הסבון


  
הסבון המופק ממיצוי צמחי מרפא ושמנים טבעיים הידועים ביכולתם בריפוי וטיפוח העור, מעורבל ומעורבב יחד בתהליך כבישה קרה המוכרת מזה מאות שנים, השומרת על תכונותיו הבריאותיות.  את הבלילה הריחנית והמבושמת המאחדת יחד מיצוי מצמח הגרניום, שמן הברגמוט, לוונדר ועץ התה יחד עם חמאת שיאה, שמן זית טהור, שמן מהוניה ושמן קוקוס, בתוספת בוץ ים המלח ושביבי אצות טחונות, כשטחינת האצות נועדה להמריץ את הדם מבלי לפצוע את העור. ואז יוצקים אל תבניות מלבניות ומשאירים לייבוש טבעי בשמש למשך 4 שבועות. רק לאחר תהליך ידני ארוך זה, מוכנים הסבונים הנארזים אחד אחד למשלוח.  



בעוד 4 שבועות יהיו כאן סבונים טבעיים


שילוב עשיר של רכיבים טבעיים אילה, בנוסחה ייחודית לסבון בר של פסואיזי, מסייעים בטיפול ומניעת בעיות עור בעת שימוש קבוע, כחלק מאורח חיים בריא וטבעי. ניתן לשלב את הסבון כבסיס לטיפול בשלל מוצרי פסואיזי כדוגמת "אקטיב קרם" ו"שמן לילה".  





סבון פסואיזי אינו מכיל שמן דקלים, משמרים, SLS, חומרי ריח או צבע סינטטיים ולא נוסה על בעלי חיים. הסבון המיועד לעור הפנים והגוף, מתאים גם לעור הרגיש ביותר ולילדים החל מגיל 3 ומעלה.
את סבון בר "פסואיזי" כשאר מוצרי החברה ניתן לרכוש ישירות באתר החברה או בבתי המרקחת ורשתות הטבע המובחרות, במחיר 30 ש"ח ל120- גרם. לפרטים טלפון 02-6722544
לפרטים נוספים הצטרפו לדף הפייסבוק  












ריקי ברוך

2 תגובות:

  1. ריקי יקרה כיף לקרוא את התחקיר שלך על הסבון. נראה לי מושלם להשתמש בסבון כזה בעיקר בימים כאלה

    השבמחק