יום חמישי, 11 במרץ 2021

חוויתי מקרוב את מגע ידייה של סיגל בבאי דרמתרפיסטית מומחית לבריאות ושיקום העור וקוסמטיקאית מוסמכת.






מי מכן לא חלמה ועדיין להקרין חיוך רחב על גבי פנים חלקות, נקיות מאדמונית, נטולות קמטים, פצעונים ושאר "הפתעות" שמעניק לנו אורח החיים בתוכו אנו מתנהלות? מודה. אצלי זה סוג של חלום שאני אורגת לו מידי בקר במבטי הראשון מול המראה. 

דומה כי "טיפול פנים" הוא צמד מילים שנשים ששות לקראתו ותולות בו את הכמיהה האינסופית לתחושת סיפוק בזכות רעננות, פינוק, מראה זוהר וציפייה להקרין חיוך קורן ומלא אור. מנקודת מבטי, טיפול פנים מוצלח יהיה שכזה רק במידה שחוברים גם יחד אישיותה וידיה של הקוסמטיקאית, האנרגיות שהיא מביאה לטיפול והביצוע המקצועי. השבוע זכיתי לכל אלו והרבה יותר כהגעתי לקליניקה של סיגל בבאי בפתח תקוה. סיגל, מלבד היותה מדהימה, חייכנית ונעימת סבר, היא דרמתרפיסטית מומחית לבריאות ושיקום העור וקוסמטיקאית מוסמכת.





נשכבתי על המיטה בקליניקה הנעימה. הכל בוהק בלובן, מוסיקת רקע מרגיעה, ארונות מאוכלסים בתכשירים מסוגים וחברות שונות, כולם על בסיס טבעי ומכילים חומצות שומן, פפטידים, חומצות אמינו, ויטמינים, מינרלים, אומגות, אקסטרקטים, שמנים צמחיים ועוד.




בקליניקה של סיגל קיימים סוגים שונים של טיפולי פנים. לשיטתה של סיגל בשלב הראשון ולפני הכל, היא מנקה את עור הפנים במספר שלבים ומכינה אותו לאבחון. לכל סוג עור ולכל גיל יש את טיפול הפנים הנכון לו ובהתאמה לרצון הלקוחה. ואני שהרגשתי בטוחה ושלמה תחת ידיה האמונות, בקשתי שתעשה את כל מה שהעור שלי צריך. בגילי הלא צעיר עם מעט פיגמנטציה, יובש וקימטוטים נכונה לה מלאכה שכל שלב בה היה עבורי הנאה צרופה. 
מתוך ההסבר שקבלתי בתהליך הטיפול, למדתי מסיגל שבזכות המרכיבים של התכשירים שהיא מניחה על פני, והיו כאלו רבים, המטרה לחזק את המערכת החיסונית העורית, למצק, ללחח ולשמר את הלחות הטבעית של העור, לעבות את ממברנת התאים ובכך לתרום לבריאות העור והגנתו מפני פתוגנים ומזיקים שונים. 

כמוני, גם אתם/אתן תוכלו לבחור מתוך האופציות הרבות של טיפולי הפנים שמציעה סיגל: טיפול פנים קלאסי, לגבר, לנוער, לעור בוגר, לעור בלתי אחיד, טיפול לנשים מניקות, טיפול לעור זוהר-לאירוע, טיפול חמצן, טיפול אנטיאייגי'ינג, טיפול יהלום, מזותרפיה וטיפולים בידיות של טכנולוגיה מתקדמת. לשמחתי טעמתי מהכל ויצאתי זוהרת, בעור רווי, זוהר וקורן כלפי פנים וכלפי חוץ.

עוד בקליניקה שתוף פעולה יחודי עם ד"ר יוני קליין שמגיע לקליניקה בפתח תקווה, לייעוציים וטיפולים אסתטיים בהם: טיפולי הזרקות בחומצה היאלורונית ובוטוקס, עיצוב ומילוי שפתיים, החזרת נפחים לפנים, פיסול אף ועיצוב קו לסת ועצמות לחיים. ד"ר יוני קליין משתמש בשיטות ובחומרי מילוי הבטוחים, היעילים והמתקדמים ביותר בעולם כשהקו המנחה אותו הוא מראה טבעי.


העניקי לעצמך את החופש והזמן האישי מהרגע שאת מגיעה לקליניקה. זכרי שאת מקבלת, מניסיוני כמובן, את הטיפול המקצועי הטוב ביותר בשילוב רוגע, הנאה ופינוק. לאורך כל הטיפול נהניתי גם מעיסויים שמטרתם להחדיר לעור חומרים פעילים לשיקום המחסום העורי, לאיזון ושיפור מראה העור. בבקר שאחרי התעוררתי זוהרת וקצרתי שבחים ומחמאות. 


לפרטים נוספים היכנסו לאינסטגרם, לדף הפייסבוק, לאתר, ולפרופיל האישי
ימים ושעות פעילות:
א-ה 9:00-20:00
יום ו' 8:00-15:00













ריקי ברוך





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה