יום ראשון, 7 במרץ 2021

כבר טעמתם את "חגיגת חלבה" של בארכה?








חורף, קיץ, סתיו , אביב אצלנו אוכלים תמצאו חלבה בכל ימות השנה. מנשנשים בכפית, עורמים על פרוסת לחם, משלבים במאפים חמים או גלידות, תמיד תמיד יש לנו חלבה. בימים אלו ולקראת חג הפסח משיקה בארכה את ״חגיגת חלבה״-חלבה שאמית מובחרת מועשרת במיקס פיצוחים עשיר-מושלמת לנשנוש, מושלמת למאפים, לקינוחים ובטח שמצוינת לאירוח בפסח.

המילה חלבה הגיעה לעברית מהערבית, ופירושה “ממתק” שמה המלא של החלבה בערבית הוא חַלַאוַה טַחִינִיַּה – حَلاوَة طَحِينِيَّة, כלומר ‘ממתק טחינה’.



בארכה משיקה מוצר חלבה חדש בשם ״חגיגת חלבה״ – מהדורת חלבה חגיגית באריזה ייחודית מושלמת לאירוח . החלבה החדשה היא חלבה שאמית אוורירית מובחרת, בטעם וניל ובתוספת מיקס פיצוחים עשיר המכיל פיסטוקים, אגוזי מלך, פקאן וקשיו. חגיגת חלבה מושק לקראת חג הפסח ונמכר באריזה עגולה עם סימני חיתוך – מושלם לאירוח או כמתנה למי שאוהבים במיוחד.

עוגת חלבה מיום הולדת 90 של אמא. 5.3.21

החלבה היא ממתק המבוסס על טחינה, היא עשויה מגרעיני שומשום טריים ועתירה ביתרונות תזונתיים. החלבה מכילה מינרלים חשובים כגון: סידן, ברזל, אשלגן ומגנזיום, החיוניים לבריאות הגוף ולתפקודו. היא דלה בנתרן ועשירה ב”שומנים טובים” החיוניים לגופנו. החלבה מהווה מקור לוויטמין E ולנוגדי חמצון טבעיים, המגִנים על תאי הגוף ותורמים להאטה של תהליכי ההזדקנות ולמניעת מחלות.

הטחינה הגולמית, ממנה מיוצרת החלבה של בארכה, עשויה אך ורק מגרעיני שומשום שלמים, וכך שומרת על הערך התזונתי הגבוה במיוחד של הגרעין השלם. היא מיוצרת בהתערבות מינימלית, וערכיה התזונתיים הגבוהים מעידים על חומרי גלם שגודלו באדמה עשירה שלא התדלדלה ממגנזיום, כפי שקורה כאשר האדמה סובלת מגידול יתר.




החלבה השאמית מגיעה מהמטבח הסורי העילי והיא במרקם נימוח ואיכותי ונחשבת בעיני רבים לאיכותית שבחלבות.
חגיגת חלבה בארכה- כשרות לפסח של בד״צ בית יוסף, כשרות לימות השנה בד״צ העדה החרדית וכשרות של הרבנות הארצית. 500 גרם. ללא גלוטן. טבעוני .מחיר מומלץ לצרכן: 28 ₪


אודות בארכה:

למעלה מ-30 שנה חברת רושדי תעשיות מזון בע"מ מייצרת טחינה וחלבה. המפעל, שהוקם בראשית שנות ה-80 כחלק ממיזם לקידום תעשייה במגזר הפך עם השנים לחברה בסטנדרטים בינלאומיים הגבוהים ביותר ולמותג בולט בישראל. מפעל החברה שנמצא באלון תבור הוא המפעל הגדול והמתקדם מסוגו ועומד בסטנדרט בינלאומי גבוה בו מיוצרים מדי יום מוצרי הטחינה והחלבה המופצים לרשתות השיווק, לקוחות מוסדיים ותעשיית המזון בארץ ובעולם.

די ליהנות מערכיה התזונתיים, מומלץ לצרוך חלבה כארוחת ביניים בבוקר או אחר הצהריים, עם משקה חם, כממרח בכריך לארוחת בוקר, כחטיף לאחר אימון ספורט, כנשנוש מתוק, או לערבב אותה עם יוגורט. חלבה מומלצת במיוחד לנשים בהריון ולמניקות. אך כמו כל דבר טוב ומתוק, מומלץ לצרוך את החלבה במנות קטנות.












ריקי ברוך






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה