יום שישי, 12 במרץ 2021

תכירו את כדורי הפלאפל הטבעיים של peas of bean בטעמי כרובית, בטטה, אפונה, תירס ועדשים - רק ירק טרי וקטניות מובחרות.







כמוני יודעים אתם שאנחנו אוכלים קודם כל בעיניים אבל אוכל חייב להיות טעים. כי לכולם לטבעונים, לצמחונים, לאלרגנים ולאניני הטעם לכולם מגיע להתיישב אל מול צלחת מחייכת וליהנות מכל ביס. 
במשפחה שלי נהוד לסעוד בשישי ארוחת ערב בשרית, ולכן מעדיפים בצהרי שישי ארוחה קלה.
השבוע הגיעו להתנסות המוצרים הטבעיים של peas of bean והיה לי ברור שהם יהיו לב הארוחה עם סלטים, ירקות, גרעיני חומוס וקצת תוספות חיממנו מתוך שמונה הטעמים שהגיעו וישבנו לאכול. את הארוחה הזו אהבו אצלי השישי יותר מכל ארוחה אחרת . 







חברת peas of bean נוסדה במטרה להנגיש מזון טרי טעים ומעניין יום ביומו למעדיפים מזון בריא יותר, נקי יותר וכן, גם טעים הרבה יותר. בחברת peas of bean משתמשים רק בירק טרי. הירקות כולם מגיעים ביום היצור ממגדלים חקלאיים הקרובים למפעל או מהערבה. הירקות נשטפים היטב, נקצצים ונכנסים לפס הייצור או מוקפאים בהקפאה עמוקה. את המוצרים הארוזים יש לחמם ולהגיש.

כל המוצרים של 
peas of bean בריאים. הם אינם מכילים סוכר, חומרים משמרים או חומרים לא טבעיים. רק ירק טרי וקטניות מובחרות. ללא קמח חיטה, תוספות מזיקות וכל מה שהורס פלאפל טוב וטרי.
כי הם מאמינים בטעם טבעי, אמיתי! מה שלא טבעי הוא שאצל 
peas of bean הכל שקוף. זהו מותג Clean Lable איכותי הדוגל בשימוש במעט רכיבים טעימים וטריים, תוך עיבוד מינימלי של הרכיבים.






שמונה סוגים נפלאים של כדורי פלפל בטעמים שונים מציעים לנו את הבריאות, הטבעי והטריות שאנו שואפים להם תמיד. תוכלו לבחור בין פלאפל, כדורי אפונה ירוקה, כדורי תירס, פלאפל פיקנטי, כדורי שעועית אדומה, כדורי עדשים שחורות, כדורי חומוס ובטטה וכדורי חומוס וכרובית. 
עוד חשוב לציין כי את הירק המרכיב את המוצרים רוכשים במפעל אך ורק מחקלאים ישראליים, בעיקר מאזור הצפון. הירק נקטף בשעות הבוקר המוקדמות, מהר מאוד מגיע אל המפעל, נשטף ומנוקה היטב ואז מוקפא בהקפאה מהירה מאד ששומרת על ערכיו התזונתיים, או נקצץ מיד ומזנק אל הקציצה הבאה שלכם.
עוד על חומרי גלם טריים







כל המוצרים טעימים. הם רכים מבפנים ופריכים מבחוץ. חלקם מטוגנים ואחרים אפויים, אך בכולם ניתן להרגיש ממש את הירק והקטניות, את המרקם הטעים הזה שמרגיש בדיוק כמו בבית. טרי, חם ואמיתי.
גם אם אתם בצפון, במרכז או בדרום בכל מקום תוכלו לרכוש את המוצרים של peas of bean - להלן לכל נקודות המכירה  חפשו אותם במרכולים של חצי חינם, טיב טעם, סטופמרקט, סופר יודה. 

המוצרים כולם כשרים לפסח ובכשרות של בדצ בית יוסף לימות השנה.















ריקי ברוך







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה