יום ראשון, 28 במרץ 2021

תטעמו את STARBUCKS ITALIAN STYLEROAST - התערובת החדשה של סטארבאקס






אני לא מוותרת ולא מתפשרת על קפה איכותי של בוקר. גם אם אני יושבת בבית קפה, אני הקפה הראשון של היום אני חיבת לשתות דקות קצרות לאחר היקיצה. למכונת הקפה הביתית שלי תמיד תהיינה קפסולות מאיכות גבוה ובזכותן הקפה שלי משובח. תכירו גם את 
התערובת החדשה של קפסולות הקפה של סטארבאקס שהגיעה לא נכבר לישראלSTARBUCKS ITALIAN STYLE ROAST





לאחר שהתקבל בהתלהבות והגיע לנתח שוק של למעלה מ-20% בסגמנט הקפסולות, המותג סטארבקס המשווק ע"י אסם-נסטלה בישראל מרחיב את קולקציית הטעמים ומשיק תערובת נוספת וחדשנית למבחר הקיים: קפסולות סטארבקס איטליאן סטייל רוסט -
STARBUCKS ITALIAN STYLEROAST






הטעם החדש מצטרף למגוון התערובות בקלייה כהה של סטארבקס, הקלייה האהובה על הישראלים. איטליאן סטייל רוסט – שילוב של מתיקות עם קפה עוצמתי בדרגת חוזק זהה לאספרסו אך עם גימור פחות מעושן. הקפסולות החדשות מדורגות בעוצמתן בדרגה 11 והן מתאימות לאספרסו וללונגו משובחים.

לדברי נחום זיימן, מנכ"ל חטיבת הקפה ודגני הבוקר באסם נסטלה: "היקף המכר של קפסולות הקפה בריטייל בשנת 2020 צמח ביותר מ-50%. יותר ויותר ישראלים שותים את הקפה בבית ומחפשים חווית קפה איכותית יותר מבעבר. בשנת 2020 השוק עבר תהליך מואץ של פרימיומיזציה וצרכנים רבים עברו לצרוך סוגי קפה איכותיים ומגוונים יותר., ישראלים רבים מעדיפים את הקפה בקלייה כהה ולכן, החלטנו להשיק בארץ את הטעם החדש – איטליאן סטייל רוסט שמהווה תוספת למגוון הקיים של קפסולות בעוצמת קלייה חזקה המתאים לחיך הישראלי."

כשר, כשר לפסח ופרווה, בהשגחת הרבנות בזל שוויץ ובאישור הרבנות הראשית לישראל
להשיג ברשתות השיווק והפארמים.

















ריקי ברוך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה