יום שלישי, 23 במאי 2017

מאמונט - אתר יועצים חדש on-line להורים ולהורים שבדרך






כבר בימי ההוראה שלי בבית הספר הקפדתי לשנן לתלמידי - כי רעיון שהופך להמצאה יתחיל תמיד בצורך. בשנים האחרונות גבר הצורך של הורים צעירים, הורים לפני ואחרי לידה לקבל מענה תוכני-ייעוצי נגיש וזול בשפע תחומים הנוגעים למשפחה הצומחת, להורות הנרכשת ולהתנסות בזמן אמת.

בעידן שבו תפס מסך המחשב את תהליך היציאה מהבית עם כל המשתמע ממנו: קביעת מפגש ייעוצי, התארגנות, נסיעות, ביטול זמן, תלאות חניה וזמן בייבי סיטר על מנת לקבל מידע ולהתייעץ עם מומחים בתחומי הריון, לידה והורות נולד אתר חדש בישראל מאמונט המרכז בתוכו את מיטב המומחים בתחום ומעניק לציבור רחב ייעוציים והדרכות אונליין להריון לידה והורות.








את הרעיון לאתר הגו ליאת רבינוביץ ולימור יניב. השתיים מינפו את האתגר הניצב מול הורים המבקשים מענה מיידי, נגיש ומוסמך ופיתחו את המערכת של מאמונט המבוססת על טכנולוגיה מתקדמת של לימוד מקוון ומאפשרת למשתמשים להיכנס לחדר וירטואלי ייעודי בו ניתן לראות ולשמוע את המומחה, לראות סרטונים ותמונות, להתכתב בצ'ט, להפעיל מצלמה דו כיוונית ולנהל שיח. המערכת מאפשרת לשמור על פרטיות מלאה במידת הצורך, באמצעות התחברות לחדר הווירטואלי מבלי להפעיל את המצלמה ומבלי להזדהות בשם מלא.










מאמונט הוא אתר להורים, נשים בהריון ואחרי לידה המציע את מיטב המומחים בתחום, להדרכות וייעוץ אישי או קבוצתי בחדרים וירטואליים. החל מליווי הריון עם מיילדות, קורסי הכנה ללידה, ייעוץ הנקה, ייעוץ תזונה, יועצתת משפחתית לטיפול בדיכאון וחרדה במהלך ההיריון ואחרי לידה, הדרכות לטיפול בתינוק ועוד מגוון נושאים ואנשי מקצוע מובילים בתחומם בזמן ובמקום שמתאים לך. להכרות עם מבחר הקורסים הכנסו לכאן .








מהיום אין עוד צורך לצאת מהבית- ניתן להתחבר למערכת האתר מכל מקום  24/7 לבחור את המומחה הרצוי ואת הזמן המתאים ביותר עבורך ולקבל את כל המידע, הייעוץ וההדרכות בלייב.
באתר מגוון רחב של ייעוציים פרטיים וקבוצתיים במגוון תחומים, בין היתר לחד הוריות, הורות לתאומים, הורות להט"בית, התפתחות תינוקות ופגים, ייעוץ שינה, תזונה בהריון ולאחר לידה, עיסוי תינוקות, טיפול להקלה על גזים ועוד מבחר הדרכות במחירי אינטרנט. ובנוסף מעניק האתר הרבה הדרכות ללא תשלום כשירות עבור ההורים שבדרך.
המומחים המובילים בתחומם נבחרו בקפידה לתת מענה והדרכות החל מרופאים, מיילדות, אחיות מוסמכות, יועצות הנקה, מומחיות משפחתיות, יועצות שינה, אחיות מוסמכות, דיאטניות קליניות, פיזיותרפיסטיות, מרפאות בעיסוק ועוד.


דוגמאות למחירים:  
הכנה ללידה רגיל קבוצתי 150 ש"ח
הכנה ללידה פרטי 450 ש"ח 
הכנה לניתוח קיסרי פרטי 300 ש"ח. 
הכנה לניתוח קיסרי קבוצתי 150 ש"ח 
ליווי מיילדת אישית לזוגות ולנשים בהריון - מפגש  150 ש"ח 
עיסוי הפירנאום  50 ש"ח הכנה להנקה קבוצתי הריון 50 ש"ח. 




ריקי ברוך






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה