יום שלישי, 9 במאי 2017

שיטת האימון aqua forza העבירה את המזרן מהסטודיו אל המים



הבקר אחרי שסיימתי את אימון הבקר שלי והרגשתי מלאת אדרנלין להתחיל את היום, לא יכולתי לדמיין עד כמה תשלהב אותי שיטת האימון החדשה aqua forza שאכיר רק שעות בודדות אחר כך.

קרוב לוודאי שאינכם בין מי שכבר שמעו זה מכבר על שיטת האימון החדשה או זכו והתנסו בה. את מרבית האימונים שאתם עושים כמוני על המזרן ברחבת הסטודיו, ניתן להעתיק עתה אל הבריכה וכמעט כמו ישו - גם ללכת על המים.









aqua forza הינה שיטת אימון חדשה המתבצעת על גבי מזרן צף.  AQUAMAT™, תוכנן ופותח ע"י הזוג דנה גרוצקי וחיים שטרן שהשיקו את השיטה במקסיקו ועתה הם מביאים אותה לישראל!!

המתאמנים בשיטת aqua forza מבצעים תרגילים על גבי מזרן הנע במים. תנועות המזרן מאלצות את המתאמן לשמור על יציבות ובמקביל להתאמן. תנועתיות המים והצורך לשמור על יציבות מתמדת במקביל לאימון, מעצימים את אפקט האימון, חיזוק שרירי הליבה ה- CORE  שאינם מושגים באימון אחר.







מגוון שעורי הסטודיו המוכרים למרביתינו שוכני מכון הכושר, עוברים עם aqua forza אל הבריכה. ומה יותר משכנע כשהקיץ אוטוטו כבר כאן?

בקונספט החדשני של aqua forza המאתגר את שיטות האימון הקונבנציונאליות ניתן לבצע מגוון רחב של סוגי אימון:
יוגה, HIIT, אימוני שרירי ליבה, אימוני יציבה וחיטוב הגוף, פילאטיס, אימוני מתיחות, אימוני קיקבוקס, פיזותרפיה ושיקום ועוד.. ניתן להתאים כל אימון שמבוצע על הקרקע לאימון aqua forza ולהנות מהיתרונות המובהקים של אימון על המים. (חבל שבמועדון בו אני מנויה- אין בריכה😢)



 





השיעורים במועדון joy הרקון 2 הוד השרון
זמינים למנויים 
ללא תוספת עלות על המנוי החודשי.

ימים והשעות:  א' – 09:15
ב'– 20:00
ד'– 09:00
ה'– 21:00

 לפרטים נוספים הכנסו לדף הפסבוק
טלפון 1-700-708-010


ריקי ברוך





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה