יום רביעי, 17 במאי 2017

"השנה זה קורה לי" הספר שיעניק לך את הזוגיות




כולנו רוצים אהבה! יש מי מהקוראים שמפקפק באמירה הזו? 

"לא צריך לעבוד קשה עבור אהבה. כותבת לירז רון פיבן בפתיח לספרה החדש: "השנה זה קורה לי"
לא צריך לשנות למענה את מה שאנחנו. להפך! אהבה היא מי שאנחנו, המצב הטבעי שלנו כאשר אנחנו לא "מקולקלים". לכן דרכך לאהבה היא הדרך חזרה הביתה. "


כשהגיע הספר לידי צצו במוחי שאלות רבות: היש מתכון על פיו תוכל אישה לרקוח לעצמה אהבה ולזמן לה זוגיות? מהם הכללים? ועד כמה צריכה אישה לוותר על עצמה לטובת האהבה?
"האהבה היא האנרגיה הגבוה ביותר, אנרגיית היצירה, הבריאה והריפוי. אנשים שאוהבים הם בדרך כלל אנשים שמחים יותר. במישור הרוחני מציאת בן זוג זו התרוממות הנשמה. אהבה זאת מהות, צורך קיומי לחלוטין". בספרה "השנה זה קורה לי –כיצד למצוא את אהבת חייך ב-60 יום" מסבירה לירז רון פבין מדוע האהבה היא הבסיס של קיומנו ואיך ניתן לזמן אותה לחיינו בזמן קצר. שיטת האימון המתוארת בספר כוללת חודשיים של תרגילים פשוטים ואמיצים כאחד, המזמינים כל אישה בכל גיל, לגלות למה הזוגיות נעדרת מחייה ואיך להכניסה לשגרת היומיום.







נשים רבות ביננו רווקות, גרושות ואלמנות, פנויות כיום לאהבה. חלקן מייחלות לה בכל בקר מחדש, אחרות התייאשו מלחפש ויש מי שנותנות ליקום לעשות את מה שהוא יודע. אישה המודעת לחוקי המשיכה וחוק המאמץ המזערי מקבל בספר זה את ההזדמנות לייצר ולמצוא בתוכה את האהבה תוך שהיא יוצאת מההנחה הבסיסית שמה שאני מרגישה הוא גם מה שאני מנכסת לחיי.
שני חלקים לספר:
תחילה מציגה רון פיבן חמישה עקרונות ליצירת זוגיות יש מאין בהתאם לשיטת  bliss אותה פיתחה.
ובאמצעותה מביאה תוכנית אימון מעשית הנפרשת על פני 8 שבועות.











נקודת המוצא לספרה היא שכל מה שאנו חווים הוא תוצר של מה שאנו מאמינים בו באמת פנימה. הכוונה הפנימית היא הכוח היוצר ולא המילים. חוק המשיכה מציית רק לאמת העמוקה ולכן אנו הם מי שבוחרים את כל באירועים המגיעים ל
בחלקו השני של הספר מתחיל התרגול האמיתי. המשימה-התנזרות מדייטים למשך חודש ימים, בחינה מחודשת של האנרגיה הפנימית ולאחר מכן חזרה לסצנת הדייטים מתוך מטרה לברור דייטים איכותיים יותר ולא כמותיים. הפסקה מעולם הדייטים מאפשרת ריכוז פנימי ושינוי זווית ראייה. במקום להתעסק בשאלות חיצוניות כמו למה הוא לא התקשר או האם הוא בכלל בעניין שלי. עדיף לשאול מה מונע ממני למצוא אהבה, האם אני סוחבת משהו מהעבר , מה גורם לי להיכנס לקשרים שלא מתאימים לי, מה אני רוצה בחיים, מה אני רוצה שיקרה, איזו זוגיות אני רוצה?
הספר נועד להסביר, ללמד, להזכיר להתחבר לאינטואיציה, לידיעות הילדותיות שלנו , לאהבה עצמית או לדימוי עצמי, כאשר מערכת היחסים נתפסת כמראה לקשר שלנו עם עצמנו, לחסמים שהצבנו לעצמנו ולמקומות שעלינו לרפא בעצמנו.
בחודש השני אחרי ניקוי רעלי הדייטים יוצאים מחדש לדייטים – רק הפעם בדגש על איכותיים ולא כמותיים. לומדים להתבסס על יהלום הזוגיות – 4 ערכי ליבה שכל אחת קובעת לעצמה, מי מתאים לי מבחינה ערכית ומי לא . חלקו השני של המדריך מאפשר לכל אישה למצוא את אהבת חייה הפנימית והחיצונית ולעשות בחירות מתוך אהבה ולא מתוך פחד.










לירז רון פבין מאמנת בכירה למציאת זוגיות ושפע בחיים, החלה את דרכה בתחום דווקא לאחר שחרורה מהצבא, על רקע פרידת הוריה. לירז טסה לארה"ב ומצאה את עצמה מושפעת רבות מהסרט "הסוד" שיצא באותה העת בקולנוע. לירז השתתפה בסדנאות של כוכב "הסוד", בוב פרקטור, לצד אינספור קורסים וסדנאות בתחום. 
כיום היא מאמנת בכירה עם מעל 4,000 שעות אימון והמייסדת של חברת BLISS הישראלית
לירז רון פבין מתגוררת בישראל, נשואה באושר ואם ל-2 , מנהלת את הקהילה הפופולארית של "מחשבה יוצרת זוגיות" הכוללת כ-7,000 נשים בגילאי 50-30, מתוכן 70% רווקות ו-30% גרושות עם ילדים.  

זהו ספר נוסף מהספרייה של מדיה 10 הוצאת ספרים לאנשים פרטיים הרואה את עצמה כמקום להגשמת חלומות ספרותיים של כותבי פרוזה, סיפורת מקורית, שירה, ספרי ילדים ועוד. 
ניתן לרכוש את הספר ברשתות צומת וסטימצקי או ישירות באתר





ריקי ברוך




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה