יום חמישי, 18 במאי 2017

קיץ "בועט" בנעלי לאפייט


רשת "לאפייט" Lafayette Italy, רשת הנעליים והתיקים המביאה לישראל את מיטב התיקים וההנעלה של מעצבי העל האיטלקיים- משיקה בימים אלו קולקציה חדשה.





הקיץ בחרה הרשת להתמקד בהתאמת נעל לכל סגנון אישיות, מקום וזמן. בסרטון המותג המצורף תפגשו את התשוקה המיוחדת ("הפֶטיש") שיש לכל אישה ומבינת עניין באופנה לתיקים ונעליים.  הקליפ הקצבי מתאר את הרצון למדוד, להחליף, להתרענן, ולקנות עוד ועוד נעליים, המלאות בשיק, תחכום וסטייל בשילוב של הומור, קלילות והנאה.
יש בקולקציה חדשנות לצד קלאסיות על זמנית. צבעי מטאל כזהב וכסף המככבים העונה, לצד צבעוניות נועזת, והכל במבחר עצום של סגנונות ודגמים: מנעלי הערב, הבלרינה, המוקסינים, הכפכפים, הסנדלים ועד סניקרס ומוקסינים.






מבחר מרהיב של נעלים פרי יצירתם של המעצבים האיטלקיים מוצעים עתה בשבעת סניפי הרשת בארץ. המעצבים הבולטים- AccademiaGilberto)Moda di FaustoOrlandi Valentino​  מביאים לרשת שלוב של נשיות ועוצמה.  כל אישה תוכל למצוא את הצבע הנכון וגזרת הנעל שמחמיאה לה ביותר: 
הנועזת בנשים תרקוד עם צבעי האדום והצהוב הלוהטים
לאירוע נוצץ יש דגמים צבעי זהב וכסף אשר יגנבו את ההצגה בכל מקום
הקלאסית תמצא תמיד את הדגמים המוכרים בצבעי שחור, לבן וניוד 
ולים תתחדש בכפכפים אלגנטיים וכיפיים... 



















לכל אישה ולכל מטרה- יש פתרון. 
רעננות תוססת בשלל צבעי העונה, שיק אלגנטי, וגזרות חתיכיות, כל אלה מאפיינים את הקולקציה החדשה של לאפייט אשר נותנת פירוש חדש לצמד המילים אופנה ויוקרה.

עוד השנה מציגה "לאפייט" קולקציה רחבה מבית המותג הבינלאומי הצרפתי Azurée
ליין של נעליים שהן יצירת אמנות שקופה, מעוצבת אשר "נוגעת לא נוגעת" ברגל האישה.  החומר השקוף הייחודי מעניק לתיקים מראה זוהר כמו מרחף באוויר, ובנעליים הוא מדגיש את היופי והצללית של כף הרגל הנשית.   




הליין המטאלי גם הוא מקבל מקום של כבוד על המדפים בקיץ הקרוב:  הרשת משיקה את ליין הנעליים הזהובות אשר הולך לכבוש את הקיץ.  סנדלים, כפכפים, נעליים בכל הגבהים – מנעלי סירה ועד עקבי שפיץ, בגווני זהב וכסף מטאליים אשר יסנוורו כל מבט...


חידוש מרענן נוסף מבית "לאפייט" הינו בקטגוריית מגפוני הקיץ.  ברשת מגוון רחב של מגפונים ייעודיים לעונת הקיץ והאביב, בעלי צורה ייחודית אשר גם מחטבת את הרגל וגם דואגת לאיוורורה.  מגפוני הקיץ מגיעים בשלל צבעים, גזרות וגבהים ומתאימים בדיוק לעונה.






בשנים האחרונות הרשת מייבאת מוצרים נלווים לנעליים ותיקים כמו מעילים, צעיפים, והאקססוריז מיוחדים המשלימים את ה-TOTAL LOOK  של כל אישה.  לאחרונה אף החלה הרשת בשיתוף פעולה ייחודי וראשון מסוגו עם מיכל נגרין, אשר מעצבת תכשיטים מיוחדים לנעליים ומגפים.




קרדיט תמונות: נדב כהן יונתן, שי יחזקאל.



תל אביב : גן העיר – אבן גבירול 71 , טל' 5279036 - 03
רמת גן : קניון איילון, טל' 6199436 – 03
כפר סבא :קניון בית יתיר, וייצמן 42, טל' 7450286 -09
ראשל"צ : קניון הזהב, טל. 03-9524987.
נתניה: קניון עיר ימים, טל: 09-7684007
קרית ביאליק: קריון, טל: 04-8742898
חיפה: מרכז פנורמה – שד' הנשיא 109,  04-8101696



ריקי ברוך





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה