יום ראשון, 4 בנובמבר 2018

חן אורן קוסמטיקאית במיטבה








טיפול פנים הוא צמד מילים שנשים ששות לקראתו ותולות בו את הכמיהה התמידית לרעננות, פינוק, מראה זוהר וצפייה להקרין חיוך מלא אור. 
מנקודת מבט אישית טיפול פנים יהיה מוצלח רק במידה שחוברים גם יחד ידי הקוסמטיקאית, האנרגיות שהיא מביאה לטיפול והביצוע המקצועי. 

השבוע זכיתי לקבל את כל אלו מידיה האמונות של חן אורן קוסמטיקאית במיטבה. 












בכל שקשור לטיפוח אני מקפידה לשמור על מראה טבעי גם אם הוא מרמז על מניין שנותי. אני נמנעת מטיפולים קיצוניים ומשתדלת להעניק לעור את הטוב ביותר גם בתחזוקה שוטפת בבית. must בטיפול פנים (ובכל טיפול אחר) הוא הרוגע שמעניק לי המקום. 
השלווה הפנימית בה אני שרויה היא שמאפשרת לי להתמסר לטיפול. כשנכנסתי לקליניקה של חן חברו כל אלו גם יחד והתוצאה היתה הנאה צרופה. 

כאמור, בזכות כל אלו בחרתי להגיע לקליניקה של חן אורן ולקבל טיפול פנים שמטרתו לחדש את מרקם העור, לטשטש את סימני הגיל ולהתענג בעיסוי לימפתי ואבנים חמות. 
בשילוב של שלושה סוגי פילינג שונים הסירה חן את תאי העור הדהויים מהשכבה העליונה של העור, מה שיאיץ ייצור תאי עור חדשים בעלי מרקם ומראה בריא בשכבות העור התחתונות. עוד זכיתי לטיפול במחטים (מיקרונידלינג) טיפול שמטרתו לטשטש את הקמטים שצברתי ב60 שנותי.... וישווה לעור מראה חלק. 
בשלב הבא הניחה חן על פני מסכת הרגעה- שכשמה כן היא- וגם שכרה בצידה. היא מגבירה את זרימת הדם והחמצן ומסייעת לבנות רקמות חדשות ובריאות. על גבי המסכה שהספיגה חן בעורי מרחה אצות בגוון ירוק לחימום.




 
ניקוי
מסכת אצות






הדובדבן שבקצפת הוא שלב העיסוי החלק המהנה ביותר בטיפול. 
בנוסף לכיף הגדול שהעניק לי העיסוי, הוא משמעותי בנראות העור ושיקומו. עיסוי לימפתי היא דרך מצוינת להמריץ את מחזור הדם ולעודד חילוף חומרים. 
עיסוי נכון (מושלם!!) מנקז את נוזלי הלימפה לכיוון הבלוטות, משחרר שרירים תפוסים בצוואר ובכתפיים ומשלים את גודל החוויה האישית להנאה ובריאות. 
בסוף הטיפול מרחנו מקדם הגנה .








Highlights info row image
‏052-831-0838‏
תור הזהב 2 הרצליה 
הצטרפו לדף הפייסבוק של חן ותתעדכנו בפרטים ובמבצעים.















ריקי ברוך


















אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה