יום שישי, 30 בנובמבר 2018

HydraFacial - שלושה שלבים, 30 דקות ויש לך את עור היפה ביותר שהיה לך אי פעם








מי מכן לא חלמה/חולמת להתעורר לבוקר חדש עם פנים חלקות, נקיות מאדמונית, נטולות קמטים, פצעונים ושאר תופעות שהטבע מיוזמתו תרם לנו בזכות אורח החיים הקצבי בתוכו אנו מתנהלות? מסתבר שעל אף כל אלו עוד ניתן לקום מחייכת! 





בערב חגיגי ומעניין במיוחד הושק בסוף השבוע בתל אביב,  
HydraFacial המכשיר החדש מבית פרומדיקס סוד היופי של כוכבות הוליווד מזה שנים רבות, הדור הבא של הטיפולים הקוסמטיים המשאיר את העור חלק ללא תופעות לוואי, בוהק ומראה בריא לאורך זמן.

המכשיר החדשני לטיפול וטיפוח עור הפנים של כוכבות הוליווד מגיע בימים אלה לקליניקות של רופאי עור וקוסמטיקאיות מורשות בישראל, ומשנה את חוקי המשחק בעולם היופי.
מדובר במכשיר עם טכנולוגיה חדשנית לניקוי עמוק של עור הפנים וניקוי שאריות מעור הפנים שלאחריו העור נשאר זוהר וקורן ומלא לחות וברק. המכשיר מבצע את שלושת הפעולות גם יחד מחליף את טיפול הפנים המסורתי אצל הקוסמטיקאית. בנוסף לניקוי עור הפנים, הטיפול באמצעות המכשיר, מטשטש קמטים וקמטוטים, משפר את גמישות ומיצוק העור, יוצר מראה עור אחיד ומאוזן, משפר את האלסטיות ומרקם העור, מטשטש כתמים, מטפל בעור שמנוני וגדוש ומטפל בנקבוביות מוגדלות. 







חברת פרומדיקס, המייבאת ומשווקת מכשור בתחומי הרפואה האסתטית והכירורגיה הפלסטית ואשר פועלת במספר מדינות באירופה ובישראל, משיקה לראשונה בארץ את המכשיר HydraFacial - המבטיח ניקוי עמוק של עור הפנים, ניקוי לכלוך מהעור ומעניק תחושת רעננות ואף שיפור האלסטיות של העור. 
הטיפול החדשני לניקוי העור, אורך כ 30 דק' בלבד, באמצעות 3 שלבים המשפרים את בריאות העור. HydraFacial, משתמש בטכנולוגיה הבלעדית Vortex-fusion, לעור קורן באופן מידי. 







שלושה שלבים תוך שימוש בידית המכשיר ישלימו את הטיפול הייחודי 

השלב הראשון בטיפול הוא שלב הניקוי והפילינג. 
בשלב זה מגלים שכבת עור חדשה ורעננה ע"י קילוף עדין וחידוש העור. 

בשלב השני באמצעות  לחות מסירים שאריות מן הנקבוביות באמצעות פעולת יניקה ללא כאבים ומזינים את העור ברכיבים המעניקים לחות ורוויה. 

בשלב השלישי מרווים את העור באנטיאוקסידנטים ופפטידים המעניקים לעור מראה קורן וזוהר.

HydraFacial מתאים לכולם. הוא נועד לטפל בכל סוגי העור לכל צרכי הזנת העורקמטוטים וקמטים, גמישות ומיצוק, איזון גוון וחיוניות, מרקם העור, כתמים חומים, עור שמנוני וסתום ונקבוביות מורחבות.







להבדיל משאר הטכנולוגיות הנמצאות בשוק מכוני היופי, מכשיר זה ללא כאבים בתהליך הטיפול ולא משאיר את העור אדמומי ופצוע בסיום התהליך. אלו שהתנסו בטיפול עם המכשיר החדש דיווחו על תחושת רעננות מתמשכת ועור נקי להפליא.
ישנם רופאים רבים בעולם שלא מוכנים לטפל בפציינטים מבלי שעברו לפני טיפול ב- HydraFacial, מהטעם שתוצאות טיפולי הזרקות, פילינג ולייזרים לרוב יעילים הרבה יותר. ישנה חשיבות גדולה מאוד להכין את העור של המטופל קוסמטית לפני טיפולים רפואיים יותר. 
מי שכבר אימצו לעצמן לפני שנים את הטיפול הן הקרדשיאנס, ביונסה, בריטני ספירס, השחקנית קייט וינסלט ועוד סלבריטיס רבים מהשורה הראשונה. 






לפני ואחרי





לדברי ד"ר להבית אקרמן מומחית בינלאומית לרפואת עור אסתטית: "כמה פעמים יצאנו מניקוי שחורים פצועים ונפוחים? המכשיר החדש עושה סוף לתופעה זו באמצעות 3 שלבים מדויקים, עדינים ואחידים: ניקוי, פתיחת נקבוביות ע"י ואקום והחדרת לחות ונוגדי חמצון. זו השיטה הטובה ביותר לטיפול וניקוי פנים ורק כך נצליח להיפטר מהתאים המתים, העור השמן והנקבוביות המורחבות, ללא צורך בזמן התאוששות".

טיפ חשוב מד"ר להבית אקרמן: צריך להבין שהעור הינו איבר חי הדורש ניקוי שחורים ונקבוביות אחת למספר חודשים, באמצעות טיפול עדין אך יעיל. טיפול אגרסיבי מדי יעשה לעיתים להיפך. על מנת שהעור יהיה בריא, רענן וחלק אסור לוותר על ניקוי עדין של השכבות החיצוניות של העור.
מחיר הטיפול לצרכן: 800 ₪ - 1300 ₪ .
ניתן להשיג את הטיפול בקליניקות, רופאי עור וקוסמטיקאיות מורשות.








חוגגים בחו"ל את הסילבסטר והכריסטמס? כך תשמרו על עור פנים זוהר לאחר טיסה
כולנו מכירים את תחושת היובש שמעצקצת את עור הפנים בשל האוויר היבש במטוסים. רק 8% לחות באוויר הדחוס שבמהלך הטיסה מייבשים את העור עוד יותר כך שהעור זקוק להחדרת לחות שתעזור לו להתגבר על תנאי הטיסה ותרחיק את תחושות היובש.

ליאת מלכא, מחברת פרומדיקס, ריכזה מס' טיפים ועצות כיצד להכין את עור הפנים לקראת הכריסטמס וערב הסילבסטר:
שתיית מים בכמות מספקת הכרחית לשמירה על עור הפנים. כשהעור מקבל מספיק מים הלחות הטבעיות הדרושה לו נשמרת והוא נראה מתוח, זוהר, חלק, צעיר ורענן.
מומלץ להקפיד להשתמש ולמרוח קרמים וסרומים בזמן הטיסה, במיוחד לטיסות ארוכות.
הקפידי להשתמש בקרם הזנה למניעת יובש בשפתיים.
חשוב לשמור על היגיינת העור יום-יום. פעולה זו אינה דורשת הרבה מאמץ ותורמת למראה אחיד וזוהר.
הימנעו מאוכל מטוגן.
הקפידו להרבות באכילת ירקות, פירות ומרקים העשירים בנוזלים.
על מנת לשמור על מראה פנים קורן וזוהר, מומלץ להקפיד אחת לחודש לעבור טיפול בוסט אצל קוסמטיקאית להחייאת העור והחזרת לחויות, סמוך למועד הטיסה.
עלות הטיפול: 800 ₪ - 1300 ₪.
ניתן להשיג את הטיפול בקליניקות, רופאי עור וקוסמטיקאיות מורשות.
סילבסטר שמח ויפה ושנה אזרחית טובה

לשאלות הכנסו לכאן 
לפרטים נוספים - פרומדיקס גם בפייסבוק
























ריקי ברוך






2 תגובות:

  1. איפה אפשר לקבל את הטיפול?

    השבמחק
    תשובות
    1. מספר רופאים וקוסמטיקאיות מעניקים את הטיפול בקליניקה.

      מחק