יום חמישי, 22 בנובמבר 2018

"כריסטינה" מציגה ProPeel פילינג חדשני המבוסס על מקורות טבעיים לשיפור ניכר במרקם העור













בתקופה האחרונה נחשפתי למוצרי חברת כריסטינה, מוצרי טיפוח ייחודיים המעניקים לעור מראה בריא וצעיר יותר. החשיבה הבסיסית שעמדה מאחרי קו הייצור של כריסטינה מאז הקמת החברה בשנת 1982 היא לייצר פתרונות מקצועיים לטיפוח העור בעזרת שילובים של חומרים בוטאניים מסורתיים ורכיבים חדישים שפותחו באופן מדעי תוך ההתמקדות בתפקודי עור לקויים.


היום, כמי שציינה בקיץ האחרון יום הולדת עגול במיוחד, אני כבר יודעת ומודעת לחשיבותו של הטיפוח היומי לצד הביקור הקבוע אצל הקוסמטיקאית. לאורך שנים לא מעטות התייחסתי לעור פני "כמובן מאליו" ומנעתי ממנו טיפול מקצועי איכותי. ככל שנחשפתי לתכשירים באיכות ראויה והודות לגנטיקה מתחשבת, זכיתי להראות אפילו טוב יותר ממניין שנותי.







טיפולי הפילינג זכו להיות מבין הראשונים שאמצתי לשגרת הטיפוח שלי. פילינג ראוי משקם את מרקם העור ומשיב לו את הגמישות האלסטיות עד קבלת מראה אחיד.
בימים אלו נכנס לשימושם הבלעדי של הרופאים מתחום האסתטיקה פילינג פנים 
Propeel  מסדרת Clinical Christina המשווק בלעדית על ידי 'סלע מדיקל'פילינג הבא לתת מענה איכותי וממוקד לעור הנוטה להיפר פיגמנטציה, קמטוטים, עור פגום וחסר חיוניות.

הרכב החומרים הפעילים הטבעיים שבמוצר מעניקים לו יכולות ריפוי ושיקום עוצמתיים, בהם: סיליקטים, אלמוגים העשירים במינרלים, יסודות קורט וויטמינים הידועים בתכונות הריפוי שלהם.

בעת השימוש בפילינג ProPeel חודרים חומרים פעילים אלו לעומק התא ומגרים אותו לפעילות מואצת. פעילות טבעית זו מעודדת את ייצור הקולגן ומשפרת את המבנה הטבעי של העור מה שמחייה את העור ויוצר גוון עור אחיד, מטשטש כתמי היפר פיגמנטציה ומחליק קווי הבעה, כך שהעור מקבל מראה בריא וזוהר לאורך זמן.

ProPeel משלב שלושה מנגנונים הפועלים בסינרגיה אחת כאשר כל אחד ממלא תפקיד מהותי בתהליך ההתחדשות העצמית של העור, משפר את יעילות הטיפול ומסייע ביצירת מרקם אחיד ובהשבת הרכות, והגמישות של העור.

פיתוח פילינג ProPeel הינו חלק מסדרת Clinical אשר פותחה לשימוש עבור רופאים. המוצר הינו פורץ דרך ומספק למטופלים פרוצדורה רפואית שאינה כירורגית ויעילה מאוד לטיפול במגוון מצבי עור. 

ProPeel  הוא פילינג חדשני המבוסס על מקורות טבעיים מהים המעניק שיפור ניכר במרקם העור וחושף מראה עור, אחיד, חלק וחיוני.






כריסטינה בחרה לשווק ולהפיץ בלעדית את מוצריה באמצעות "סלע מדיקל" בבתי חולים, מרפאות לרפואה אסתטית ואצל רופאים פרטיים.

*לפרטים נוספים ושאלות הצטרפו לדף הפייסבוק של כריסטינה - מכאן

ולדף 'סלע מדיקל' מכאן 




















ריקי ברוך





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה