יום ראשון, 18 בנובמבר 2018

"טרי על הבוקר" - מסדר לכם ולי את היום









קרוב לוודאי ששמעתם לא אחת את אריק איינשטיין שר את השיר הנפלא: 
"מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר? את אותם הדברים אבל לאט..." 

כולנו קמים בבוקר ועושים את אותם הדברים שצריך, אבל לאט... אלא שלעתים תכופות דורש מאתנו "מרוץ היום" לעשות את הדברים קצת יותר מהר, אחרת נאחר.😊
כשהילדים היו קטנים (ולא רק) חשוב היה לנו שנצא להיום חדש כשכולנו רגועים ומחייכים.
מה שהקל עלינו מאז כששגרת בית הספר שלהם, המשמרות של בעלי, ועבודת ההוראה שלי דרשו עמידה מדויקת בזמנים ללא יכולת להתגמש, היה שרות "טרי על הבוקר".







 





וכל זאת למה? כי שירות טרי על הבוקר מביא אלינו עד לפתח הבית או המשרד, מבחר דברי מאפה טריים, כריכים מוכנים, מיצים טבעיים ומוצרי חלב איכותיים ממגוון היצרנים המובילים בתחומם. אנחנו רק צריכים לבחור את הפינוקים שיעשו לנו את הבוקר טוב יותר ושאר כבר יסתדר.

עם יד על הלב
גדלתי במושב בימים שהלחם הטרי היה מגיע לצרכניה שעה ויותר אחרי שאוטובוס התלמידים עזב לכיוון העיר הסמוכה ופיזר אותנו בבתי הספר. קנאה גדולה הייתה עולה בי בכל "ארוחת עשר" כשהייתי מוציאה מתיק האוכל - כריך מלחם של אתמול בשעה שכל ילדי העיר בכיתה, התברכו בלחם לבן בכריך גדול שמתפצפץ בטריותו לנגד עינינו. תמיד חלמתי על כריך מלחם טרי ורק כשהגעתי לעיר יכולתי להעניק לעצמי את "הזכות" הכל כך מובנת.

מי לא אוהב ניחוח של לחמניה טרייה על הבוקר? מכירים את הרגע המעורר הזה שבו עוברת החביתה החמה שהכינה אמא מהמחבת אל לב הלחמנייה? גם אתם אוהבים? 
אם ככה - קל מאוד לעשות זאת בשיחת טלפון מהירה אל מוקד "טרי על הבוקר" ולהפוך את הבוקר שלכם לבוקר משפחתי מפנק ורגוע.
תוכלו לבחור מתוך קטלוג מוצרים: מאפים, כריכים, נגיסים, מאפים ללא סוכר, מוצרי חלב וגבינות, ואת תדירות ההזמנה. מעכשיו לא תגיעו למצב שנגמר החלב או שלא היתה לכם לחמניה משובחת להכין את הכריך של הילד או שלכם. 












בשבוע האחרון כשחווינו את שרות המשלוחים של טרי על הבוקר הגיעו מבחר של גבינות רכות וקשות, לחמי זיתים ואגוזים, 
דונאטס, לחמניות, קוראסון, חלב ומעדני חלב שיצאו איתנו ליום חדש וקצרו את שלבי התארגנות הבוקר באופן משמעותי. הכל הגיע טרי, נוח ויותר מכל חסך זמן!!!
גם אתם אתם מוזמנים להצטרף ללקוחות שמתפנקים בכל בוקר מחדש. תנו לעצמכם את הרגע המתוק הזה של לפתוח את הדלת תרתי משמע, ליום מפנק, טעים וטרי יותר.







ויש גם מבצעי סוף שבוע 
המבצע היה בתוקף ביום 16.11.18 


















"טרי על הבוקר"
ליצירת קשר- 03-963-9639
לפרטים ושאלות נוספות  
למבצעים בדף הפייסבוק הכנסו מכאן





















ריקי ברוך








אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה