יום רביעי, 21 בנובמבר 2018

Le Petit Marseillais מותג טיפוח הגוף המגיע היישר מפרובנס עכשיו בישראל













באירוע ססגוני וחגיגי במיוחד השיקה הבקר חברת ג'ונסון אנד ג'ונסון את מותג 
טיפוח הגוף מספר 1 בצרפת
 Le Petit Marseillais המגיע היישר מפרובנס שבצרפת.











כבר במאה ה 19 היה נמל מרסיי  שטוף השמש ידוע בזכות סבון האומנים שלו. קרקעות עשירות ואקלים חמים הניבו זיתים, פרחים צבעוניים, פירות הדר ועשבי תיבול טריים. 

הסדרה היוקרתית Le Petit Marseillais כוללת מוצרים שפתחו בשיתוף דרמטולוגים על בסיס חומרי  גלם עדינים עם ניחוחות נאמנים לטבע . המוצרים מכילים רכיבים הגדלים תחת השמש של פרובנס ומעבירים בניחוחם את ההשראה המקומית.  
בסדרה שישה סבוני רחצה ושלושה תחליבי לחות המתאימים לעור רגיל עד יבש ובעלי ניחוחות פרחים ופירות מרעננים.






 





בנבחרת סבוני הרחצה של Le Petit Marseillaisסבונים ב- pH ניטרלי המכילים מרכיבים מתכלים ומועשרים בלחות ממקור צמחי.

תחליב רחצה עדין במיוחד בניחוח חלב וניל Le Petit Marseillais תחליב רחצה בניחוח חלב וניל, מנקה את העור בעדינות קטיפתית, הודות לקצף הקל המפיץ ניחוח רענן ומעורר תאבון.
המחיר 19.90 שקלים ל 650 מ"ל

תחליב רחצה עדין במיוחד בניחוח לבנדר דבש פרח קייצי בעל ניחוח ארומטי. דבש הלבנדר נאסף ומעובד באופן מסורתי בפסגות האלפים של פרובנס ובעל ניחוח פירותי ופרחוני.
Le Petit Marseillais תחליב רחצה בניחוח לבנדר דבש, מנקה את העור בעדינות קטיפתית, הודות לקצף הקל המפיץ ניחוח עדין. המחיר 19.90 שקלים ל 650 מ"ל.


תחליב רחצה עדין במיוחד בניחוח חלב Le Petit Marseillais תחליב רחצה בניחוח חלב, מנקה את העור בעדינות קטיפתית, הודות לקצף הקל המפיץ ניחוח רענן ומעודן.
 המחיר  19.90 שקלים ל 650 מ"ל.


תחליב רחצה עדין במיוחד בניחוח פטל ואדמונית הפטל מהנה בריחו המתקתק והפירותי. באביב, האדמוניות מאירות את הגנים עם פרחיהן המרשימים וריחן העדין. Le Petit Marseillais תחליב רחצה בניחוח פטל ואדמונית, מנקה את העור בעדינות קטיפתית.  המחיר  19.90 שקלים ל 650 מ"ל.



ג'ל רחצה עדין במיוחד בניחוח תות - תותי Gariguette נקצרים בתחילת הקיץ, תחת השמש הנדיבה של דרום צרפת. Le Petit Marseillais ג'ל רחצה בניחוח תות, מנקה בעדינות את העור הודות לקצף הקליל שמשחרר ניחוח נעים  המחיר 19.90 שקלים ל 650 מ"ל


ג'ל רחצה עדין במיוחד בניחוח אפרסק לבן ונקטרינה אפרסקי הקיץ  לבנים והנקטרינות העסיסיות, נקטפים במלא מתיקותם ועסיסיותם. LPM ג'ל רחצה בניחוח אפרסק לבן ונקטרינה, מנקה את העור בעדינות קטיפתית, בקצף הקל המפיץ ניחוח נעים. המחיר 19.90 שקלים ל 650 מ"ל.









שלושת תחליבי הלחות בסדרה Le Petit Marseillais  מכילים שילובים של רכיבים נפלאים לטיפוח העור  מה שמעניק לו מראה רענן ומואר ויפה לאורך שעות. 

תחליב לחות מטפח ומעדן- שמן משמש, שושן צחור ואם הפנינה שילוב מנצח של לחות מזינה.
המתכון שלנו לטיפוח והנאה:
שמן משמש- שמן זהוב, המופק מגרעיני המשמש.
שושן צחור- סמל הנשיות והטוהר.
אם הפנינה הלוכדת את אור השמש ומאירה את העור בגוונים זהובים במקרם קרמי.
עם המרקם הקרמי, העדינות הפנינתית וניחוח השמש, נספג התחליב ולא מותיר דביקות. 
המחיר 24.90 שקלים ל 400 מ"ל


 תחליב לחות מטפח ומזין- חמאת שיאה, שקד מתוק ושמן ארגן
חמאת שיאה היא רכיב מפתח במוצרי יופי. החמאה הקרמית מופקת מאגוזי השיאה בדרך מסורתית.
שקד מתוק ממנו מופק שמן צמחי מתוק.
שמן ארגן אבני ארגן מכילות רכיב יקר ערך, שקד המשחרר שמן נדיר בגוון דבש ענברי.
התחליב בעל מרקם קרמי וניחוח פירותי מפתה, נספג בקלות, אינו משאיר תחושה דביקה ומעניק תחושת עור בריא ורענן לאורך כל היום. המחיר 24.90 שקלים ל 400 מ"ל


תחליב לחות מטפח ומשקם- חמאת שיאה, אלוורה ושעוות דבורים
חמאת שיאה- אגוזי השיאה משחררים חמאה קרמית וקטיפתית. המתכון המנצח לכל מוצר טיפוח מלטף ומפנק. אנו מפיקים את הפורמולה הזו בקפדנות מזה שנים רבות בדרך מסורתית וייחודית.
אלוורה- הוא צמח שמנוני, אשר מימי קדם השתמשו בו לטיפוח, בשל עמידותו הגבוהה לחום ויובש.
שעוות הדבורים- רכיב מועדף במוצרי יופי בקרב נשים באזור הים בתיכון. תחליב זה במרקמו העשיר וניחוחו המענג נספג במהירות בעורך ומשקם בעוצמה לתחושה בריאה ונינוחה
המחיר 24.90 שקלים ל 400 מ"ל












בתחילת 1980 צרפתי בשם ברנרד לנגל נשבה בקסמיה של מרסיי ובסבונים הצבעוניים והריחניים להפליא שמילאו את האוויר. ברגע ההוא, ברנרד קיבל על עצמו החלטה: להביא את האיכות האומנותית של מרסיי לשאר העולם. נאמן למסורת האומנותית, ברנרד סיפק את מרכיביו משדות לבנדר סמוכים, מטעי הדר ומטעי זיתים. שילובים מתוקים, מוצרים ריחניים ותשוקה אמיתית הפכו במהירות את קו מוצרי הסבון שלו למוצלח ואהוב.








בהיותו אבא חדש, ברנרד צייר תמונה של בנו סזר יושב על יד הים, העיניים מביטות ישר אל העתיד. הוא לא ידע אז כי תמונה אייקונית זו תייצג מאוחר יותר את מה שיהפוך ממותגי הטיפוח הגדולים בהיסטוריה לה פטיט מרסיי.






















ריקי ברוך








אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה