יום חמישי, 22 בנובמבר 2018

רשת האיפור והטיפוח SACARA משיקה: קונספט חדש- SACARA TREND













מותג הביוטי SACARA חוגג בימים אלה חמש שנים להיווסדו עם השקה מחודשת של קולקציית האיפור. במסגרת זו משיקה את הקונספט- SACARA TREND.

כחלק ממהפכת הצרכנות ההוגנת בתחום האיפור והקוסמטיקה, גייסה SACARA את מיטב המשאבים כדי להנגיש לצרכנית הישראלית מגוון רחב של מוצרים באיכות גבוהה עם כל החידושים הבינלאומיים, תוך כדי שמירה על מחיר שווה לכל כיס. ההשקעה במהלך נאמדת בכ-2 מיליון ₪.
הרשת גייסה צוות מומחים בינלאומי ומקומי שעבד על פיתוח מוצרי הקולקציה על פי הטרנדים והמגמות הבולטות בתחום. 









בימים אלה, תשיק הרשת בכל סניפיה ליין מוצרים חדשים בקטגוריות הביוטי השונות. מעתה, יוכלו הצרכניות ליהנות ממיטב הטרנדים, מרוכזים במקום אחד ובמחיר נגיש ביותר תחת הסלוגן SACARA TRENDבמסגרת הקונספט SACARA TREND, מוצעים מוצרים נקיים ממרכיבים שנויים במחלוקת כמו פרבנים (חומרי שימור סינתטיים) והפורמולות הועשרו בויטמינים נוגדי חמצון ובתמציות צמחים להגנה על העור.



  


  

במסגרת המהלך יושקו מוצרים חדשים בכל הקטגוריות. בקטגוריות הקוסמטיקה תושק סידרה עשירה במיוחד הכוללת פריימרים, מייק-אפים, קונסילרים, פלטות ושימרים במרקמים שונים. הקו המנחה של הקולקציה הוא מתן מענה מדויק  לכל סוג ומצב עור מגילאי העשרה ועד לגילאים הבוגרים. 













במוצרים החדשים פלטת הארות והצללות. 
שלושה מוצרים קונטור, סומק ושימר. 
הפלטה החדשה מכילה שלושה מוצרים הנדרשים לאיפור ברמה היומיומית: קונטור על בסיס גוון חום-אפרפר ליצירת הצללות מחטבות בפנים.
סומק להענקת גוון סמוק ורדרד ואפרסקי מחמיא 
שימר להארת הפנים, לתוספת זוהר ולהשלמת הפיסול.
האריזה הקומפקטית מתאימה ונוחה לנשיאה ומכילה מברשת קטנה לשימוש אישי. הנוסחה נטולת פרבנים מועשרת במינרלים טבעיים, כמו מינרל המיקה המוסיף נצנוץ פנינתי עדין ובוויטמין e נוגד חמצון להגנה על עור הפנים מפגעי סביבה.

אופן השימוש 
יש להניח את הקונטור באזורים שמעוניינים לחטב ולהעמיק: מתחת לעצמות הלחיים, בקו הלסת, על הרקות ובצדי האף. את הסומק מומלץ להניח על תפוחי הלחיים ולסיים בנגיעת שימר על גבי האזורים הגבוהים בפנים: גשר האף, מצח, סנטר, עצמות הלחיים ועצמות הגבות.
מחיר לצרכן: 29.90 ₪ תכולה: 9 גרם

















חנויות הרשת עוצבו מחדש, ברוח עולם היופי והאופנה, כאשר ברחבת הכניסה של הסניפים מרוכזים כל החידושים בעולם הביוטי.

לדברי משה גולברי, מנכ"ל רשת SACARA: "במסגרת אסטרטגיית החדשנות של המותג,  הוחלט לתת דגש לטרנדים בינלאומים הבולטים בענף". לדבריו: "המהלך השיווקי והמקצועי SACARA TREND  מגביר את מעורבות המותג בתחום הקוסמטיקה והאיפור מתוך הבנה שהצרכנית העכשווית דורשת איכות גבוהה יותר במחיר אמיתי".

עוד מסר גולברי: "על פי מחקרי קמעונאות, תחום הביוטי הבינלאומי צומח באופן עקבי, וזאת בזכות "תרבות הסלפי" והצורך להיות מוכנים לפורטרט בכל רגע! SACARA שמחה להיות חלק מהמגמה ולספק את הדרישה של קהל אוהדות האיפור בישראל".







רשת SACARA הוקמה בשנת 2013 ונמצאת בבעלות האחים: דוד, יעקב ומשה גולברי. כיום, הרשת מונה 50 סניפים ברחבי הארץ, כשמתוכם 15 סניפים כבר פועלים לפי הקונספט החדש SACARA TREND. ביניהם, סניף קניון גינדי TLV , קניון הזהב (ראשל"צ), קניון עיר ימים (נתניה), רחובות, כרמיאל וחוצות המפרץ. עד סוף שנת 2018 בעלי הרשת צופים כי כל סניפי הרשת יפעלו לפי הקונספט החדש.








מי שמכהנת כפרזנטורית הרשת בימים אלו היא הדוגמנית ואשת העסקים, נטע אלחמיסטר, הממשיכה לקדם את הרשת מזה עונה שלישית ברציפות.
















ריקי ברוך




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה