יום שני, 5 בנובמבר 2018

אתם חייבים להכיר את "משחת הפלא" - המשחה הטיפולית של לבידו









כשילדי היו קטנים אימצתי לעצמי את משחת העיניים "הרגילה" כפתרון יעיל לכל בעיית עור שהייתי נתקלת. הילדים כבר ידעו שהדבר הראשון שאשתמש בו אחרי ניקוי המקום יהיה משחת העיניים שבמקרר.
אלא שמאז חלפו שנים והמשחה ננטשה לטובת הטיפול שלשמו נרקחה ואני חפשתי ומצאתי את "משחת הפלא" שנתנה לנו מענה טבעי ובעל ההשפעה מיטבית.

  
מאז שאני מכירה את עצמי ועוד מילדותי המוקדמת, אני מרבה לקבל כוויות. כבר ניסיתי תרופות של סבתא, ניסיתי ג'לים קרים למיניהם ואף פעם לא הרגשתי הקלה משמעותית לצריבה החמה, עד שהשתמשתי במשחה הטיפולית של לבידו. בחווית ההתנסות שלי ההקלה היתה מיידית, האדמומית חלפה בפרק זמן קצר ותהליך ההחלמה היה הרבה יותר מהיר. 
מאז הפכה המשחה הטיפולית לmust בכל רגע בבית ובכמובן בתיק הנסיעות בארץ ובחול. 













"משחת הפלא" היא על בסיס חמאת שיאה אורגנית ושמנים אורגניים. 
נבדקה דרמטולוגית, טבעית ב100% טבעונית ומתאימה לילדים. 




בשמנים הטיפוליים:
שמן עץ התה - אנטי-בקטריאלי
עץ התה (קרדיט תמונה)



שמן לבנדר - אנטיספטי מאחה רקמות
שדות לבנדר בצרפת (קרדיט תמונה)





שמן זרעי נר הלילה
מאזן הורמונלי ועשיר בחומצת שומן גמא לינואלית המונעת מחלות עור.
נר הלילה (קרדיט תמונה )




שמן קצח "הזהב השחור"- מחטא חזק מאוד.
שמן קצח (קרדיט תמונה)





הקומפרי המכיל חומר פעיל שנמצא בעלים ונקרא אלנטואין.
האלנטואין מאיץ את התחדשות העור ומסייע בריפוי של פצעים, 
הוא מתאים לטיפול בכוויות ומסייע בהגלדת צלקות.
קומפרי (קרדיט תמונה)






המשחה הטיפולית היא הפתרון הטבעי והיעיל להקלה והרגעת עקיצות, כוויות, יובש וגירויים שונים בעור. היא "עזרה ראשונה-ירוקה" לכל המשפחה.
המשחה מרוכזת וחמאתית במרקמה, מעניקה הזנה אינטנסיבית ולכן אני משתמשת בה להתמודדות הבלתי נגמרת שלי בכויות הקור שאני סובלת מהם בכל חורף כבר שנים רבות. 
המחיר 89.90 ₪. 















ריקי ברוך









אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה