יום שני, 5 באוקטובר 2020

"המזווה" בוטיק האוכל בסניף הרצליה כבר הרבה יותר קרוב

 


יש אנשים שאינם יכולים להתקיים ללא בשר. מכירים אותם? האהבה שלהם לאדום אדום הזה על גווניו, טעמיו, צורות ההגשה השונות, שיטות הבישול והצלייה או העישון שלו עושים להם שמחה בלב. מין מקבילה לפתגם המוכר של "יין ישמח לבב אנוש". אני מכירה אותם מקרוב, הם חלק מהמשפחה שלי וכל מפגש משותף על קדירות הבשר, הופך להיות חגיגת בשרים המשלבת מנעד טעמים עם הרבה יין תוספות וסלטים. כן ככה זה אצל המכורים השמחים. 






השבוע, ימי חו"ל המועד סוכות, הגיע משלוח עשיר במיוחד מהסניף החדש של "המזווה"- בוטיק אוכל איכותי בהרצליה. למי שטרם שמע או טעם זו הזדמנות נהדרת להכיר את צמד המעדניות בוטיק וקייטרינג שף שנוסדו בשנת 2014 על ידי שני שותפים בהם בוערת תשוקה אמיתית למזון טרי, איכותי, בריא ומעל הכל טעים. בוטיק הבשר מתמחה בייצור ועישון בשרים ונקניקים בשיטה מסורתית, ללא חומרים משמרים, ללא גלוטן וללא צבעי מאכל 100%בשר! ראוי לציין שהבשרים עשויים בעבודת יד מבשר טרי, איכותי ולא מעובד וללא חומרים משמרים. עשויים מבקר, עופות וצאן טרי ומיוצרים בתהליך הכנה מסורתי וייחודי בארץ ובהשראת מדינות העולם. כל הבשרים כשרים, מתאימים לתזונת הפליאו והם עשויים 100% בשר ושומן בלבד.









אז איך הכל התחיל? מאהבה אחת גדולה של בחור צעיר לאוכל שבין סמטאות רומא, שם התאהב לראשונה באומנות השרקוטרי המסורתית של איטליה, והחליט לרכז את כל טוב העולם במקום אחד, במזווה-בוטיק אוכל! 







בבוטיק תוכלו לבחור מתוך מגוון של למעלה מ- 120 סוגי גבינות איכותיות ומיוחדות מכל רחבי העולם, תפריט שף עשיר ומוצרי מדף של מזווה ביתי צריך להכיל.



כשניחוח המשלוח מילא את המטבח הרגשתי צורך לכנס את בני הבית לארוחה ערב סתווית כדי לרומם את האנרגיה ששכחה בנו בימי הריחוק והסגר. אמש, לפנות ערב בשעה שהשמש עמדה לשקוע ערכנו שולחן גדוש נקניקים קרים מבית המזווה, פתחנו בירות, יין, הוספנו סלטים והתמכרנו לבריזה הנושבת.




מה במבחר?

גם אתם תוכלו ליהנות (משלוח לכל הארץ חינם בהזמנה מעל 300 ש"ח.)
 מהשפע המשתנה מידי שבוע בהתאם לטריות הבקר המקומי ולרכוש באתר את מגוון הבשרים ביניהם:

קורנדביף - עשוי בשיטה מסורתית שמקורה בארה"ב.
צלעות בקר- נתח עסיסי ושומני שעובר תהליך של עישון קר ובכך מקבל טעם עז של בשר ועשן.
בייקון טלה - עשוי מחזה טלה ללא עצמות, עובר כבישה ועישון קר
חזה אווז - אחד הנתחים האהובים על חובבי הז'אנר, מגיע שלם, עובר תהליך של עישון קר וסו-ויד.
כתף עגל - נתח כתף שעובר תהליך של כבישה ארוכה וסו-ויד.
רוסטביף - עשוי מנתח כתף ועובר אפייה בתנור עצים נפוליטני.
פפרוני - עשוי מבשר עגל ושומן עגל. בתוספת של פלפל אנגלי טהור.
סרוולד- עשוי מבשר עגל ושומן עגל. עובר תהליך של יישון וייבוש בטכניקה איטלקית מסורתית.
 סלמי פרח - נקרא כך בגלל צורתו, עשוי מהודו, עגל ושומן אווז.
אסאדו מעושן - פשוט נתח של אסאדו נקי מעצם.



עוד במעדניה, בוטיק גבינות המוטעם לחובבי אוכל והבישול. בהגיעכם לאחד הסניפים תוכלו להינות מקפה איכותי ותפריט שף המציע כריכים, פסטות, קרואסונים ומנות בוטיק אשר משלבות את הגבינות הייחודיות במזווה ומוצרי המעדנייה. כל זאת תוך שמירה על איכות במחיר שווה לכל כיס.
אז זכרו כל הבשרים במזווה עשויים בעבודת יד מבשר טרי, איכותי ולא מעובד וללא חומרים משמרים. עשויים מבקר, עופות וצאן טרי ומיוצרים בתהליך הכנה מסורתי וייחודי בארץ ובהשראת מדינות העולם.
כל הבשרים כשרים, מתאימים לתזונת הפליאו והם עשויים 100% בשר ושומן בלבד. 




עוד לשירותכם "המזווה-שף" - קייטרינג בוטיק לאירועים קטנים וגדולים בקונספט מיוחד כל חלום שלכם יכל להתגשם. הגדירו את החלום והמזווה שף יגשים לכם כל חלום קולינרי באירוע מושלם
!




סניף הרצליה- רחוב אריק איינשטיין 3.
סניף פרדס חנה כרכור- רחוב המושב 42.

המשלוחים יוצאים מדי שבוע בימים קבועים לפי הדרישה. 
מינימום הזמנה 300 ש"ח והמשלוח ללא עלות. 
התקשרו עוד היום לתיאום משלוח עד פתח הבית.




















ריקי ברוך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה