יום רביעי, 21 באוקטובר 2020

כבר טעמתם את הלאבנה הטבעונית של משומשו?

 



בבית שלנו אוכלים בהתאם לאורח חיים בריא וללא אידיאולוגיות ספציפיות. גם כשאנחנו לא טבעונים אנו אוהבים מאוד מוצרים על בסיס רכיבים טבעיים וטבעוניים בעיקר בזכות הטעם. באופן אישי לגבי התפריט שלי, אני יוצאת מהנחה ברורה שככל שאצרוך פחות מוצרי חלב יהיה לי טוב יותר, ולכן משתדלת להפחית (לא נמנעת!) חלבי מטעמי בריאות.




בימים אלו משיק מותג הגבינות הטבעוניות "משומשו" גבינה טבעונית חדשה-לאבנה טבעונית על בסיס רכיבי קוקוס. הגבינה עשויה 9% שומן, מרכיבים צמחיים בלבד-100% טבעוני, היא מכילה סידן וסיבים תזונתיים, אינה מכילה לקטוז כולסטרול (מצוין לי) ללא שומני טראנס או סויה וללא חומרים משמרים. הגבינה נהדרת בכל שילוב שתבחרו: למריחה, בטוסטים, לנשנוש עם כפית, על קרקרים, עם סלט ירקות, בתוספת למאפים מלוחים ובשילוב עם זעתר ושמן זית. אוסיף ואציין כי הגבינה הטעימה הזו מצטרפת לסדרת הממרחים הטבעונית בסגנון גבינות שמנת של "משומשו" הכוללת בין היתר את: ממרח בטעם טבעי, ממרח עם זיתים וממרח עם שום שמיר כולם על בסיס רכיבי קוקוס.






ממרח בסגנון קלאסי ב 25% שומן, צהובות טבעוניות (משובחות לטוסטים של הבן שלי) 
מגורדת לפיצה ואפיה. מלוחה, מלוחה עם עשבי תיבול - מצוינת לפשטידה
 ופרמז'ן טבעוני מגורר מעל סלטים ומאפים מלוחים. 




מוצרי משומשו מיוצרים במפעל החברה בקיבוץ גן שמואל. החברה מייצרת גבינות טבעוניות ותחליפי בשר. המוצרים ללא סויה, ללא גלוטן וללא לקטוז. 

כשר פרווה בהשגחת בד"צ העדה החרדית ירושלים

מחיר לצרכן 16.90 ש"ח לאריזת 200 גרם










ריקי ברוך











אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה