יום רביעי, 21 באוקטובר 2020

גלילי שמרים בממרח שומשום קוקוס ואגוזים

 


בכל מה שקשור למותג אחוה תמיד תמצאו אצלי שפע מגוון של מוצרים שישתלבו במנות, מאפים, עם קרקרים, טוסטים או ינושנשו בכפית רק בגלל שהם טעימים ובריאים ובעיקר בעדיפות על פני כל ממתק ונשנוש אחר.



חברת אחוה, היצרנית המובילה בישראל של מוצרי חלוה, טחינה ודברי מאפה, משיקה בימים אלו ממרח חדש בסדרת ממרחי השומשום מתוצרתה: ממרח שומשום וקוקוס. הממרח החדש מכיל 32% קוקוס ו-27% טחינה גולמית ומהווה מקור טוב לסיבים תזונתיים. הממרח מתוק, ללא שומן דקלים או סויה, דל בנתרן, אינו מכיל צבעי מאכל ומתאים לטבעונים. ממרח השומשום וקוקוס טעים להפליא, בטעם עשיר ומרענן של קוקוס במתיקות מאוזנת, נפלא לשימוש למריחה על פרוסת לחם, בכריכים וכן לאפייה.




גלילי שמרים בממרח שומשום קוקוס ואגוזים

כדי למנוע מצב שהממרח יתרוקן מאריזתו עוד לפני שאספיק לאפות ממנו קינוח קל, ידעתי שעלי למהר ולקצר תהליכים שיקרבו אותי לתוצאה. קניתי בצק שמרים מוכן- ניתן להשיג קפוא או מצונן, או להכין כמובן מכל מרשם שיש בידכם. רידדתי לעלה רחב, מרחתי כמות נדיבה של ממרח שומשום קוקוס, פיזרתי מעל שומשום קלוי ושברי אגוזים, גלגלתי ופרסתי לחתיכות בעובי 1 ס"מ. הנחתי בתבנית רחבה על גבי ניר אפיה ובשמירה על רווחים, מרחתי ביצה טרופה, פיזרתי שומשום ואפיתי 20-25 דקות.


הרכיבים:

חבילת בצק שמרים מוכן (קפוא או מצונן)
צנצנת ממרח שומשום -קוקוס של אחוה
כוס אגוזים שבורים
1 ביצה להברשה
כוס שומשום

  






סדרת ממרחי השומשום של אחוה כוללת ארבעה ממרחים, בהם ממרח שומשום עם שוקולד, ממרח שומשום עם סילאן, ממרח שומשום עם דבש וממרח שומשום עם שוקולד ללא תוספת סוכר, שזוכים להצלחה אדירה. הממרחים עשויים מטחינה מלאה, עשירים בסידן וברזל, ללא כולסטרול, דלים מאוד בנתרן, ללא חומרים משמרים, ללא צבעי מאכל וללא שומן טרנס. כעת מצטרף לסדרה טעם חדש – ממרח שומשום וקוקוס.





כשר פרווה בהשגחת בד"צ העדה החרדית ירושלים.

מחיר מומלץ לצרכן: 8 – 10 שקלים לאריזת 400 גרם.
להשיג ברשתות השיווק המובחרות.












ריקי ברוך











אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה