יום רביעי, 28 באוקטובר 2020

בזכות אבקת PURE WHEY HD אני מונעת את פרוק השריר גם כשחדר הכושר עדיין סגור.

 





השבוע התלוננתי בפני חברה שאבדתי את כל הכושר הגופני שהיה לי עד כניסת הסגר. גם כשאני צועדת ומתחברת למעט משיעורי האימון ברשת אני לא מצליחה לבצע לבדי את כל הפעילות המקצועית לשמירה על כושר כמו שאני זוכה לעשות מידי יום בחדר הכושר. מה שכן באחריותי ובידי הוא לפחות האופן בו אני מזינה את הגוף תוך הקפדה על מינון נכון של צריכת חלבון כדי למנוע את פרוק השריר.










בימים אלו ממש משיקה חברת Powertech Nutrition, המתמחה בתוספי תזונה לספורטאים, סדרה חדשה של אבקת חלבון מי גבינה PURE WHEY HD באריזות אישיות, היגייניות ונוחות לשימוש. הסדרה מוצעת ב-6 טעמים נהדרים: בננה, שוקולד, קפה, עוגיות, וניל והטעם החדש בחברה, שוקולד-אגוזים.
כל אריזה שוקלת 33 גרם ומכילה כ-25 גרם חלבון. המוצר אינו מכיל סוכר או אספרטיים (מכיל סוכרלוז) והוא נמס מייד: צריך רק להוסיף 250 מ"ל של נוזל (מים, חלב ועוד).
זה נכון שקיימות בשוק אבקות שונות וכמעט כולן נמכרות במיכלים גדולים, כשכל מיכל בטעם בודד. האריזה האישית לעומת זאת מוצעת במגוון טעמים, היא מדויקת במינון, היגיינית ושומרת על הטריות והאיכות של האבקה – משום שאין צורך לפתוח בכל פעם את המיכל הגדול, ולקחת אבקה עם כוסית מדידה. 

את האריזות האישיות ניתן להשיג במארזים של 20 או 60 אריזות אישיות בטעם אחד, או במארז של 60 אריזות המכיל 3 טעמים. יש לשמור במקום קריר ויבש. 



כשר חלבי בהשגחת הרבנות האזורית ערבה תיכונה ובד"צ חוג חתם סופר.
מחיר: מארז עם 20 אריזות אישיות - 109 ש"ח; מארז עם 60 אריזות אישיות – 268 ש"ח.
להשיג ברשתות Be , סופר פארם, רמי לוי, טבע קסטל, בחנויות טבע ובבתי מרקחת.














ריקי ברוך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה