יום שישי, 9 באוקטובר 2020

"עולם הלחם"- כל מה שאתם אוהבים במשלוח עד הבית

 




פעם, בימים שהייתי ילדה במושב והלחם היה מגיע מהעיר הסמוכה רק ב 10:00 בבקר ל"צרכניה של ויקטור"-היו לנו שני סוגי לחם: לחם לבן, לחם שחור ולחמניות עגולות. זה היה כל ההיצע ואני זוכרת את עצמי בוקר בוקר מקנאה בתלמידי העיר שהיו חלק מכיתת התלמידים בה למדתי, שהיו מוציאים כריך מלחם טרי ואנו המושבניקים, נאלצנו לאכול כריך מלחם של יום אתמול שאמא קנתה כשכבר היינו רחוק מהבית בבית הספר בעיר השכנה.

דומה כי אני נושאת כבר שנים סוגיה בלתי פתורה עם הלחם. אני אוהבת אותו טרי, פריך ולא מתפשרת גם לא על עוגות שמרים חמות או מיני מאפה שמעוררים שמחה בלב ובבטן. השבוע הגיע אלי מנעד רחב של טעמים, מיני לחם ומאפים מבית "עולם הלחם" והחגיגה כאן היתה בעיצומה.  מה שהיה דל ומצומצם בימי ילדותי כבר מזמן הפך לאימפריה של לחמים משובחים, עשויים באיכות טובה ומחומרי גלם משובחים. 










"עולם הלחם" נוצרה כבר לפני למעלה מ30 שנה כחברת בת של "גלרזית 2000 בע"מ", מי שהובילה את שוק הלחמים המוסדי - בתי קפה, בתי חולים, בתי מלון, אולמות אירועים ואחרים ועם השנים הרחיבה את מעגל השיווק במטרה להנגיש לכל בית בישראל מבחר רחב של לחמים ומוצרי מאפה, שעד כה ניתן היה למצוא רק בבתי קפה, מסעדות, טלוויזיה ואירועים מיוחדים. 

האמת היא שכאשר נכנסתי לאתר במטרה לבחור את המשלוח לסוף השבוע הקרוב, לא ידעתי ממה להתחיל ועל מה לוותר,העיניים שלי רצו את הכל... את הבייגלה, את הלחמניות, החלות, הלחמים המיוחדים, העוגיות, הבורקסים, מבחר הקישים, החלות הנימוחות והפיתות הקטנות מכוסמין שאני נוהגת לקנות תמיד. (משלוח בחינם גם לכם מעל 100 שקל בקניה) 




לאחר דילמת הבחירה כשבני הבית התגייסו לסייע בידי בעיקר על מה לא לוותר... גיבשתי משלוח חגיגי וציפיתי להגעתו בשישי לקרת חג שני. המשלוח הגיע במארז מוקפד, כל מוצר נארז באופן יחידני מה ששמר על היגיינה ולא פגם בניראות. כשהגענו לחלק של הטעימות כי ממש לא יכולנו להתאפק... היה הכל אבל הכל! טרי, משובח וטעים.





גם אתם מוזמנים להזמין ולקבל עד דלת הבית בהתאם לרשימת אזורי החלוקה המפורטת כאן ובהתאם למדיניות המשלוחים כאשר רכישה מעל 100 שקל המשלוח בחינם!

 















ריקי ברוך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה