יום שני, 26 באוקטובר 2020

הגיינת ידיים בחמש שניות עם מדקס (Medex), אל-סבון אקטיבי של ד"ר פישר

 




לאורך השנה האחרונה הפכה ההיגיינה, ובעיקר רחיצת הידיים, להיות חלק מהדרכים להתגוננות כנגד נגיף הקורונה. תמיד הקפדנו בה ורחצנו ידיים בכל הזדמנות אפשרית. היום יותר מתמיד חשוב לנו שמור על ידיים נקיות מה שיגן עלינו במגע עם מה שמוטב היה שירחק מהפנים, העיניים הפה ואף.

הניקיון הוא בריאות ואיש לא יחלוק על כך. בימים אלו משיק ד"ר פישר את מדקס (Medex), אל-סבון אקטיבי, יעיל במיוחד לשמירה על היגיינת הידיים. מדקס פותח במעבדות המחקר של ד"ר פישר, על מנת לתת מענה מהיר במיוחד לשמירה על היגיינת הידיים. נבדק במעבדות מוסמכות חיצוניות המתמחות במיקרוביולוגיה ונמצא בעל יעילות מוכחת תוך 5 שניות כנגד החיידקים הנפוצים העיקריים.






ברור לכולנו כי 
רחצת ידיים היא הפעולה החשובה והפשוטה ביותר על מנת להימנע מזיהומים ומחלות. על פי משרד הבריאות הישראלי, שטיפה תכופה של הידיים במים וסבון הינה האמצעי הטוב ביותר להפחתת מספר החיידקים והווירוסים על פני הידיים. בעקבות התפשטות מגפת הקורונה בכל העולם עלתה מאוד המודעות לחשיבות רחצת הידיים במים ובסבון כחלק מהמאבק בנגיף. 

מדקס האל סבון האקטיבי מכיל קומפלקס רכיבים אקטיביים לניקוי יסודי, עדין ויעיל במיוחד לשמירה על היגיינת העור ובריאותו. כמו כן אינו מייבש את העור. מכיל מרכיבי לחות בשילוב ייחודי, מועשר בויטמין E ופרו ויטמין B5 לריכוך ושמירה על גמישות העור והלחות האידיאלית בעור. התכשיר נבדק דרמטולוגית ומותאם לעור רגיש. 



מעבדה חיצונית ומוסמכת בדקה ומצאה: מדקס קוטל 99.99% מהחיידקים תוך 5 שניות ברשימת החיידקים: 

E. coli החיידק המהווה גורם נפוץ לדלקת בדרכי השתן, עלול לגרום להרעלת דם, דלקת ריאות ודלקת קרום המוח.
Staphylococcus aureus - הוא הגורם לדלקת ריאות, דלקת בקרום הלב, נגעים בעור, עלול לגרום להרעלת דם והרעלות מזון.
Pseudomonas aeruginosa אשר גורם לדלקת ריאות ועלול לגרום להרעלת דם. גורם עיקרי למחלות בבתי חולים.
Streptococcus faecalis - גורם לדלקות בלב, במערכת השתן וכיס המרה.
Enterobacter aerogenes - גורם לזיהומים בדרכי השתן ומהווה גורם לזיהומים שניוניים בבתי חולים 

הקפידו שוב ושוב לשמור על היגיינת ידיים:
הידיים שלנו באות במשך כל היום במגע עם חפצים ומשטחים המזוהמים עם חיידקים אותם אנו עלולים להכניס לתוך הגוף שלנו כאשר אנו נוגעים עם הידיים בפנים, באף, בפה וכן הלאה. רחיצת הידיים במים וסבון וניגובם במגבת נקייה, מסירים את גורמי המחלות מהידיים. בנוסף לכך, הסבון גם הורג את החיידקים שנמצאים על הידיים אשר יכולים לגרום למחלה. מחקרים מראים כי הקפדה על רחיצת ידיים במים וסבון הפחיתה את שיעור מחלות המעיים והשלשולים ב-31% ומחלות בדרכי הנשימה ב-21%.







תכולה: 1 ליטר, מחיר 24.90 ₪, 500 מ"ל, מחיר 14.90 ₪, ניתן להשיג ברשתות הפארם וברשתות השיווק























ריקי ברוך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה