יום שלישי, 6 באוקטובר 2020

עם "חוסן פלוס" - תוכלו לקדם את החורף בברכה

 



אני "לא משחקת" עם הבריאות שלי ולא עם של בני ביתי ומשפחתי. משתדלת להיות אחראית ומודעת להקפדה לשמור על חוסנו של הגוף כבשגרה. בימים שאני נאלצת לקחת אנטיביוטיקה אני נוטלת במקביל גם פרוביוטיקה במטרה להשיב את החיידקים הטובים, בתקופות צינון אני מרבה ליטול ויטמין C  טבעי ולקראת תקופת החורף אני מחזקת את הגוף והמערכת החיסונית עם חוסן פלוס.



"אחד מתפקידיו העיקריים של גוף בריא וחסון הוא להגן על עצמו מפני זיהומים, רעלנים ומחלות. גוף כזה יתמודד עם משימותיו בייתר יעילות, ולכן חשוב לשמור עליו ולחזקו", מסבירה הנטורופתית של Neta, דיאנה ספירין. 

לחיזוק הגוף במיוחד בתקופה זו, לקראת הסתיו והחורף, מציעה חברת " Neta רוקחות מהטבע" את "חוסן פלוס" – הכולל 6 רכיבים צמחיים וטבעיים, המוכרים ברפואה הטבעית כמי שיכולים לסייע בחיזוק הגוף וחוסנו. החברה מתמחה בתוספי תזונה ובמוצרי דרמוקוסמטיקה על בסיס צמחי מרפא.



 "'חוסן פלוס' (בתמצית או בכמוסות) עשוי מרכיבים צמחיים וטבעיים בלבד - סמבוק שחור, קצח, אסטרגלוס, עלי זית, לאפאצ'ו ואכינצאה, ללא כל חומרים משמרים", אמרה. התכשיר בעל תו תקן GMP.

ספירין ממליצה גם על תזונה עשירה בדגנים מלאים, פחמימות מורכבות וקטניות, פירות וירקות, זרעים ואגוזים. מומלץ גם להרבות בשתיית נוזלים, מים ותה צמחים (ג'ינג'ר, הל, קינמון, קמומיל), לבצע פעילות גופנית יומית בת 30 דקות ולהוסיף גם תרגילי נשימה והרפיה, דמיון מודרך או מדיטציה.

 


כשר למהדרין בהשגחת הרב רובין, ובהשגחת הרבנות בית שמש. מחירים: אריזה של 60 כמוסות - 129 ש"ח; מארז תמצית חוסן פלוס הכולל 3 בקבוקים  (50 מ"ל כל אחד) -  149 ש"ח. (ניתן להשיג את התמצית בבקבוקים של 50 ו-100 מ"ל). 

להשיג בבתי טבע, בתי מרקחת ובאתר


 








ריקי ברוך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה