יום שני, 12 באוקטובר 2020

לביבות תירס מהירות הכנה.

 



אנחנו מאד אוהבים תירס בכל צורה, טרי בקלחים, מפורר בקופסאות, משתלב במאפים, מלוחים, פשטידות וסלטים. תירס הוא מזון וחומר גלם נפלא המעניק צבע ודומיננטיות לכל מנה. 

בימים אלו החלה חב' "יכין" לשווק את "תירס מהשדה"- תירס ישראלי מתוק בלי תוספת סוכר מוצר חדש במתיקות טבעית. התירס המשובח נקצר ונארז תוך שעות ספורות וכך נותר טרי ועסיסי 100% רכיבים טבעיים ללא חומרים משמרים.

זן התירס המיוחד-SUPER SWEET הוא זן בעל מתיקות טבעית שנזרע בעבור יכין. התירס עובר בישול קצר על מנת לשמור על ערכיו התזונתיים ונארז תוך שעות ספורות  מרגע הקציר-כך נותר טרי ועסיסי. השבוע כשהגיע לטעימה ידעתי שאפנק את הנכד ומיד נכנסתי למטבח והכנתי לביבות נפלאות שנחטפו כמו נשנוש מתוק שלא נשאר בהם פרור. 







קבלו מתכון נפלא, קל ומהיר הכנה שעשיתי לתומס נכדי דקות לפני שהגיעו לבקר. ניתן לאפות את הלביבות או לטגן. מה שתבחרו מתאים.


לביבות תירס 
המרכיבים

2 כוסות גרעיני תירס מקופסה של יכין. 
3 כפות קמח תופח
ביצה
חצי כוס גבינה קשה מגוררת לפי בחירה
2 כפות פטרוזיליה קצוצה
פלפל שחור גרוס ומלח


ההכנה:
לסנן את גרעיני התירס מתוך הקופסא
להכניס לקערה עם כל החומרים ולערבב לעיסה אחידה
לשמן מחבת עם מעט שמן ולהעביר כפות עיסה למחבת
לשטח אותן עד דק ולטגן קלות משני הצדדים
להגיש חם עם סלט ירקות.








כמו כל מוצרי יכין גם תירס מהשדה הינו ללא חומר משמר, הודות לתהליך עיקור, שמשמיד את כל החיידקים ומאפשר למוצר לתירס להישמר לאורך זמן.

תירס מהשדה בעל ערך קלורי נמוך יחסית- 45 קלוריות ל-100 גרם,  לא מכיל חומר משמר (כמו כל מוצרי יכין) הודות לתהליך עיקור, שמשמיד את כל החיידקים ומאפשר למוצר לתירס להישמר לאורך זמן.

המוצר זכה ל"סימון הירוק" מטעם משרד הבריאות המעיד על היותו המלצה לתזונה.
משווק באריזות של 550 גרם, מחיר מומלץ לצרכן 6.90 ₪ -7.90 ₪
משווק בכל רשתות השיווק וחנויות מזון בפריסה ארצית

רויטל בן שחר מנהלת השיווק של זנלכל-יכין: " אנחנו מפתחים מוצרי ירקות כמענה למגמת הבריאות שנמצאת בשיאה בארץ ובעולם ומעודדת הגדלת צריכת ירקות בתזונה היומית והפחתת סוכר. "תירס מהשדה" מהווה  אלטרנטיבה בריאה וזמינה להגדלת הירקות בתזונה היומית שלנו- כשאין לנו זמן או יכולת להשיג תירס טרי  ".



























ריקי ברוך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה