יום שני, 5 בספטמבר 2016

תערוכת הצעצועים TOYTIME עכשיו במרכז הירידים





TOYTIME תערוכת הצעצועים המרכזית בהפקת מרכז הירידים תל אביב, חוזרת ומארחת במרכז הירידים, ביתן 2, תחת קורת גג אחת את מיטב היצרנים והיבואנים בתחום הצעצועים, המשחקים ומוצרי הילדים והתינוקות.
השנה לראשונה, יציגו בתערוכה שני מעצבי משחקים אשר פיתחו מוצרים בעקבות סיפורם האישי: האחד ניצול שואה המעצב בובות ייחודיות והשני, אב צעיר שפיתח מיזם ייחודי בהשראת ביתו הקטנה.







כ-40 יבואנים ויצרנים מתחום הצעצועים, משחקי חשיבה, מוצרי תינוקות לוקחים בימים אלו חלק בתערוכה לקראת חגי תשרי. בין החידושים  ניתן למצוא משחקי התפתחות ומשחקים חינוכיים, צעצועי דינוזאורים, דגמים תלת ממדיים, משחקי פיתוח המשלבים אלמנטים עיצוביים, לימוד אותיות ומספרים, משחקי חשיבה המחנכים לשיח בין ילדים בניגוד לתרבות המסכים של ימינו ועוד רבים.
לצד הצעצועים והמשחקים, מוצגים בתערוכה מספר מוצרים שעוצבו בהשראת צעצועי ילדים וחוויותיהם האישיות של המעצבים.




מתוך החידושים שפגשתי בתערוכה  




חברת ג'וקר נציגויות- חברה לייצור דגמים איכותיים של עידן הקרח והדינוזאורים.
מסע לעולם הפרהיסטורי  מייצרת צעצועים חינוכיים בנושאים של טבע והעבר. מאובנים, אבני חן, מינרלים דינוזאורים, עותקים מושלמים, צעצועים ואוספים  לילדים ובני נוער, על מנת להביא אותם לעולם של פליאונטולוגיה, לשחק וללמוד. המשחק החדש מספר לילדים על כל החיות העתיקות ומשלב חפירה, צביעה והרכבה. המשחק כולל צעצועי הרכבת מודלים של החיות,  חפירה וממצאים של עצמות, צביעה של החיות האלו  וכו'. כל המוצרים מגיעים עם מידע הכולל תקופות מחיי בע"ח – מה אכלו, אזורי מחייה, תקופת היורה תקופת האדם הקדמון וכדומה
מחיר מומלץ לצרכן: 40-350 ₪ גילאים: 3 ומעלה ניתן להשיג ברשתות הצעצועים והחנויות הפרטיות המובחרות.






סדרת רובים ואקדחים איכותיים היורים כדורי ספוג לטווחים ארוכים. המוצרים מאוד קלים לתפעול בטיחותיים ויגרמו לכיף גדול בקרב השחקנים. ניתן לשחק עם כל המשפחה, החברים, לבצע משימות ביחד ולגרות את הדימיון - GFORCE
המחירים נעים בין 30-140 שקל  גילאים: 6 ומעלה.  ניתן להשיג ברשתות הצעצועים והחנויות הפרטיות המובחרות.




חברת גאוני הולומדיה טכנולוגיות: משחקים חכמים לקטנטנים". המתמחה בפיתוח, עיצוב וייצור משחקי קופסא לימודיים איכותיים ומהנים. בתערוכה תציג החברה מספר משחקים חדשים.

משחק המשלב מדע ואומנות: משחק הרכבה מיוחד מארה"ב שכובש את ישראל. ZOMETOOL הינו מוצר הרכבה פרמיום מיוחד ומאתגר המפתח את יכולת הבנייה התלת ממדית ודורש זמן רב בבניית מודלים מורכבים ומיוחדים. מתאים לילדים מורים ומדענים.
מחיר מומלץ לצרכן: 120-699 ₪ גילאים: מיועד לגיל 6 ומעלה ומתאים לבתי ספר, מורים ואקדמי . ניתן להשיג בחנויות וברשתות המובחרות.
פשוט לצחוק: משחק שלישיות "קורע" מצחוק לכל המשפחה שמחזק את הכישורים החברתיים ומסייע לתרגול שרירי הפנים ללא דיבור ועל ידי פנטומימה בלבד. 
המחיר 49.9 ₪ גילאים: גילאי 4 – 99 . ניתן להשיג בחנויות וברשתות המובחרות




סדרת משחקי התאמה מגנטיים ללימוד אנגלית פשוט
ABC   ללימוד אותיות קטנות וגדולות והתאמת אות פותחת לתמונה מ A-לאיית באנגלית חלק א'– ללימוד אותיות קטנות, אות פותחת מ a-mאיות מילים בהתאם ללוח, כתיבה חופשית ; פשוט לאיית באנגלית חלק ב'– ללימוד אותיות קטנות, אות פותחת מ n-z,איות מילים בהתאם ללוח, כתיבה חופשית.
מחיר מומלץ לצרכן: סדרת משחקי התאמה מגנטיים ללימוד אנגלית–  69.9 ₪ 





סמארט זון הציגה את מפצח הכספת
משחק מבריק המשלב היגיון, זיכרון, שאלות ממוקדות והסקת מסקנות האחרון שלא פיצחו את  הקוד שלו מנצח! קוד הכספת של הטירה מורכב ממנעול צבעוני ומפתח ממוספר.  לכל שחקן גישה לקוד אחד- מספר וצבע. שאלות נכונות לתשובות של כן ולא בלבד אם יש לנו את הצבע או את המספר או את שניהם! גיליתם... הצהרתם... הצלחתם! היריב מחוץ לסיבוב ולא... אתם בחוץ. 12 חלקי משחק מעוצבים מתמגנטים / 3-6 שחקנים / חברתי, משפחתי, מהנה ומאתגר. מתאים למשחק ברכב תוך כדי נסיעה ומעביר זמן מהנה ומבדר.
מחיר מומלץ לצרכן: 80 ₪  לבני 7 ומעלה. נין להשיג: צומת ספרים, הפיראט האדום, ובחנויות משחקים וצעצועים.








וגם את Metal earth 
סדרת דגמי הרכבה מרהיבים בתלת מימד ממתכת חתוכה בלייזר. בשלל נושאים: תעופה, חלל, תחבורה, שיט, אתרים מפורסמים וגם מלחמת הכוכבים  R2D2, X-WING STAR FIGHTER , באטמן ועוד גיליון מתכת חתוכה בלייזר ממנו יוצרים דגמים נפלאים. ללא דבק וללא מספריים.
מחיר מומלץ לצרכן: 45/ 65 / 85 ₪ גילאי 14+ , מבוגרים וצעירים מתנה מיוחדת למשרד, לבית, נוי וכיו"ב הנאה מלאה. להשיג: צומת ספרים, הפיראט האדום, ובחנויות משחקים וצעצועים



משחקי אורן מציגה מספר חידושים בתערוכה הקרובה, ביניהם 2 משחקים המבוססים על משחק הרמי הקלאסי: רמי סטון - משחק חברה המיועד ל-2-4 שחקנים ומבוסס על משחק המפורסם רמי אבנים. המשחק מכיל אריחי פלסטיק איכותיים דמוי שיש.  
האבנים מודפסות בשיטה חדישה וייחודית , עם גימיק מיוחד על אבנים מס' 11,12,13, עליהם מודפסים נסיך, מלכה ומלך.  המשחק מכיל 4 מעמדים להנחת האבנים, 8 סדרות אבנים איכותיות ממס' 1 עד 13 ב- 4 צבעים שונים ו- 2 ג'וקרים. מחיר מומלץ לצרכן: 79 ₪  לכל המשפחה. ניתן להשיג בחנויות וברשתות המובחרות.


אות, מילה משפט - טוויסט ייחודי במשחק רמי האבנים המפורסם, כאשר במקום לשחק עם מספרים, משחקים עם אותיות. המטרה היא לבנות מילים ומשפטים במקום סדרות של מספרים. כך מקבל המשחק הקלאסי טוויסט מעניין ומלמד. המשחק מכיל 110 אבני אותיות איכותיות דמוי שיש, 2 ג'וקרים ו-4 מעמדים להנחת האבנים.
מחיר מומלץ לצרכן: 79 ₪ מתאים לכל המשפחה. להשיג בחנויות וברשתות המובחרות.


קרדיט תמונה - אתר "לתת ולקבל"
קרדיט תמונה - אתר "לתת ולקבל"




חברת נתת קבלת של מיכל לאופר
משחקים המעודדים תקשורת, אינטליגנציה רגשית, ערכים, רגשות, מודעות וכישורי חיים
סדרת המשחקים המצליחה עכשיו, לראשונה, בשפה הערבית – מה אני מרגיש? בשפה הערבית ; מה אני רוצה? בשפה הערבית ; לתת ולקבל! בשפה הערבית.

אם תשאלו אותי מתוך ההקשבה לדבריה (הבקר בתערוכה) של מיכל לאופר יוצרת המשחקים ברור לי כמה קל לתת ולקבל.




קרדיט תמונה - "אתר לתת ולקבל"



לתת ולקבל! הוא משחק זיכרון שכולו מעשים טובים שמפתח אינטליגנציה רגשית ומעודד התנהגות חיובית. לצד הציורים המתוקים שעל הקלפים על כל צמד קלפים מופיעה שאלה, למשל: מתי צריך לחכות בסבלנות? את מי שיתפתי? במה? ומי שמוצא את הצמד מתבקש לענות על השאלה. חמוד וערכי
גילאים: מומלץ לגילאי + 3

מה אני מרגיש? משחק בו מדברים על מה שמרגישים שמעודד שיחה, שיתוף והתנסות בביטוי רגשות ומפתח יכולת לשים לב לרגשות הזולת. ארבעה קלפים זהים יוצרים סדרה. בכל קבוצת קלפים מובע רגשת באמצעות סיטואציה מאויירת: ילדה נעלבת מפני שלא משתפים אתה במשחק, ילדים שמחים קובצים בטרמפולינה. על כל קלף-רגש כזה יש עלון המסייע לפיתוח מיומנויות שיחה וביטוי רגשות בעזרת קלפי המשחק וגם עם שאלות כמו מתי נעלבתי? וממה? מה משמח אותי? פותח בליווי פסיכולוגית קלינית לילדים
גילאים: מומלץ לגילאי + 4



מה אני רוצה? משחק מצחיק ומרגש של שאלות ותשובות. המשחק מפתח דמיון, יצירתיות, חשיבה מקורית, כושר ביטוי וניסוח, מטפח התבוננות פנימית ומסייע להכיר את הרצונות האמיתיים. המשחק פשוט מאוד להבנה ובעיקר מפתיע, מאחר והוא מלמד את המשתתפים להביע את מה שהם באמת רוצים. ההפתעה העיקרית נובעת מהעובדה שעצם העלאת השאלות והצורך בתשובות מהירות מאפשרים לכל משתתף לגלות באמת את עצמו. גילאים: מומלץ לגילאי + 6 מחיר מומלץ לצרכן:  59 ₪ 
ניתן להשיג: בעברית- בחנויות המשחקים והספרים ברחבי הארץ ; בערבית- ברחבי הארץ בחנויות המשחקים באזורים בהם יש אוכלוסייה ערבית.


קרדיט תצלום מיכל לאופר-רום


וכמו שאמרה מיכל לאופר בסוף דבריה - ו"שכל העולם ילמד לתת ולקבל"... 











שלומי בר נתן והמוצר: sheepys 
ביגוד ועזרים בסיסים לתינוקות בגילאים שונים
מחיר: החל מ40 ₪ ועד 300 ₪ גילאים:  N-06 חודשים
איפה ניתן להשיג: מוצצים ,ובכל חנויות המתמחות בתינוקות










שם החברה: smarTrike ,אצבעוני יבוא ושיווק תלת אופן מדגם  infinity
דגם ה infinity  הינו החדש והמתקדם ביותר המצטרף נועד לשמש את הפעוטות החל מגיל 10 חודשים ועד לשלב המעבר לאופני  שיווי המשקל. הוא מאופיין  בריפודי בד מעוצבים ובעל מאפייני בטיחות מתקדמים. תלת האופן מצויד במושב הנוטה לאחור בעת הצורך, בצמד בולמי זעזועים מובנים בקדמת האופניים ובשיטת היגוי מהפכנית הבלעדית ל smarTrike    היא טכנולוגיית  "היגוי בנגיעה"  המעניקה להורים חווית היגוי נוחה מאין כמוה ורכיבה חלקה ונוחה לפעוטות המוכרת משימוש בעגלות פרימיום לתינוקות.  
מחיר: 860 ₪ גילאים: 10 חודשים עד גיל 3 להשיג: ברשתות התינוקות והצעצועים המובחרות


צעצועים הם לא רק משחק ילדים. הם מסייעים לנו להרים את הראש מהמסכים לשוב להביט בעיניים, לשאול, להקשיב, להמתין, וללמוד .... 






ריקי ברוך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה